Het Horloge Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• koop geen sub en dweller maar een calatrava

Comment

• HB1512429.jpg

ik heb deze
      -Obsessed is the word the lazy use to describe the dedicated-

Comment

• Foto's zijn van PATEK PHILIPPE SA - Welcome to Our Official Website

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
          koop geen sub en dweller maar een calatrava

Leuke horloges van PP, maar ik ben toch meer van de automatische duikers ...
          " Sky high stacks " - Jesse Pinkman

Comment

• Originally posted by TjanIlo View Post

Leuke horloges van PP, maar ik ben toch meer van de automatische duikers ...
            Het heeft beide wat, een robuuste stalen Rolex sub no date of Omega Smp 300m hebben een prachtige uitstraling, een klassieke patek met een aantal complicaties of gewoon een 'simpele' calatrava, kwestie van smaak natuurlijk.

Comment

• Nieuw horloge gezien die ik wil hebben, als alledaags horloge dan:

Foto geleend van forums.watchuseek.com

Comment

• Iemand die weet waar ik horloges van Guy David kan kopen?

Comment

• Originally posted by Silk View Post
                  Iemand die weet waar ik horloges van Guy David kan kopen?
                  Guy David Duik Horloge voor heren | B.R.M | Guy David | Watch Up | Landa Handmade Straps for Panerai | Watch Shop Online

Comment

• Bedankt, ken je horloges van die zaak? Deze is erg mooi, maar weer net iets te duur.

Guy David heren horloge rosé met maanstand aanduiding. | B.R.M | Guy David | Watch Up | Landa Handmade Straps for Panerai | Watch Shop Online

Comment

Ja ik ken de Guy David horloges en de zaak zelf ook.
                      Prijs kwaliteit verhouding is goed

Als je die van de link zou bestellen moet je er wel rekening mee houden dat de doublé snel eraf kan slijten.
                      Een goede doublé laag op horloges vind je meestal pas rond de 2000 euro, en 18 karaats massief pas vanaf 10k.

Voor de rest niks mis mee, ook al zou ik eventjes door sparen zodat je ook naar andere merken kunt kijken in de prijsklasse tot 450 euro ongeveer.
                      Seiko, Hamilton en Invicta hebben ook hele leuke horloges in die klasse (moet je zelf weten natuurlijk)

Comment

Nieuw horloge gezien die ik wil hebben, als alledaags horloge dan:

Foto geleend van forums.watchuseek.com
                        Altijd goed, een good old Seiko... Heb zelf ook een Seiko Mod als dailybeater...
                        " Sky high stacks " - Jesse Pinkman

Comment

Ja ik ken de Guy David horloges en de zaak zelf ook.
                          Prijs kwaliteit verhouding is goed

Als je die van de link zou bestellen moet je er wel rekening mee houden dat de doublé snel eraf kan slijten.
                          Een goede doublé laag op horloges vind je meestal pas rond de 2000 euro, en 18 karaats massief pas vanaf 10k.

Voor de rest niks mis mee, ook al zou ik eventjes door sparen zodat je ook naar andere merken kunt kijken in de prijsklasse tot 450 euro ongeveer.
                          Seiko, Hamilton en Invicta hebben ook hele leuke horloges in die klasse (moet je zelf weten natuurlijk)
                          Ik leef nogal wild, dus als ik een horloge koop dan bestaat de kans dat hij binnen korte tijd kapot is. Vandaar dat ik het dus niet te duur wil maken.

Comment

Ik leef nogal wild, dus als ik een horloge koop dan bestaat de kans dat hij binnen korte tijd kapot is. Vandaar dat ik het dus niet te duur wil maken.
                            Dat begrijp ik

Comment

• FM ik heb 1000 euro te besteden en ik wil een horloge dat redelijk robuust is en liefst helemaal zwart, van metaal dus geen leren bandje maar zwart metaal.
                              Mag wel zilver wijzers ofzo hebben maar hoe zwarter hoe beter, ik kan niet echt iets vinden.
                              klok zelf moet rond zijn, zwart liefst mat, merk boeit me niet zo.
                              verras me eens...

Comment

• Citizen - Eco drive perpetual chrono.

aanbevolen prijs is rond de €550,-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X