Benen scheren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by belbroek View Post
    Ik stel voor dat je eens een foto maakt van je billspleet wanneer je net naar de wc bent geweest je zal dan wel zien wat er allemaal nog tussen de achterhoede achterblijft . Een behaarde billspleet is not done 95% van alle vrouwen zeggen dit .
    Je zou een blog kunnen starten over die bilspleet van je.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

• Best wel raar dat mensen een oerwoud tussen hun billetjes kunnen hebben. Wat voor functie heeft het?
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Gadveredamme! Wat zijn jullie een viespeuken!

Je gaat toch niet je handen gebruiken om je eigen stront af te vegen? Je eet ook met je handen?
        Ik trek gewoon mijn broek weer aan. Als het opdroogt korrelt het er vanzelf weer af, dan blijven je handen tenminste schoon!

Is net als je neus snuiten, dat is ook zon smerige gewoonte. En dan in zon zakdoek die je vervolgens in je broek stopt. Hallo, wil je dat snotje inlijsten ofzo? Ik haal gewoon diep adem en blaas krachtig uit via mijn neus. Moet je alleen niet met tegenwind doen, dan kan je beter even omdraaien.
        Ik doe dat ook altijd in het verkeer, als mensen lastig rijden. Dan doe ik het raampje open, en richt ik die kant op. Bedoel, ik ben vrouwelijk, dus dan maakt het toch niet uit of ik met of zonder handen rij: het is allemaal dramatisch. Dan liever dramatisch in een schone auto (want ja, waar laat jij dat snotje?) en een beetje vermaak!

Viespeuken!

Originally posted by kojak View Post
        Best wel raar dat mensen een oerwoud tussen hun billetjes kunnen hebben. Wat voor functie heeft het?
        Warmte. Weet je wel wat er gebeurt als je anus het structureel te koud heeft?
        Zo niet, dan heb jij blijkbaar voldoende haar rondom je ster

Comment

• als ik dit zo lees vallen mijn problemen in het niet
          Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
          Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Ik stel voor dat je eens een foto maakt van je billspleet wanneer je net naar de wc bent geweest je zal dan wel zien wat er allemaal nog tussen de achterhoede achterblijft . Een behaarde billspleet is not done 95% van alle vrouwen zeggen dit .
            lol jij snapt er geen reet van.
            Jij komt met de meest idiote en absurde statements. Dus jij bent degene die met bewijs moet komen. Niet wij.

Originally posted by Patricia86 View Post
            Je gaat toch niet je handen gebruiken om je eigen stront af te vegen? Je eet ook met je handen?
            Vage moslims. Die hebben een fles water bij de wc's op het werk en gaan met hun eigen natte hand in hun reet graaien na het schijten. Daarom staan ze na een toilet bezoek ook een halfuur aan de wasbak om hun handen te wassen.
            Last edited by Falstyr; 11-07-2012, 09:51.

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post
              Gadveredamme! Wat zijn jullie een viespeuken!

Ik trek gewoon mijn broek weer aan. Als het opdroogt korrelt het er vanzelf weer af, dan blijven je handen tenminste schoon!

Is net als je neus snuiten, dat is ook zon smerige gewoonte. En dan in zon zakdoek die je vervolgens in je broek stopt. Hallo, wil je dat snotje inlijsten ofzo? Ik haal gewoon diep adem en blaas krachtig uit via mijn neus. Moet je alleen niet met tegenwind doen, dan kan je beter even omdraaien.
              Ik doe dat ook altijd in het verkeer, als mensen lastig rijden. Dan doe ik het raampje open, en richt ik die kant op. Bedoel, ik ben vrouwelijk, dus dan maakt het toch niet uit of ik met of zonder handen rij: het is allemaal dramatisch. Dan liever dramatisch in een schone auto (want ja, waar laat jij dat snotje?) en een beetje vermaak!

Viespeuken!

Is bullshit het haar heeft daar helemaal niets te zoeken tussen de billspleet en moet je verwijderen . Vraag dit maar eens aan elke wielrenner ook daar staat geen millimeter haar tussen .
              Last edited by belbroek; 11-07-2012, 10:17.

Comment

Droog de achterhoede vegen wanneer je billspleet vol met haar staat is gewoon not done , er blijft dan altijd wc papier achter tussen de billspleet wanneer je achterhoede haarvrij is kan het gewoon wel hoor droog vegen .
                Gewoon niet van dat goedkope wc-papier kopen dat afscheurt en achterblijft in je anus

Dit topic doet me denken aan Theo Maassen: "het is geen afvegen, maar uitsmeren". Niet dat ik belbroek's idee ondersteun, maar echt niet dat je billetjes nog lekker schoon zijn aan het eind van de dag als je op je werk goed hebt zitten kleien. Wat dat betreft is dat natte wc-papier best een goede oplossing.

@Patricia: vrouw naar mijn hart!
                Train hard or go hormone

Comment

Ach die bilspleten zitten toch al aan elkaar vastgeplakt lijkt het, dus extra knusjes met haar ertussen lijkt me een beetje dubbel op.

Originally posted by belbroek View Post
                  Is bullshit het haar heeft daar helemaal niets te zoeken tussen de billspleet en moet je verwijderen . Vraag dit maar eens aan elke wielrenner ook daar staat geen millimeter haar tussen .
                  +1.
                  sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by Toph View Post
                    Gewoon niet van dat goedkope wc-papier kopen dat afscheurt en achterblijft in je anus

Dit topic doet me denken aan Theo Maassen: "het is geen afvegen, maar uitsmeren". Niet dat ik belbroek's idee ondersteun, maar echt niet dat je billetjes nog lekker schoon zijn aan het eind van de dag als je op je werk goed hebt zitten kleien. Wat dat betreft is dat natte wc-papier best een goede oplossing.

@Patricia: vrouw naar mijn hart!

de mensen hier beginnen het eindelijk te begrijpen .

Comment

Nou, ik ga niet zo ver dat ik een tondeuze door mijn billen ga halen. Gelukkig heb ik sowieso niet zoveel lichaamsbeharing.
                      Train hard or go hormone

Comment

Je kan je onzin blijven herhalen. Je kan er bij gaan schreeuwen. Maar het zal echt niet waarheid worden. Ik ken toevallig een paar wielrenners die op prof niveau rijden. En die hebben niet wat jij beweerd kneus

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                          Je kan je onzin blijven herhalen. Je kan er bij gaan schreeuwen. Maar het zal echt niet waarheid worden. Ik ken toevallig een paar wielrenners die op prof niveau rijden. En die hebben niet wat jij beweerd kneus
                          Ik zie het al voor me: "het Bertus, scheer jij je anus?"
                          Train hard or go hormone

Comment

Gadveredamme! Wat zijn jullie een viespeuken!

Viespeuken!
                            Jezus wat een analyse zeg, ik denk niks als ik dat doe, ik schijt en zeik wanneer het moet, snot loopt er gewoon uit en als je toevallig aan het eten bent?So be it, dat hoort bij het mens zijn......overigens mijn stront klonetrt vast in me reethaar, nou zou je denken dat is geen probleem, maar als je dan die verstrengeling krijgt en je moet kakken, word alles tegengehouden en komt die drol er gewoon niet uit, en komt ie wel dan gaat ie alle kanten op in 4 delen ofzo.
                            Moeilijk mens ben je weet je dat?
                            "You are what you eat..."
                            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Originally posted by Toph View Post
                              Ik zie het al voor me: "het Bertus, scheer jij je anus?"
                              Anus scheren voelt best lekker hoor, dat gaat lekker kriebelen
                              "You are what you eat..."
                              That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

(want ja, waar laat jij dat snotje?)
                                Gewoon opeten als niemand kijkt. Of eens goed je neus ophalen. Is effectief precies hetzelfde, alleen een stuk socialer geaccepteerd dan neuspeuteren. Schijnt overigens een stuk gezonder te zijn voor de neus- en voorhoofdsholten dan snuiten.

Maargoed, los van alle veeg-gewoonten: Is hier ooit al eens iemand ziek geworden van zijn - voor westerse maatstaven - niet al te denderende hygiëne? Ik gok van niet. Zolang je het maar niet ziet of ruikt (ik ga er niet vanuit dat mensen graag remsporen in hun onderbroek aantreffen) boeit het imho niet hoe je het schoonmaakt.

Vage moslims. Die hebben een fles water bij de wc's op het werk en gaan met hun eigen natte hand in hun reet graaien na het schijten. Daarom staan ze na een toilet bezoek ook een halfuur aan de wasbak om hun handen te wassen.
                                Die vage moslims in Egypte hadden een kraantje zitten op de wc wat je reet schoonspoot. Geniale oplossing om te voorkomen dat je je handen moest gebruiken. (Maarja, dan heb je wel nog een natte reet, en zeker met haar gaat dat lekken vrees ik.)

Meestal zijn het niet de vrouwen die interesse hebben in andermans reet he.
                                Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X