Benen scheren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by belbroek View Post
    haar scheren tussen de billspleet/aars is een must maar verrekt moeilijk om te scheren je ligt al gauw een uur onder de douce met een spiegeltje en mesje te kloten , maar als het done is ben ik altijd blij.

Douw je dat mesje diep der in?

Comment

Bijna elke vrouw trapt me het bed uit als ik niet rondom de billspleet ben onthaard hoor .Is ook een must als je veel naar de toilet moet zoals ik .We leven niet meer in de jaren 80 ontharing rondom de billspleet doet bijna elke pro bodybuilder .
      Oh, je bent een pro bodybuilder. Zeg dat dan.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Als je zo'n oerwoud hebt in je naad zou ik het laten harsen ipv scheren Gelukkig geen last van.
        Train hard or go hormone

Comment

haar scheren tussen de billspleet/aars is een must maar verrekt moeilijk om te scheren je ligt al gauw een uur onder de douce met een spiegeltje en mesje te kloten , maar als het done is ben ik altijd blij.
          hahahahaha gast, als je stoppels krijgt kan je nog amper fietsen man. Dan schuur je jezelf helemaal kapot
          Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
          Doel eind 2015: 100kg
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Originally posted by lucky_luc View Post
            Douw je dat mesje diep der in?
            Hahahahahaha

Originally posted by Nieck01 View Post
            hahahahaha gast, als je stoppels krijgt kan je nog amper fietsen man. Dan schuur je jezelf helemaal kapot
            Daarom juist, gewoon het schaamhaar trimmen is ok.
            Tussen je spleet scheren is niet chill denk ik.

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
              Hahahahahaha

Daarom juist, gewoon het schaamhaar trimmen is ok.
              Tussen je spleet scheren is niet chill denk ik.

valt best mee hoor no pain no gain

Comment

toekomstplannen om in homo erotische films te acteren?

Comment

Originally posted by budybuilder View Post
                  toekomstplannen om in homo erotische films te acteren?

noem mij eens 1 pro bodybuilder die zijn billspleet/aars niet afscheerd ?

Comment

Jij komt met de bewering dat ze dat doen. Dus kom jij maar eens met een lijstje en bewijzen ipv je er gemakkelijk van af te maken.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                      Jij komt met de bewering dat ze dat doen. Dus kom jij maar eens met een lijstje en bewijzen ipv je er gemakkelijk van af te maken.

bijna elke pro doet dit en ik weet best dat jij dit ook doet .

Comment

bijna elke pro doet dit en ik weet best dat jij dit ook doet .
                        Beschuldig jij Falstyr ervan dat hij een pro bodybuilder is?
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

het is ook minder hygiënisch. Als je bedenkt wat er back there aan kan blijven plakken en de hele dag gaat zitten broeien...

Comment

het is ook minder hygiënisch. Als je bedenkt wat er back there aan kan blijven plakken en de hele dag gaat zitten broeien...
                            Dat heet goed schoonmaken.

Comment

dus eigenlijk zit je maar te trollen zonder weet te hebben waar je over lult gooiend met wat vage beweringen en meer niet?

Als je gewoon je reet leert vegen na het schijten is er niks aan de hand. Wat een dwaas ben je toch ook.

Comment

daar zit een speedo overheen dus de jury heeft vrij weinig te zeggen over wat er gaande is tussen hun benen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X