Well spoken!!!
Blowen...
Collapse
X
-
Dromen doe ik wel nog hoor...maar dan soms van die dromen waar ik niks van snap en de gehele dag slecht van loop (vb over ex..en dat is al 2 jaar geleden)raar maar waar, daar droom ik nog over.
Wat arie zegt is waar, ik weet het maar ja....
Wat ik wel heb is als ik stop met blowen ik veel meer begin te dromen en zeer veel slaap want als je blowt is je slaap ook niet goed.
Heb vroeger ook wel veel rotzooi gepakt, denk dat dat er wat met te zien heeft.
Mijn eerste zakje is op, nu nog laatste om af te bouwen, vrijdag ga ik mijn eerste weedloze nacht ingaan in de hoop dat ik tegen maandag al beter kan slapen.
En als ik het niet meer nuttig vind om te stoppen lees ik ,dit hier allemaal nog eens , redenen genoeg.
Feit is dat ik toch wat vervanging tegen de verveling ga moeten zoeken..nog meer trainen dus en wat beginnen lopen (cardio time is aangebroken )
Ik had vroeger veel last van angsten (nu nog maar ik ga terug gaan werken) en ze hebben mij verteld in de sleutel dat ik daardoor extra gevoelig ben aan alles wat mijn angst/stress wegneemt...dwz ; coke, drank, kalmeerpillen, XTC, speed....
Trips niet want dan sloeg ik volledig door...heb idd alles geprobeerd en ben nu al toch al een paar jaar gestopt met alles...behalve met de weed, daar ben ik blijven inhangen...zie het een beetje als mijne troost.
Alleen... van weed krijg je na lange tijd nog meer angsten en als ik nu stoned ben is dat altijd alleen..ik kom niet buiten.
Nuchter gaat dat dan alweer wat beter maar toch stressie in mijne kop.
Ben ik een speciaal geval??? Neen, want op het net heb ik al veel gevonden over mensen met angsten en de daarmeegaande verslavingsproblematiek.
Maar wie diep valt kan hoog klimmen dus
grtz wimpyElk pondje komt door het mondje !!!
Denk je sterk.
Comment
-
@wimmeke
wat jij vertelt, zo was het bij die vriend ook.
en hij is nu overal vanaf, en voelt nu pas hoe het leven werkelijk is, hij zegt dat ie nu een stuk gelukkiger is.
ik hoop dat je het vol ga houden,
gaat je gewoon lukkenSponsored by:
Inshapesupplements
Comment
-
Ik weet niet of jullie gasten kennen die al meer dan 20 jaar elke dag blowen, maar dat vind ik toch niet de snelste en slimste gasten.
Lijken wel een stel zombie's.
Ik heb zelf vroeger ook heel veel geblowd ik begon 's ochtends om 5 uur als ik met mijn krantjes rond moest en eindige 's avonds laat. Heb op alle mogelijk manier wiet gerookt om zo vaag mogelijk te kunnen worden.
Maar je zit dan echt wel in een soort roes, en heeft ook wel invloed op je korte termijn geheugen.
Grtz.Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-
Toevallig vandaag 2 hijsjes op van een klant bij mij op de zaak was zeker 3 kwartier zo stoned als een aap en werd er niet echt sneller van neeIt is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Comment
-
Maar je voelde je wel lekker toch,Red?
@Wimmeke
Je moet jezelf een drive opleggen waar je het voor doet;namelijk het onmoeten en hopelijk scoren van leuke dames.Toen ik geen vriendin had(das wel heel lang geleden maar goed)was het voor mij een supermotivatie om op de momenten dat ik zin had in een joint te denken dat het kiezen of delen was;de rest van mn leven een slome blower met een waardeloos lichaam(ik was toen megadik) of een snelle jongen met veel vrienden en leuke dames om me heen.....Die keus was voor mij niet moelijk en zie hier.....een snelle jongen met veel vrienden en een ongelofelijk lekkere vriendin,YEAH!
Dat kan JIJ ook,gozer.....alleen je moet het graag genoeg willen.....als je het niet graag genoeg wil en blij bent om de rest van je leven te sukkelen als een loser...dan houdt het op en dan mis je de boot want voor je het weet is het te laat......
Als dit nog niet genoeg motivatie is voor je dan weet ik het niet meer!
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (red @ Jan. 18 2005,21:52)]Toevallig vandaag 2 hijsjes op van een klant bij mij op de zaak was zeker 3 kwartier zo stoned als een aap en werd er niet echt sneller van nee"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Comment
-
@harold
die ik ken, is/was ook een zware junk (lees zombie), hij heeft geluk dat ie wel een vriendin heeft en kinderen die daar de dupe van waren.
ik zelf, heb het ook weleens gedaan, maar ik ben liever gewoon bij de tijd, dan weet ik precies wat er gebeurt, ik vond er trouwens niks aan, ik zat alleen maar te lachen om de stomste dingen.Sponsored by:
Inshapesupplements
Comment
-
dis mayb een beetje offtopic maarja het gaat tog over wiet ... : vrienden van mij worden echt niet meer stoned zgmaar die blowen ook al jaren 7 j-tjes per dag op school enzo. maar die worden dus echt niet meer stoned ze hebben net paddo´s uitgevonden en gaan ze daar aan. maar als ik red lees zegt hij dat hij weer hartstikke stoned was. dat effect van stoned worden versterkt dus weer als je een hele tijd niet geblowd heb?stats :
- 17 jr
- 86 kg
- 1,88 m
- 8-10% bf
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (dude @ Jan. 19 2005,13:41)]dis mayb een beetje offtopic maarja het gaat tog over wiet ... : vrienden van mij worden echt niet meer stoned zgmaar die blowen ook al jaren 7 j-tjes per dag op school enzo. maar die worden dus echt niet meer stoned ze hebben net paddo´s uitgevonden en gaan ze daar aan. maar als ik red lees zegt hij dat hij weer hartstikke stoned was. dat effect van stoned worden versterkt dus weer als je een hele tijd niet geblowd heb?Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...
Comment
-
oke nu de domste vraag, wat is eigenlijk blowen, is dat gewoon een joint roken of is dat nog iets anders. Ik heb er geen enkel benul van wat zo een drugs met je kan doen ,ik heb dat nooit gedaan ook al zat ik in een vriendenkring die niets anders deed dan snuiven en xtc nemen, heb er zelfs een kameraad aan verloren.
Ik heb vroeger een andere verslaving gehad maar denk niet dat het te vergelijken is met drugs
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (snipke @ Jan. 19 2005,15:03)]oke nu de domste vraag, wat is eigenlijk blowen, is dat gewoon een joint roken of is dat nog iets anders. Ik heb er geen enkel benul van wat zo een drugs met je kan doen ,ik heb dat nooit gedaan ook al zat ik in een vriendenkring die niets anders deed dan snuiven en xtc nemen, heb er zelfs een kameraad aan verloren.
Ik heb vroeger een andere verslaving gehad maar denk niet dat het te vergelijken is met drugs
Grtzstats :
- 17 jr
- 86 kg
- 1,88 m
- 8-10% bf
Comment
-
@ Arie nee ik voelde me echt niet op mn gemak.... als ik echt stoned zou worden zou ik me echt beroerd hebben gevoeld denk ik
@marco idd een klant en mn baas rookt ook gezellig meeIt is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
20 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment