Blowen...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (wimmeke26 @ Jan. 22 2005,17:32)]Is niet moeilijk om slimmer te worden als je dom begint...zoals 5 joints per dag, halve kuurtjes doen met geblesseerde pols...pro-hormonen nemen (volgens sommige van jullie dom...).
    Het was ook superdom van je,Wimmeke!

Maar je toont nu al karakter door veel minder te blowen dus ik heb alle vertrouwen in je!

Hou vol,he?!!

Comment

volhouden wimpie, ik denk dat er ook veel mee te maken heeft wat tussen de oren zich afspeelt

Grtz
      stil growing

Comment

wimpy ik ben benieuwd of je het vol heb kunnen houden?
        Sponsored by:
        Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (corina @ Jan. 28 2005,15:04)]wimpy ik ben benieuwd of je het vol heb kunnen houden?
          Volledig stoppen is me voorlopig nog niet gelukt, zit nu op 2 joints voor het slapengaan wat al beter is maar nog niet wat ik wil.
          Wel al een grootte verbetering want nu blow ik alleen nog wat na 22h en ben dus de gehele dag nuchter wat ik al een goede prestatie vind.

Vanaf maandag ga ik terug wat harder trainen en gaan lopen (cutting-time) zodat ik me toch zo ook al wat frisser in mijn hoofd voel.

Ik moet wel zeggen dat ik zoveel niet meer vergeet in vergelijking met de vorige weken aangezien ik nu nog alleen maar blow voor het slapen kan ik terug normaal naar TV kijken.
          Anders vergat ik tijdens de reclame naar wat ik aan het kijken was.
          Had dat trouwens niet alleen, gebeurde veel dat we met 3 zaten te kijken zo stoned als een garnaal en we wisten alle 3 van niks meer
          Nu heb ik dus ook een smoorverbod bij mij thuis ingevoerd, niemand mag nog blowen dus!!!

Ik kom er wel, langzaam maar zeker...zoals bij het groeien dus

grtz wimpy
          Elk pondje komt door het mondje !!!
          Denk je sterk.

Comment

Ik hoor het al....bij jou kom ik dus NIET meer op visite

Comment

goed om te horen wimpy
              Sponsored by:
              Inshapesupplements

Comment

ga gewoon veel eten (wel gezond fruit enzo) inplaats van blowen! hebje een lekkerdere smaak en andere bezigheid!
                "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X