Feyenoord Ajax

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Feyenoord Ajax

Het is bijna zover, wat denken jullie ervan?
    Wie gaat er winnen? Wie hoop je dat er wint,
    En waarom?

Ik hoop natuurlijk op mijn mooie club Feyenoord.
    Maar ik denk dat het heel moeilijk gaat worden!
    keep the focus going!

Niets is sterker dan dat ene woord, feyennoooorrrdd.

Denk alleen wel dat ajax zal winnen, zitten nu natuurlijk in een winning mood.
    Maar we zullen zien.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Wordt een moeilijke pot voor Ajax (mijn club)...
      Waarom?
      Een wedstrijd na een CL-wedstrijd (atlijd moeilijk geweest) en Ajax kent een 12.30uur#syndroom. Van de 18 wedstrijden om 12.30 uur, werden er maar 6 gewonnen.
      En als Feyenoord vroeg druk gaat/kan zetten, dan kunnen ze Ajax het erg moeilijk maken...

Balen dat er geen uitsupporters worden toegelaten...
      " Sky high stacks " - Jesse Pinkman

Comment

Ik ben ook voor Ajax, maar wegens duidelijke "syndromen" zie ik Feyenoord wel weer punten wegsnoepen van Ajax

Comment

Ajax wint. Feyenoord is namelijk niet al te goed
          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Dit soort wedstrijden maakt altijd wat los bij de clubs, maar bij Feyenoord nog meer dan bij Ajax. Ik hoop uiteraard dat Ajax wint als Ajacied, maar ik ben er niet gerust op. Als het maar een mooie wedstrijd wordt en als dit topic maar niet zo'n sneu haat topic gaat worden tussen retards die teveel emotie bij voetbal voelen dat ze niet meer kunnen nadenken.
            Train hard or go hormone

Comment

Ajax wint.

Comment

Originally posted by Toph View Post
                Dit soort wedstrijden maakt altijd wat los bij de clubs, maar bij Feyenoord nog meer dan bij Ajax. Ik hoop uiteraard dat Ajax wint als Ajacied, maar ik ben er niet gerust op. Als het maar een mooie wedstrijd wordt en als dit topic maar niet zo'n sneu haat topic gaat worden tussen retards die teveel emotie bij voetbal voelen dat ze niet meer kunnen nadenken.

Dit hoop ik ook!
                keep the focus going!

Comment

+1

on-topic.
                  elke wedstrijd is moeilijk te voorspellen, deze wedstrijd in het bijzonder.
                  dit maakt zoveel extra los bij spelers dat er van alles kan gebeuren.

ga zo live de wedstrijd volgen en hopen op het beste voor mijn club (Feyenoord).
                  “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

AFCA wint ook al ben ik een Rotterdammer ben toch een Ajacied en wat ze bij Manchester City hebben laten zien word het 0-4 gok ik zo als Sana tenminste nu wel een beetje een balletje kan raken

Edit: is er misschien een live stream ergens te vinden en zo ja waar? Danku
                    Last edited by Wengstertje; 28-10-2012, 11:30. Reason: livestream
                    Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
                    musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

Ben het helemaal met je eens.
                      Als Ajacied hoop ik dat Ajax wint maar zou deze wedstrijd niet mijn geld erop inzetten.
                      -12.30 is gevaarlijk
                      -Feyenoord thuis tegen Ajax is altijd verrassend.
                      -Nocerino weet niet waar jij vorig weekend zat maar toen was Ajax van 3-1 naar 3-3 gegaan dus niet echt een winning streek.
                      -en we hebben paar dagen terug CL gespeeld dit is ook altijd een nadeel geweest.

Hoop gewoon op een mooie wedstrijd te zien dan ben ik tevreden ookal ben ik Ajacied.
                      Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Wengstertje View Post
                        AFCA wint ook al ben ik een Rotterdammer ben toch een Ajacied en wat ze bij Manchester City hebben laten zien word het 0-4 gok ik zo als Sana tenminste nu wel een beetje een balletje kan raken

Edit: is er misschien een live stream ergens te vinden en zo ja waar? Danku
                        Rojadirecta.me - afecedeportesuno
                        Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
                        musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

Ik heb gister een bn cursus kansberekening gedaan, ajax heeft 50% kans om te winnen en 50% van niet, trouwens zelfde geld voor feyenoord

Comment

Originally posted by quibus View Post
                            Ik heb gister een bn cursus kansberekening gedaan, ajax heeft 50% kans om te winnen en 50% van niet, trouwens zelfde geld voor feyenoord
                            ik zou me geld terug vragen. kunnen ook gelijk spelen

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                              ik zou me geld terug vragen. kunnen ook gelijk spelen
                              Maar de kans is 50% dat ze gelijk spelen: ze spelen gelijk of ze doen het niet.
                              Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X