Feyenoord Ajax

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

lol feyenoord is geen kampioensploeg. Bent wel erg naief als je denkt dat je het wel bent terwijl je van psv, twente, vitesse en ajax verliest keer op keer.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      lol feyenoord is geen kampioensploeg. Bent wel erg naief als je denkt dat je het wel bent terwijl je van psv, twente, vitesse en ajax verliest keer op keer.
      Kampioen wordt je tegen de kleintjes he
      keep the focus going!

Comment

ach mensen kunnen zeggen wat ze willen. Feyenoord, dat is gewoon een gevoel. Dat zit in je. Bij ajax word je gewoon een ajacied omdat ze veel winnen .

Worden ze kampioen dit jaar? Ik weet het niet, vorig jaar zag het er beter uit. Maar laatste jaren weer erg leuk voetbal.
        Mooi ook om te zien hoe Feyenoord met verplichte bezuinigingen toch goed op het been blijft.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Amen.
          keep the focus going!

Comment

Feyenoord
            "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by xBrian View Post
              Kampioen wordt je tegen de kleintjes he
              sinds wanneer? dat is de grootste bullshit die ik gehoord heb in de laatste tijd

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                sinds wanneer? dat is de grootste bullshit die ik gehoord heb in de laatste tijd
                Sinds wanneer? Dus jij wil zeggen als feyenoord verliest tegen de top ploegen
                Maar wint van de kleintjes, dat ze niet meedraaien bovenin?
                keep the focus going!

Comment

Keer op keer verliest.. Man laat me niet lachen.. En kampioen word je idd tegen de kleintjes, maar ach je bent voor Ajax dus veel voetbalverstand zit er niet in..
                  Geen woorden, maar daden.

Comment

Vind het altijd bullshit als mensen zeggen dat feyenoord de enige echte supporters heeft die de club door dik en dun steunen en andere clubs alleen maar successupporters hebben. Ik herinner me een 10-0 nederlaag tegen PSV waardoor allemaal woedende 'supporters' de spelersbus van hun eigen team op stonden te wachten
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Ik herinner me nog dat Ajax punten verspeelde teen Excelsior, precies hetzelfde verhaal. Dat er bij Psv in Europa tegen Napoli nog niet eens de helft van de supporters waren. Ik herinner me zoveel. Maar als je beweert dat verhaal halen niet mag, omdat je klauwen vol met geld betaald voor kaartjes en ze er als zoutzakken bijlopen op dat veld, sorry hoor maar wanneer ben je dan een trouwe supporter?

Comment

• Originally posted by IvySection View Post
                        Keer op keer verliest.. Man laat me niet lachen.. En kampioen word je idd tegen de kleintjes, maar ach je bent voor Ajax dus veel voetbalverstand zit er niet in..
                        selectief lezen? misschien moet je die gekleurde bril van je na laten kijken. Ik zei dat ze verliezen van de grote ploegen. En dan win je geen titels. Prijzen pakken door van de kleintjes te winnen...lachwekkende uitspraak.

Lomp voorbeeld. Zo wat dat Ajax punten verloor tegen Exelcior. Ze wonnen wel de partijen tegen de directe concurenten waar het om ging. En ja dan pak je de prijzen en krijg je de derde ster op je tenue.

Sommigen laten weer merken geen verstand van voetbal te hebben en puur blind kijken om hun eigen trieste prestaties recht te lullen.

Comment

• Originally posted by IvySection View Post
                          Ik herinner me nog dat Ajax punten verspeelde teen Excelsior, precies hetzelfde verhaal. Dat er bij Psv in Europa tegen Napoli nog niet eens de helft van de supporters waren. Ik herinner me zoveel. Maar als je beweert dat verhaal halen niet mag, omdat je klauwen vol met geld betaald voor kaartjes en ze er als zoutzakken bijlopen op dat veld, sorry hoor maar wanneer ben je dan een trouwe supporter?
                          Ik zeg niks over wel of niet trouw zijn. Maar feyenoord supporters zijn echt niet loyaler dan die van andere clubs

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                            selectief lezen? misschien moet je die gekleurde bril van je na laten kijken. Ik zei dat ze verliezen van de grote ploegen. En dan win je geen titels. Prijzen pakken door van de kleintjes te winnen...lachwekkende uitspraak.
                            Het is een algemene voetbal term hoor? Ik zeg ook nie dat Feyenoord kampioen wordt. Dit jaar hebben ze idd 4/5 belangrijke wedstrijden verloren, maar tegen de kleine ploegen winnen, levert in totaal meer punten op dan alle topwedstrijden winnen.. Maar goed, Vitesse kampioenskandidaat noemen vind ik dan wel lachwekkend, 1 punt uit de laatste 4 wedstrijden is niet echt een goed moyenne lijkt me..

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
                              Ik zeg niks over wel of niet trouw zijn. Maar feyenoord supporters zijn echt niet loyaler dan die van andere clubs
                              lol wut.
                              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                                lol wut.
                                bewijs dan

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X