Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zal wel een liedje zijn die ze hebben gezongen in dat vak van ze. Was dan ook het enige liedje want het was weer eens beroerd stil zelfs met deze uitslag.
Hou je smoel gewoon als je niet weet waar je over praat.
Paar maanden terug was de kuip letterlijk muisstil. En dit heeft met het uitvak te maken.
Sfeer in de arena zat er goed in vandaag op het 1e kwartier na rust na
Was te verwachten. Altijd bij voetbal en vooral bij Ajax-Feyenoord. Vind dat gedoe qua ruzie en 010-020 genoem er omheen wel sneu. Ik ben altijd blij als ik van die overfanatieke 'supporters' een gummiknuppel van de ME in hun nek zie krijgen of een hond aan hun jas zie hangen
Ja 410, meestal in het midden bij de trap. Jij dan?
Volgende week naar arnhem over 2 weken naar venlo. Dan heb ik er weer 8 uitwedstrijden op zitten dit seizoen waarvan 1 dortmund. Bedoeling is voorangs uitkaart en hopen dat we naar feyenoord of ado mogen volgend jaar maar zal wel weer niet..
Tegen de kleintjes word je geen kampioen, maar je kan het kampioenschap wel tegen ze verliezen. Echte kampioenkandidaten winnen gewoon van het kleine grut en maken het verschil tegen de concurrenten.
Overigens ben ik vanaf zeer kleins af aan voor Ajax en dat is ook gewoon een gevoel hoor Vind het altijd grappig dat Feyenoorder zich toedichten de enige echte supporters te zijn. Misschien dat dat samenhorigheidsgevoel erbij komt als je nooit iets wint, geen idee Echte supporters vind je in de Jupiler league bij, pak m beet, Go Ahead: iedere vrijdagavond in een koud kutstadion kijken naar voetbal op amateurniveau. Ik geef het je te doen.
Vind het altijd grappig dat Feyenoorder zich toedichten de enige echte supporters te zijn. Misschien dat dat samenhorigheidsgevoel erbij komt als je nooit iets wint, geen idee .
Ja 410, meestal in het midden bij de trap. Jij dan?
Volgende week naar arnhem over 2 weken naar venlo. Dan heb ik er weer 8 uitwedstrijden op zitten dit seizoen waarvan 1 dortmund. Bedoeling is voorangs uitkaart en hopen dat we naar feyenoord of ado mogen volgend jaar maar zal wel weer niet..
Is een liedje ... Die we tijdens de wedstrijd zingen dus dan is het taalkundig geen foute en domme uitspraak.
Ik ga niet naar wedstrijden. In het verleden wel eens gedaan, maar wordt helemaal gestoord van die idioten en het lawaai. Ik wil op me gemak de wedstrijden volgens en genieten van het eventuele tactische spel. Net zoals bij schaken. Niet de hele tijd in me oor getetterd te worden door een idioot die niet eens de taal machtig is.
Ik ben elk jaar voor een ander, maar altijd de nummer 1, scheelt een boel frustratie
Ik snap nooit waarom jullie zo fel op elkaar zijn, het is toch duidelijk wie de beste is, die staat namelijk bovenaan.
En tv supporters zijn geen echte supporters he, als iedereen thuisbleef konden ze wel opdoeken.
Gloryhunters zijn gewoon irritant. Eerst zat stadion van AZ vol, dan Twente en dan weer een ander. Zulke figuren kun je niet echt serieus nemen als het over voetbal gaat. Doet me denken aan een collumn waarin een man zijn vrouw mee neemt naar een wedstrijd. Maar die wijven gingen alleen maar om te feesten. Als 10minuten voor het eind de club achterstond en de sfeer grimmig was werden ze depri en gingen weg. Gewoon nep supporters dus.
Je kan net zo makkelijk een team supporten en genieten van hun spel als je in het stadion of voor de tv zit. Sterker nog ik geniet er meer van voor de tv dan in zo'n stadion vol met tokkies.
ja idd rustig aan.
Ik was voor feyenoord maar het interesseert me nog weinig voetbal. ik zou zo tussen de joden zitten als het moet en nog vriendelijk zijn ook.
Wat een boefjes hier die gelijk agressief reageren. Ik ga verder nergens op in. Feyenoord zijn tijd komt wel weer. Dat wij maar 3-4 punten achter staan op clubs met een dubbele of driedubbele omzet als ons en miljoenen uit hebben gegeven aan spelers, zegt mij dat we op de goede weg zijn.
"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment