wat ga je jullie doen met Oud en nieuw jaar !!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nocerino View Post
    Ik ben eigenlijk wel een vuurwerkgekkie. Hier op BN ook enkele? Komt eigenlijk omdat ik sinds ik klein ben met me pa op stap ga en een beetje vuurwerk afsteek de gehele dag. Nu, 19 jaar, doe ik dit nog steeds .
    Geef er nu ook redelijk wat geld aan uit, maten maar zeiken: ''WTF, jonge ga bier/black/walker van kopen''. Maarja, dat doen we er dan maar weer bij.
    Jaa ik koop ook vuurwerk maar meer voor de ochtend/middag in de avond beetje sier en dan genieten. Irritante van oud en nieuw zijn die ventjes met illegaal vuurwerk die er niet mee om kunnen gaan. Loop je ergens gooien ze vlinders ofzo.

Comment

Originally posted by quibus View Post
      Naja als ik het dan toch overleef, zuip ik een fles bacardi oakhart op, lekker puur, wat een godendrank.
      haha +1

maar 8 anos blijft de beste
      Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Vroeg te bed, lekker man.
        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Word een oudjaarsavond met gemengde gevoelens voor mij. Dat is namelijk de laatste dag dat de zaak van mijn vrouw open is. Daarna sluit ze de deuren voorgoed wegens tegenvallende omzetten en is ze werkloos.
          Positieve aspect is wel dat we meer rust in ons prive krijgen omdat we geen tijd meer in de zaak hoeven te steken. Mijn vrouw is momenteel op zoek naar part-time werk.

Over oudjaarsavond dus....ik denk dat ik mijn vrouw flink moet steunen tijdens het uithuilen en dat ik daarna een flinke borrel neem, de top 2000 op radio 2 afluister en daarna naar bed ga.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Sterkte, DSO. Klote dit.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ahhh ophaler, vet sneu sinds ik je "ken" heb je het over de winkel en nu moet hij dicht, eeuwig zonde man, sterkte voor jou en je vrouw.

Comment

Freaqshow!!
                success trains failure complaints!
                BP:1x105 DL:165
                Lengte: 182cm KG: 75

Comment

Ik word ingevlogen met den paar vrienden in Shanghai.
                  Mn bro is toyboy van een miljonairesse dus dat gaan VIP feestjes worden.
                  Hij stuurde al foto's van hem met Paris Hilton, rijden in lambo's, slapen in penthouses en eten in sterrerestaurants.

Word een rare maar vette ervaring gok ik zo
                  Ssssmoking

Comment

Originally posted by Marv View Post
                    Hij stuurde al foto's van hem met Paris Hilton, rijden in lambo's, slapen in penthouses en eten in sterrerestaurants.

Als je zon verhaal post moet je wel:
                    Not srs
                    Semi srs
                    Srs
                    Bij zetten.

Mvg,

Nocerino
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Naar Freaqshow in Amsterdam!

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                        Sterkte, DSO. Klote dit.
                        Originally posted by quibus View Post
                        Ahhh ophaler, vet sneu sinds ik je "ken" heb je het over de winkel en nu moet hij dicht, eeuwig zonde man, sterkte voor jou en je vrouw.
                        Bedankt
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

vreude vuur maken met mannetje of 100 s ochtend s vroeg beginnen we al party tenten opzetten drank in slaan een heel de dag en nacht feesten

Comment

Originally posted by Marv View Post

Mind is everything.

Comment

Met vrienden wat int stad rondhangen en voor een keer in 5 maand nog eens een ''beetje'' drinken. En die avond niet op me eten letten.

Dan heb ik teminsten ook 2 goede voornemens voor het nieuwe jaar in te gaan! Stoppen met drinken en op voeding letten..

Comment

Overdag op me eten letten. Savonds een junkmaaltijd en olliebollen enzo.

Verder dansen zonder drank en dat is de exciting part . Heerlijk ff los gaan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X