wat ga je jullie doen met Oud en nieuw jaar !!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Dexie View Post
    .. U srs xd.. Ik voel me gwn niet tot 12/13/14 jarige kindjes aangetrokken dus kan me niet voorstellen dat iemand de ouder is dat wel heeft ouwe samurai
    Er zijn wel uitzonderingen Ik ken een meisje van 14 die wel 18 lijkt .

Comment

Ja tuurlijk dat klopt er zijn ook dames van 50+ die ik wel zou doen maar over het algemeen. Trouwens pres, voel je je zoveel meer special omdat je een paar getalletjes lager zit met je geboorte datum? ..

Comment

neen hoor

Comment

Originally posted by Dolf Ziggler View Post
          neen hoor
          Had het niet over jou man haha, over die Prestacore.. Xoxo

Comment

Originally posted by Dexie View Post
            Ja tuurlijk dat klopt er zijn ook dames van 50+ die ik wel zou doen maar over het algemeen. Trouwens pres, voel je je zoveel meer special omdat je een paar getalletjes lager zit met je geboorte datum? ..
            Neent hoor, ik vond altijd meisjes van rond mijn leeftijd leuk. Lijkt me ook een gezond iets.
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
              Neent hoor, ik vond altijd meisjes van rond mijn leeftijd leuk. Lijkt me ook een gezond iets.
              Ik toch ook jongen, beter lezen. 4 jaar jonger is 1 vierde van me leven, dat noem ik dan niet van mijn leeftijd. Dat noem ik 15/16/17 en die zijn vaak al wat meer ontwikkeld en volwassener qua gedrag..

Comment

Zo zo, wat een drama over een leeftijd. Tip: wees voorzichtig met chicks onder de 16 dexie, krijg je anders veel gezeik .
                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                  Zo zo, wat een drama over een leeftijd. Tip: wees voorzichtig met chicks onder de 16 dexie, krijg je anders veel gezeik .
                  die ouwe ninja van ons past vast wel op. Incidentje gehad btw Nocerino ?
                  Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                    Ik heb wel eens een vriendin gehad die was toen nog geen 16, die deed inderdaad veel zeiken
                    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

• Originally posted by FitnessBoer View Post
                      Ik heb wel eens een vriendin gehad die was toen nog geen 16, die deed inderdaad veel zeiken
                      Bedoel niet zeiken als in praten maar wet etc.
                      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Maar ik ben zelf net 16 uwieeehw

Comment

• Ahwww koetsjie koetsjie
                          "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X