Iphone 4s 16gb , prijs??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Iphone 4s 16gb , prijs??

Hoi iedereen

ik ben van plan om een iphone 4s 16gb te kopen van een vriend van me. Met oplader,doos, oortjes die 40 euro hebben gekost, garantie is afgelopen.

Er is een barst op de achterkant, de voorkant heeft ie laten vervangen. Dit zijn de foto's:

Iphone 4s 16gb, oplader, doosje, extra oortjes. - Te koop | 2dehands.be

ik heb de foto's die hij doorstuurde via mail op tweedehands gezet om zo te kijken wat mensen ervoor zouden bieden. Uit hun biedingen kon ik dan een mooie bedrag afleiden

Glas op meerdere plekken kapot, is al eens laten maken. Daarnaast 40 euro voor oordopjes?
    Door lichtinval een streep op de voorkant van het scherm? Als het lichtinval is dan zou je meer moeten zien dan alleen een streep. Kan zijn dat dit een vette kras is dus.

Ik weet niet wat voor een vriend het is, maar ik zou hier nog geen 200 voor geven. Voor 300-350 heb je een nieuwe of betere iPhone 4s.
    Just trying hard

Comment

Ik heb dat zoekertje geplaatst he, met de foto's die hij doorstuurde zodat ik kon zien wat mensen ervoor boden.. Voorkant is helemaal krasvrij, is laten vervange, die streep is door de reflectie van het licht De iphone 4s 16gb kost wel geen 300 - 350 euro nieuw, maar rond de 600 euro. Er zijn oortjes bij die hij voor 40 euro heeft gekocht.

Sorry als mijn uitleg onduidelijk was,

In ieder geval bedankt voor je antwoord!

Comment

10,- geboden

Comment

2e hands is zoiezo een no-go.
          Een barst? seriously?

Koop gewoon een nieuwe 4s of 5 en ben niet zo'n cheap fuck.

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
            2e hands is zoiezo een no-go.
            Hoezo? Afgelopen maand nog een SIII 'op de kop getikt' voor 350 euro. Granted, het is nog veel geld, maar in verhouding valt het wel mee. En dat was een hagelnieuwe telefoon met garantie. Het verschil met een nieuwe was niet te zien, maar scheelt toch al gauw 150-200 euro.
            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by scoobydoo View Post
              Hoezo? Afgelopen maand nog een SIII 'op de kop getikt' voor 350 euro. Granted, het is nog veel geld, maar in verhouding valt het wel mee. En dat was een hagelnieuwe telefoon met garantie. Het verschil met een nieuwe was niet te zien, maar scheelt toch al gauw 150-200 euro.
              Ik heb gewoon niks met 2e hands spullen, no matter what.

Comment

Koop een nieuw icm abbonement ofzo, ik betaal 30 euro per maand voor mijn Iphone 4s 16 GB, 500 bel/sms 1000MB internet, 2 jaar lang bij t-mobile

Comment

Originally posted by Wakke View Post
                  Ik heb dat zoekertje geplaatst he, met de foto's die hij doorstuurde zodat ik kon zien wat mensen ervoor boden.. Voorkant is helemaal krasvrij, is laten vervange, die streep is door de reflectie van het licht De iphone 4s 16gb kost wel geen 300 - 350 euro nieuw, maar rond de 600 euro. Er zijn oortjes bij die hij voor 40 euro heeft gekocht.

Sorry als mijn uitleg onduidelijk was,

In ieder geval bedankt voor je antwoord!
                  €600,- heb je bijna een iPhone 5 voor.

Marktplaats.nl - Iphone 4S - Mobiele telefoons | Apple iPhone

€350,- voor een nette 4s
                  Just trying hard

Comment

kan begrijpen als mensen geld weggooien aan een horloge verzameling of iets soortgelijks. Maar kom op. Geen enkele telefoon is het waard om meer dan 100 euro voor neer te leggen als het niet in je abbo zit.

Comment

Neem gewoon een abbo
                      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                        kan begrijpen als mensen geld weggooien aan een horloge verzameling of iets soortgelijks. Maar kom op. Geen enkele telefoon is het waard om meer dan 100 euro voor neer te leggen als het niet in je abbo zit.
                        Als je het geld hebt, waarom niet?
                        Is een nieuwe TV 700 euro waard? I Don't think so.
                        Is een nieuwe game 50+ euro waard? Probably not.
                        Is een broek 100 euro waard? Niet dus.

Kan nog wel even doorgaan.

Veel dingen zijn belachelijk duur, ook al is het meeste nog niet de helft waard van wat de aanbevolen winkelprijs is.

Comment

Who cares geld moet rollen.

Comment

Voor dat geld lekker een S3 halen!
                            Ook al heb je geld voor een 5, dan nog een s3 halen

Comment

NIET bij voordeelsmarthphone.com halen

ik heb laatst ook gekeken naar een iphone 4s, staat ook een advertentie van op markplaats maar als je simpel ff wat research doet kom je er al snel achter dat daar een paar slimme oplichters achter zitten.
                              sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X