Iphone 4s 16gb , prijs??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zelf heb ik een mooie waterdicht/stofdicht nokia-tje.
    Kleiner dan al die smartphones.

kan smsen 350 en bellen 250 min voor nog geen 10,- de maand.

Wil misschien in 2013 wel overstappen naar iets anders, maar heb geen idee wat en heb geen zin om per maand 50-60,- neer te leggen.
    Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
      @ Fal....haha echt he! Zag laatst een meisje...door rood oversteken 1x kijken en hup aandacht ging naar dr tel/ hand.

Mij heeft het veel centjes bespaard, tussen de 200 a 300 p/m...lang leven de apps.....gamen ed op een telefoon is waardeloos.
      Zeker. op de fiets, in de auto achter het stuur. Midden in een bespreking. Wordt gewoon moe van dingen.

Heb collega's die altijd de App van de dag hebben. Laten ze het zien. Ik zie de lol er niet van in. Het lijkt wel alsof er voor elk dom iets een app gemaakt word welk nergens op slaat.

Gamen heb ik een tijdje geprobeerd op me mobiel. Werd het tenminste nog ergens voor gebruikt. Maar een uitgebreide schaak database past er niet op. Dus de schaakgames sloegen nergens op. De rpg's waren niet leuk. Regelmatig vensters dat je credit moet kopen om iets te kunnen doen in het spel. Airhockey met vingers werkte ook niet geweldig.

Facebook en mails kan ik thuis ook bekijken. Het is mail. Dat hoeft niet meteen afgehandeld te worden. Als het belangrijk is belt men me wel. zelfde voor whatsapp. 9 van de 10x gaat het toch nergens over wat mensen naar elkaar sturen. Heb ik ook meteen afgekapt dat domme gedoe waar anderen me bij probeerde te betrekken.

Het zijn en blijven gewoon ondingen. En sociaal wordt je er niet van. En veilig is ook niet bepaald als je ziet hoeveel mensen het over te pas en onpas gebruiken. Zie ook bij steeds meer jongeren die bij ons komen werken dat het de verkeerde kant op gaat. Concentratie vermogen van niks. Zitten meer tijd op hun mobiel te kijken dan met hun werk bezig te zijn. Ik heb gewoon bij een aantal, waarbij het te ver ging, gezegd dat ze de mobiel in het kluisje moeten leggen en alleen in pauzes mogen bekijken. Wat een rampenzooi komt er uit voort niet normaal.

Comment

Ben het wel eens met jou.

Ben benieuwt wat er met de kinderen 5-12 gaat gebeuren als zij volwassenen worden. Zij ervaren dit heel anders omdat ze hiermee zijn opgegroeid.
        Zie kinderen bijna nooit meer buitenspelen of wat dan ook. Altijd rondhangen met mobieltjes.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
          Zie kinderen bijna nooit meer buitenspelen of wat dan ook.
          Dat wordt toch iedere generatie opnieuw gezegd?
          Onze ouders kwamen nooit meer buiten omdat de tv toen 'nieuw' was. De meesten daarvan zijn ook prima terecht gekomen. Mentaliteit lijkt me bepalender dan welke factor dan ook
          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
            Onze ouders kwamen nooit meer buiten omdat de tv toen 'nieuw' was. De meesten daarvan zijn ook prima terecht gekomen. Mentaliteit lijkt me bepalender dan welke factor dan ook
            Zie je de link met overgewicht?

Ook al worden de dingen steeds leuker gemaakt buiten (speeltuinen enzo) komen er steeds minder kinderen buiten.

Het zal allemaal steeds erger worden, ik zie het bij mijn broertje het is dat hij de honden moest uitlaten dit weekend anders was hij echt niet buiten geweest.
            Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
              Ja dat klopt, maar denk dat onze leefstijl drastisch verandert. Waar we vroeger enkelop vaste plekken televisie konden kijken, hebben we nu apparatuur die we constant bij ons hebben. Als je iets hebt gebruik je het ook. En denk dat de dikke pappa en mama van tegenwoordig zelf niet zo heel veel over mentaliteit kunnen leren. Het leven word ons alle te makkelijk gemaakt .

Ga voor mezelf eens een experiment doen. Maximaal 1 uur gamen of televisie kijken per dag. Telefoon tijdens school en werk tijd zonder internetverbinding. Kijken of ik wat productiever word.
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                Zie je de link met overgewicht?

Ook al worden de dingen steeds leuker gemaakt buiten (speeltuinen enzo) komen er steeds minder kinderen buiten.

Het zal allemaal steeds erger worden, ik zie het bij mijn broertje het is dat hij de honden moest uitlaten dit weekend anders was hij echt niet buiten geweest.
                Bij overgewicht is het 1 van de factoren. Het is een middel om niet actief te zijn, maar niet de enige manier. En verleidingen waardoor mensen de hele dag binnenblijven zijn niet nieuw: De Nintendo komt uit '83 ofzo, en tv/films zijn net zo goed niet nieuw.

Originally posted by Nocerino View Post
                Ja dat klopt, maar denk dat onze leefstijl drastisch verandert. Waar we vroeger enkelop vaste plekken televisie konden kijken, hebben we nu apparatuur die we constant bij ons hebben. Als je iets hebt gebruik je het ook. En denk dat de dikke pappa en mama van tegenwoordig zelf niet zo heel veel over mentaliteit kunnen leren. Het leven word ons alle te makkelijk gemaakt .

Ga voor mezelf eens een experiment doen. Maximaal 1 uur gamen of televisie kijken per dag. Telefoon tijdens school en werk tijd zonder internetverbinding. Kijken of ik wat productiever word.
                Het veranderd ook constant, maar verandering is niet per definitie slecht.
                Iemand die bijvoorbeeld niet van sporten houdt, zal niet ineens gaan sporten omdat de social media ermee ophoudt lijkt me.

Gamen doe ik niet, en tv heb ik alleen voor het nieuws aan. Ik zit veel op internet, maar dat houdt niet in dat ik naast het sporten geen andere hobby's heb
                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Tering wat een offtopic gehannes zeg Die jongen vraagt wat zo'n ding waard is en mensen komen met allerlei bullshit over het al dan niet nut hebben van een smartphone. Wil je het niet? Koop het dan niet. Wil je het wel? Dan koop je het wel.

Ik zou max 250 euro betalen en de hoofdtelefoontjes moet hij maar houden dan. De prijs voor die hoofdtelefoontjes is niet van belang, behalve als je er zelf ook veel waarde aan hecht. Ik begrijp overigens best dat je een telefoon los koopt. Vaak ben je goedkoper uit icm sim-only en je betaalt eenmalig een flink bedrag en later heb je zeer lage maandkosten. Ik denk dat je voor een nieuwe iPhone4 met 300 minuten en 1Gb data genoeg kwijt bent nog.
                  Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                    Tering wat een offtopic gehannes zeg Die jongen vraagt wat zo'n ding waard is en mensen komen met allerlei bullshit over het al dan niet nut hebben van een smartphone. Wil je het niet? Koop het dan niet. Wil je het wel? Dan koop je het wel.

Ik zou max 250 euro betalen en de hoofdtelefoontjes moet hij maar houden dan. De prijs voor die hoofdtelefoontjes is niet van belang, behalve als je er zelf ook veel waarde aan hecht. Ik begrijp overigens best dat je een telefoon los koopt. Vaak ben je goedkoper uit icm sim-only en je betaalt eenmalig een flink bedrag en later heb je zeer lage maandkosten. Ik denk dat je voor een nieuwe iPhone4 met 300 minuten en 1Gb data genoeg kwijt bent nog.
                    Haha, ik vind het niet erg, is leuk om te lezen en ik leer er nog wat uit ook.

Ik heb gisteren een bericht geplaatst op een forum over appleproducts, daar zeiden ze dat 280 - 290 een goede schappelijke prijs ervoor was. Denk dat ik 280 ga bieden.

Comment

@Falstyr....kan je volgen heb voor 100 euro een coole tablet gehaald met belfunctie.....heeft mij tot nu toe honderden euros bespaard aan bellen en smsen. Af en toe inetten ns checken bijv onderweg is handig.

OT..Geen enkele device is zo veel geld waard op dit moment, vooral omdat ze draaien op verouderde techniek. Hoe cool ook de nieuwste Iphone of welk andere tel is, dat rechtvaardigt die gekke prijzen niet, al helemaal niet als i gebruikt is gweest en met een barst :S.

Verder vind ik investeren in usb 2 t zelfde als investeren in een dood paard moet je niet willen zeker nu usb 3 in opmars is maar vooral om de snelheid/ tijdswinst die je daarmee kan halen.

Wat ik zou doen ? doorsparen en wachten tot ze 1 tel uitbrengen met de nieuwste techniek. Ondertussen voor 100 euro een coole tel kopen met android.

check:

USB 2.0 VS USB 3.0 - YouTube
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                      We like it

Comment

ff info sharing:

CES 2012: USB 3.0 Coming to Tablets and Phones By Early Next Year
                        A MicroUSB 3.0 is coming to mobile devices, which means faster transfers and charging times.
                        CES 2012: USB 3.0 Coming to Tablets and Phones By Early Next Year - Tested

Zou bijna zeggen wachten op de iphone 5s
                        Last edited by onderhandelen; 18-12-2012, 19:10.
                        We like it

Comment

Wow, USB3.0!

Imho is dat wel het laatste waar je naar moet kijken als je investeert in een telefoon. Ooit gehoord van de begrippen PPI, ", mAh, snapdragon S4, samsung exynos, Axx?

USB 3.0 is leuk voor als je het ding ook daadwerkelijk gebruikt voor het omzetten van veel en grote bestanden, maar ik ken niemand bij mij in de omgeving inclusief mijzelf (en daar zitten toch een aantal powerusers bij) die dat ding inzetten als veredelede USB-drive. Zelfs als je dat ding zoals mijn vriendin gebruikt om af en toe een aflevering van een serie te kijken, is het nog een verhaal van 1x per maand 40 vs 20 seconden wachten - als het flashgeheugen zelf überhaupt <40MB/s schrijven haalt. Na het schrijven van je betoog en het verdedigen ervan, kun je een jaar lang nieuwe muziek naar je telefoon te kopieëren om de tijd terug te verdienen.

Een telefoon is nu eenmaal geen externe hdd. (Of netwerk, als je het een beetje goed aanpakt.)
                          Last edited by scoobydoo; 19-12-2012, 09:31.
                          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

ff info sharing:

CES 2012: USB 3.0 Coming to Tablets and Phones By Early Next Year - Tested

Zou bijna zeggen wachten op de iphone 5s
                            waar ergens heb jij voor 100 euro je tab gehaald?

Comment

@Falstyr....kan je volgen heb voor 100 euro een coole tablet gehaald met belfunctie.....heeft mij tot nu toe honderden euros bespaard aan bellen en smsen. Af en toe inetten ns checken bijv onderweg is handig.
                              [/url]
                              Tablets ben ik ook niet echt weg van. Maar ja dat is net zoals bij een telefoon. Ik zie de toegevoegde in mijn eigen leven niet. Dan zie ik me pa op de bank met de tablet zitten terwijl hij normaal boven achter de pc zat hetzelfde te doen. Tja dan heeft het wel iets. Maar in mijn geval staat alle nodige apparatuur bij elkaar in de woonkamer op elkaar aangesloten. Waarom zou ik dan een tablet willen? Even vlug mail checken, facebooken, internet rondstruinen kan ik thuis doen of op me werk of waar dan ook. Vind het prettig als er momenten op een dag zijn dat ik helemaal niet in de buurt ben die apparaten.

Bellen doe ik af en toe met Skype op de pc. En anders word ik gebeld door me pa op me mobiel. Voor de rest van de dag hoef ik echt niet bereikbaar te zijn voor jan en alleman met hun onzin verhaaltjes puur om "sociaal" te doen. Moet die ergernis al in gewone dagelijkse interactie ondergaan. Wat betref reizen met het OV zou het handig kunnen zijn. Maar dan nog. Wat is er zo lastig aan om gewoon het bord bij de ingang of bij de halte te bekijken voor dezelfde info. Ga ik echt me mobiel niet voor gebruiken. En als ik een route moet weten kijk ik wel op het internet VOOR ik op reis ga en print de route uit.

De enige toegevoegde waarde die een mobiel voor mij zou hebben als het een veredelde MP3 speler is. Scheelt weer aan ruimte voor iets anders wat je mee zou moeten nemen op zak.

Wat ik ook storend vind is dat de mobieltjes eerst kleiner en platter werden. Nu ze allerlei onnodige toevoegingen krijgen qua functies worden ze weer 2x zo groot en dik. Het lijken af en toe net van die koelkasten waarmee we in begin jaren '90 mee rond liepen. Geef mij maar lekker me oude LG GW300. Klein, plat, batterij hoeft maar 1x in de 3 weken opgeladen te worden.

Comment

Vind het prettig als er momenten op een dag zijn dat ik helemaal niet in de buurt ben die apparaten.
                                ja das volgbaar

En als ik een route moet weten kijk ik wel op het internet VOOR ik op reis ga en print de route uit.
                                das te omslachtig en niet up 2 date zegmaar....vind het prettiger op het moment de juiste informatie te ontvangen bijv. als de route niet klopt dat je dan op dat moment correcte info kan krijgen. Google maps, gps en inet perfecte combo.

[QUOTE]Het lijken af en toe net van die koelkasten waarmee we in begin jaren '90 mee rond liepen./QUOTE]whahah idd

waar ergens heb jij voor 100 euro je tab gehaald?
                                om de zoveel tijd een aanbieding bij de phonehouse.....op de ZTE letten die hebben goeie tablets met samsung chips....werkt super goed, doet wat t moet doen, zeker voor die prijs.

ZTE Light Tab 2 V9A (3G Android Tablet) Hands On - YouTube
                                We like it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X