Originally posted by Nocerino
View Post
De eerste keer?
Collapse
X
-
Eerste keer dat ik een gym betrad met een vriend van mij kwam er om de 4 minuten een irritante instructeur mij te vertellen dat ik veelste jong ben en helemaal niet mag fitnessen. Die dag heb ik voornamelijk borst getraind en rug op de apparaten natuurlijk.
Comment
-
Men eerste training ooit?
smith machine incline bench press met 20 kg.
Lunges met 6 kg dumbells
seated rows
dumbell bench met 8 kg
dumbell rows met 10 kg
chin up assisted machine met 52 kg assisted (ik woog 77kg)
squatten (meer knieën vooruit buigen en quarter squatten) met 40 kg
en nog wat sit-ups en dergelijke.
en natuurlijk lopen op de loopband met 8 km/h
Ow god whylucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
-
eerste keer in de gym met het voetbalelftal. zeer uitgebreide warming-up en wat machines afgaan in circuitform. mijn broer moest spugen en zelf had ik dag erna wat spierpijn, maar stelde niet veel voor.
later met een groepje van 6 gaan trainen, maar daar vielen er al snel een stel af (zaten meer te ouwehoeren dan trainen). met zijn tweeen overgebleven en ons meer op het trainen met losse gewichten toegelegd. een 7 jaar getraind waarvan de laatste 3 jaar alleen en gestopt toen ik een huis gekocht had en tevens diverse blessures waar ik niet van af kwam. nu een 1,5 thuis aan het trainen
Comment
-
Mijn broer deel al een tijdje aan krachttraining, ik was meer een ballerina. Ik weet niet meer hoe het kwam, maar ik ging hem ophalen en werd uitgedaagd te laten zien hoe sterk ik dan wel was, hahahaha ik had meer een groot ego dan grote spieren en van techniek wist ik niets dus erg veel tilde ik niet. Tot op de dag van vandaag herinner ik me nog wel het 'hoera' gevoel van mijn eerste clean and press.
Ik vond het wel interessant en ging steeds vaker mee met mijn broer. Spierpijn heb ik nooit gehad eigenlijk. Oja en ik train nog steeds met mijn broer, hij weet me altijd wel te motiveren al was het alleen maar omdat ik minimaal de helft wil tillen van wat hij kan!
Comment
-
Eerste keer dat ik ging sporten is er nooit geweest. Ik verveel me gewoon, daarom zit ik op dit forum...
Nee even serieus, ik heb mn eerste krachttraining gehad toen ik bij Feyenoord voetbalde. Was niet echt bijzonder gewoon beetje lol trappen. Later nog paar keer bij fit for free, maar was ik vooral sponsor hahaGeen woorden, maar daden.
Comment
-
Ik deed opzich wel een goede training aangezien ik met een vriend mee ging die al 2 jaar bezig was.
De dag er op had ik overal pijn behalve in mn nek. Toen heb ik mezelf uit bed moeten duwen met mn nek. Als ik ging zitten kon ik niet opstaan, ik moest mezelf met mn hoofd uit de bank duwen. Armen kreeg ik niet meer recht en zelfs liggen deed pijn. Toen dat voorbij was kwam de 2e training die week, namelijk rug en biceps. De dag er op begon de hel weer van voor af aanBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
mijn eerste kuit training was zwaar kut, ik las dat je je kuiten hard moest aanpakken dus dat deed ik. Met als gevolg dat de pezen in mijn knieholten helemaal opgezwollen waren en ik mijn been niet meer kon strekken en mijn hakken niet meer op de grond.
Heb twee dagen op mijn tenen en door mijn knieen gezakt moeten lopen, achteraf grappig maar op dat moment voelde het alsof alles ging scheuren. heb ook bijna hele tijd in bed gelegen.Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
Doel eind 2015: 100kg
http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
15 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment