De eerste keer?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nocerino View Post
    Eerste training ever was biceps. Curls tot we er bij neervielen.
    Toch niet in het squatrek mag ik hopen ?

Comment

Eerste keer dat ik een gym betrad met een vriend van mij kwam er om de 4 minuten een irritante instructeur mij te vertellen dat ik veelste jong ben en helemaal niet mag fitnessen. Die dag heb ik voornamelijk borst getraind en rug op de apparaten natuurlijk.

Comment

Men eerste training ooit?

smith machine incline bench press met 20 kg.
        Lunges met 6 kg dumbells
        seated rows
        dumbell bench met 8 kg
        dumbell rows met 10 kg
        chin up assisted machine met 52 kg assisted (ik woog 77kg)
        squatten (meer knieën vooruit buigen en quarter squatten) met 40 kg
        en nog wat sit-ups en dergelijke.
        en natuurlijk lopen op de loopband met 8 km/h

Ow god why
        lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

20 herhalingen, 1 set per oefening, 20 machines. Het was ochtend en ik was alleen maar aan het gapen en had zoals gewoonlijk niets gegeten. Dit was meer dan 3 jaar geleden .

Comment

jaar of 15/16 bij een maat thuis db curls, erna ongeluk gehad dus 2 jaar niets gedaan, toen wat actiever geworden ermee

Comment

ondertussen toch al bijna 8jaar geleden maar wat ik mij vooral herinner is dat ik toen ik wou vertrekken met mn auto ik niet meer aan mn stuur kon draaien zo stijf waren mn armen
              -Obsessed is the word the lazy use to describe the dedicated-

Comment

tja de eerste x doe altijd ff zeer he
                i'll be never strong enough

Comment

eerste keer in de gym met het voetbalelftal. zeer uitgebreide warming-up en wat machines afgaan in circuitform. mijn broer moest spugen en zelf had ik dag erna wat spierpijn, maar stelde niet veel voor.
                  later met een groepje van 6 gaan trainen, maar daar vielen er al snel een stel af (zaten meer te ouwehoeren dan trainen). met zijn tweeen overgebleven en ons meer op het trainen met losse gewichten toegelegd. een 7 jaar getraind waarvan de laatste 3 jaar alleen en gestopt toen ik een huis gekocht had en tevens diverse blessures waar ik niet van af kwam. nu een 1,5 thuis aan het trainen

Comment

Mijn broer deel al een tijdje aan krachttraining, ik was meer een ballerina. Ik weet niet meer hoe het kwam, maar ik ging hem ophalen en werd uitgedaagd te laten zien hoe sterk ik dan wel was, hahahaha ik had meer een groot ego dan grote spieren en van techniek wist ik niets dus erg veel tilde ik niet. Tot op de dag van vandaag herinner ik me nog wel het 'hoera' gevoel van mijn eerste clean and press.

Ik vond het wel interessant en ging steeds vaker mee met mijn broer. Spierpijn heb ik nooit gehad eigenlijk. Oja en ik train nog steeds met mijn broer, hij weet me altijd wel te motiveren al was het alleen maar omdat ik minimaal de helft wil tillen van wat hij kan!

Comment

Eerste keer dat ik ging sporten is er nooit geweest. Ik verveel me gewoon, daarom zit ik op dit forum...

Nee even serieus, ik heb mn eerste krachttraining gehad toen ik bij Feyenoord voetbalde. Was niet echt bijzonder gewoon beetje lol trappen. Later nog paar keer bij fit for free, maar was ik vooral sponsor haha
                      Geen woorden, maar daden.

Comment

Ik deed opzich wel een goede training aangezien ik met een vriend mee ging die al 2 jaar bezig was.

De dag er op had ik overal pijn behalve in mn nek. Toen heb ik mezelf uit bed moeten duwen met mn nek. Als ik ging zitten kon ik niet opstaan, ik moest mezelf met mn hoofd uit de bank duwen. Armen kreeg ik niet meer recht en zelfs liggen deed pijn. Toen dat voorbij was kwam de 2e training die week, namelijk rug en biceps. De dag er op begon de hel weer van voor af aan
                        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

mijn eerste kuit training was zwaar kut, ik las dat je je kuiten hard moest aanpakken dus dat deed ik. Met als gevolg dat de pezen in mijn knieholten helemaal opgezwollen waren en ik mijn been niet meer kon strekken en mijn hakken niet meer op de grond.
                          Heb twee dagen op mijn tenen en door mijn knieen gezakt moeten lopen, achteraf grappig maar op dat moment voelde het alsof alles ging scheuren. heb ook bijna hele tijd in bed gelegen.
                          Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
                          Doel eind 2015: 100kg
                          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

altijd upperbody
                            schouders en borst teveel met cables trainen
                            Te weinig goede voeding na het sporten.
                            Omin veel spierpijn vooral als ik 2 weken niet ging en dan weer wel.

Comment

Ik zou het niet weten. Weet niet eens wat ik gister heb gedaan.
                              "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

[QUOTE=fit4free;1041475
                                Omin veel spierpijn vooral als ik 2 weken niet ging en dan weer wel.[/QUOTE]

wat is omin
                                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X