Favorieten, hoost, silva, rutten
Vechtsport favoriet
Collapse
X
-
Originally posted by Robbie1970 View PostThomas Hearns niet vergeten, was hij niet in 6 gewichtsklassen kampioen?
Dat was een generatie, hearns, leonard, hagler en duran, Duran tegen Iran Barkley was ook legendarisch.
Duran wordt over het algemeen gezien als de beste lichtgewicht ooit. Later toen hij ouder werd kwam hij uit in hogere gewichtklassen maar hij kwam het best tot zijn recht als lichtgewicht. Hij is ook de kleinste van de 4, dus het is niet zo vreemd dat Hearns en Hagler net een maatje te groot waren voor hem. Hij was ook ver over zijn top toen hij tegen hen vocht als middelgewicht. Hearns was gewoon veel te groot en Hagler was de beste middelgewicht in die periode. Tegen de mannen die er net onder zaten, zoals Barkley, was hij wel opgewassen. Dat was overigens een grootse prestatie want Barkley was een geduchte tegenstander en groter en sterker dan Duran, die toenal 37 jaar oud was.
https://www.youtube.com/watch?v=IHNDAE3zqhQ
Hier vecht Duran tegen Davey Moore, de toenmalig kampioen middelgewicht.
https://www.youtube.com/watch?v=lM9ivIVyhEEI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Comment
-
Thomas Hearns had misschien wel de hardste stoot van allen, hij kon die kracht moeiteloos meenemen in de zwaarde klasses, tegen Hagler wist ie niet wat hem raakte, fantastische nicknames ook, sugar ray, the hitman, marvelous and the hands of stone hou wel van dat show gedeelte
Zo had je ook Macho Camacho, vreselijk arrogante man maar een geweldige bokser.
Of Cris "simply the best" Eubank, zo'n rare stijl, open vizier, struikelde over ze eigen voeten maar had een vreselijke uppercut
Over uppercuts...Razor Ruddock, had een alles doorsplijtende uppercut.
Keek vroeger bij me oom de oude boksfilmpjes op 8mm zo mooi om te zien, wil nog steeds boksen maar kan er geen ruk van hahaha"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostOf Cris "simply the best" Eubank, zo'n rare stijl, open vizier, struikelde over ze eigen voeten maar had een vreselijke uppercut
Het was wel mijn held toen ik opgroeide met die mooie gele broek en dat heerlijke ingezakte, arrogante loopje.
Mooie Britse tv:
Chris Eubank - Nigel Benn: "The Best of Enemies" - YouTubeBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Nigel Benn tegen Jones had Jones in 2 a 3 geklaard, tegen Eubank is het niet te voorspellen, Eubank kon vreselijk incasseren en was totaal niet te voorspellen, al zou ik ook op Jones hebben gezet, ik had ook niet raar opgekeken als Eubank vanuit geslagen positie een gestoorde maar ook wel geniale actie zou hebben versiert en Jones out had getikt.
Tegen Calzaghe is het ook nooit uit de verf gekomen."You are what you eat..."
Comment
-
Behalve The Hitman werd Hearns ook wel The Motorcity Cobra genoemd. Wanneer hij zijn tegenstander goed had geraakt zag hij er indrukwekkend uit wanneer hij die flink in elkaar ramde met zijn lange armen. Wanneer hij zelf in de problemen was zag hij er weer stuntelig uit omdat hij zo lang en mager was.
Hagler was een taaie, Hearns brak zijn hand toen hij hem hard tegen zijn hoofd sloeg. Maar Hagler ging niet neer. Dan raak je wel een beetje van slag, wanneer je beste wapen niet het gewenste effect heeft op je tegenstander!
Camacho is laatst overleden, helaas. Na zijn carriere ging het minder en raakte hij betrokken in het criminele circuit. Een andere geweldige bokser is Julio Cesar Chavez. Dat was echt een machine, zoals hij zijn tegenstanders kapot maakte.
https://www.youtube.com/watch?v=uli7k9jy-rMI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Chavez heeft veel partijen gebokst maar verl waren echt een mismatch natuurlijk
Nog een fenomeen Floyd Mayweather, vokgens mij nog nooit verloren, echt zo snel.
Prince Nazeem haha wat een rare stijl maar amper te raken"You are what you eat..."
Comment
-
Mayweather heeft de shoulder roll echt tot kunst verheven. Hij wordt gewoon nauwelijks geraakt. Daarnaast is ie echt be-la-chelijk snel voor zijn size. Nog nooit verloren idd. Een leuke kerel lijkt het me niet trouwens.
Lang geanticipeerde gevecht met Pacquiao is er nooit gekomen. Met Pac zal het ook welover zijn, die is redelijk hard neergegaan tegen Marquez in hun 4e gevecht.
Marquez vs Mayweather was op het saaie af. Marquez kreeg gewoon boksles.
Heb weleens discussies gelezen hoe Floyd zich zou verhouden tegen de 4 cowboys waar we het steeds over hebben. Iedereen denkt dat Mayweather van ze alle 4 klapjes zou krijgen. Ik waag dat te betwijfelen. Het is wel echt een boks-genie namelijk imo.
Floyd Mayweather Training 21 July 2011 - YouTubeBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostChavez heeft veel partijen gebokst maar verl waren echt een mismatch natuurlijk
Hector Camacho
Greg Haugen
Roger Mayweather (inderdaad, de oom van)
Meldrick Taylor
Dat zijn toch niet de minsten.
Originally posted by pescatore View PostHeb weleens discussies gelezen hoe Floyd zich zou verhouden tegen de 4 cowboys waar we het steeds over hebben. Iedereen denkt dat Mayweather van ze alle 4 klapjes zou krijgen. Ik waag dat te betwijfelen. Het is wel echt een boks-genie namelijk imo.
Het zou zo'n type gevecht zijn als Julio Cesar Chavez tegen Meldrick Taylor vermoed ik.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostRoger Mayweather (inderdaad, de oom van)
Originally posted by inferno_0666 View PostIk denk dat iemand als Duran hem wel kan verslaan als lichtgewicht.
Het zou zo'n type gevecht zijn als Julio Cesar Chavez tegen Meldrick Taylor vermoed ik.
Buiten het feit dat ik dat soort vergelijkingen altijd scheef vind lopen is het punt een beetje dat het lijkt alsof Mayweather op alles een antwoord heeft. En geen half antwoord ook. Er is zo vaak op geanticipeerd wat de correcte bokser en strategie is om hem aan te pakken maar het werkt gewoon nooit.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostIk wacht al jaren op iemand die hem een lesje leert. Punt is dat tot nu toe niemand echt in de buurt is gekomen. Mannen als Marquez en Cotto zijn echt geen pussy's. Die kleineert ie echt.
Buiten het feit dat ik dat soort vergelijkingen altijd scheef vind lopen is het punt een beetje dat het lijkt alsof Mayweather op alles een antwoord heeft. En geen half antwoord ook. Er is zo vaak op geanticipeerd wat de correcte bokser en strategie is om hem aan te pakken maar het werkt gewoon nooit.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment