Vechtsport favoriet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

`Tussen al deze bokslegendes mis ik toch twee van de allergrootste........

Muhammed Ali en Mike Tyson.

Dit zijn toch de twee grootste boksers allertijden.

Voor mij persoonlijk was een aantal jaar geleden Jerome Le Banner de favoriet. Beste kickbokser die nooit de K1 heeft gewonnen. Heeft imo de beste k1 partij ooit gevochten tegen Cyril Abidi.
    In deze tijd was Ernesto absoluut een koning.

Op dit moment blijf ik toch in holland bij Overeem.
    Maar er zijn veel uitzonderlijke vechters op dit moment in de UFC.
    I'm in transformation mode!!!!

Comment

Originally posted by Ramon1983 View Post
      `Tussen al deze bokslegendes mis ik toch twee van de allergrootste........

Muhammed Ali en Mike Tyson.

Dit zijn toch de twee grootste boksers allertijden.

Voor mij persoonlijk was een aantal jaar geleden Jerome Le Banner de favoriet. Beste kickbokser die nooit de K1 heeft gewonnen. Heeft imo de beste k1 partij ooit gevochten tegen Cyril Abidi.
      In deze tijd was Ernesto absoluut een koning.

Op dit moment blijf ik toch in holland bij Overeem.
      Maar er zijn veel uitzonderlijke vechters op dit moment in de UFC.
      Ja jaaaa, Mike tyson was toch wel ne zotte . Hij en Ali staan op nummer 1 voor mij. Ze hebben allebei verschillende stijlen waardoor je ze niet kunt vergelijken.

Comment

Tyson in zijn top behoort zeker tot de allerbesten ooit. Fantastische techniek, supersnel, moeilijk te raken en hij was enorm sterk. Het ging mis toen hij van trainer wisselde en anders ging vechten.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Tyson was een combinatie puncher, Foreman een one puncher, had een mooie partij geweest, Tyson heeft moeite met die rare dubbele dekking van Foreman en Foreman heeft met die kleinere boksers vaak een makkie gehad(Joe Frazier)
          Tuson was met 15 al veelal te sterk voor zijn zwaardere en ervarende sparring partners echt een monster.
          De partij Tony TNT Tucker tegen Tyson blijft mooi, was denk de eerste tegenstander die Tysons klappen gewoon nam en zelf ook uitdeelde.
          "You are what you eat..."
          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
            Tyson was een combinatie puncher, Foreman een one puncher, had een mooie partij geweest, Tyson heeft moeite met die rare dubbele dekking van Foreman en Foreman heeft met die kleinere boksers vaak een makkie gehad(Joe Frazier)
            Tuson was met 15 al veelal te sterk voor zijn zwaardere en ervarende sparring partners echt een monster.
            De partij Tony TNT Tucker tegen Tyson blijft mooi, was denk de eerste tegenstander die Tysons klappen gewoon nam en zelf ook uitdeelde.
            Degenen die hem klein kregen waren zijn vrouw en schoonmoeder.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

En hijzelf, is ze eigen keuze geweest.
              Vind het een mooi persoon hoe die zo gek is met ze duifjes

Comment

Ik ben geen Zwitser als je dat denkt?
                Bjorn Bregy en Andy Hug, viel me gewoon op. Zoveel Zwitsers zijn er niet in die scene
                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Tyson, 20 jaar, 1,80m, undisputed heavyweight champion. Nuff said....
                  Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Ik hou eigenlijk helemaal niet van vechtsporten. Judo daargelaten. Maar omwille van de sport iemand voor zn bek trappen of slaan.. ik weet niet.. maar is not my cup of tea xD.

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
                        Superfoto!!Heb nooit de haat van veel mensen, het was en is een aparte man.
                        Zijn clipje hoe die zijn peek a boo uitlegt is grappig

Comment

Originally posted by Fossah View Post
                          Ik hou eigenlijk helemaal niet van vechtsporten. Judo daargelaten. Maar omwille van de sport iemand voor zn bek trappen of slaan.. ik weet niet.. maar is not my cup of tea xD.
                          Daarom is judo ook een verdedigings sport...
                          Superfoto!!Heb nooit de haat van veel mensen, het was en is een aparte man.
                          Zijn clipje hoe die zijn peek a boo uitlegt is grappig
                          Tyson is absoluut 1 van mijn favorieten. Wat een bokser zeg pfff.
                          "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                            Bjorn Bregy en Andy Hug, viel me gewoon op. Zoveel Zwitsers zijn er niet in die scene
                            Vond Hug zijn stijl mooi, bleef altijd vechten en kwam onder zware druk vaak eruit, echt een legendarische vechter.
                            Bjorn is een wereldvent, hij is in de ring anders dan in training, in training durven de grootsten niet met hem in de ring, dan is het echt een monster zo hard en sterk echt een mooi mens en vriend.

Comment

Comeback van Foreman, Cooney was toch een gevaarlijke bokser maar oef die power van opa Foreman is echt zo gruwelijk.

George Foreman v Gerry Cooney - YouTube

Comment

Voor de kenners....stoten op de zware zak is bruut, wat Geirge Foreman doet is echt eng....het zal je vol raken zo'n klap?

George Foreman Hitting Heavy Bag - YouTube

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X