Ik ben ziek vndaag, de enige reden dat ik me nest uitkwam is zodat ik nu net voor school kon sporten..t is er niet beter op geworden! en ik heb Niet maximaal ingespannen. Hoe doen jullie dit als je ziek bent? Nemen jullie vrij van de training of gaan jullie alsnog?
ziek en trainen?
Collapse
X
-
Originally posted by Robbert95 View PostIk ben ziek vndaag, de enige reden dat ik me nest uitkwam is zodat ik nu net voor school kon sporten..t is er niet beter op geworden! en ik heb Niet maximaal ingespannen. Hoe doen jullie dit als je ziek bent? Nemen jullie vrij van de training of gaan jullie alsnog?
Wat heeft het voor zin om met n zieke kop te gaan trainen en halfslachtige pogingen te doen?
-
Dat ligt er aan hoe ziek ik ben. Als ik mijn bed nog uit kan komen om te sporten, ben ik eerder 'herstellende' dan echt ziek. Het is dan zo'n grijs gebied geworden: niet ziek maar ook nog niet helemaal hersteld.
Ik probeer wel ergens op de dag extra rust te nemen voor een goed herstel. Soms is dat lastig kiezen als je dag vol zit met activiteiten maar sport krijgt van mij al snel voorrang. Ik pas de training wel een beetje aan. Het staat ook zo stom als je omvalt tijdens het squatten, nietwaar?
Comment
-
Stel je bent ziek of herstellende zoals Pallas zegt hierboven.
Dan is het nog de vraag of je lichaam wel enig nut heeft van die training. Naar mijn mening zal je lichaam eerder de ziektekiemen aanvechten of je ziek zijn willen herstellen (voorrang) dan het herstellen van de spieren.
Kom je weer op de vraag, hoelang duurt het dan eer je spieren hersteld zijn van een in mijn ogen nutteloze training..
Sorry Pallas, ik deel jouw mening niet.
Is het ook een forum voor heejjjj?
Comment
-
Wat is ziek? Je kunt best trainen met een snotneus, maar met koorts trainen is zelfs gevaarlijk. Zoals knulleltje eigenlijk al zegt, neem rust en luister naar je lichaam. Stug door trainen terwijl jouw lichaam zegt te stoppen is echt niet goed. Je traint om vooruit te gaan, en die vooruitgang is tijdens Ziekte zeer twijfelachtig. Zelf train ik nooit wanneer ik ziek ben en neem ik rust.
Comment
-
Originally posted by erik1982 View PostWat is ziek? Je kunt best trainen met een snotneus, maar met koorts trainen is zelfs gevaarlijk. Zoals knulleltje eigenlijk al zegt, neem rust en luister naar je lichaam. Stug door trainen terwijl jouw lichaam zegt te stoppen is echt niet goed. Je traint om vooruit te gaan, en die vooruitgang is tijdens Ziekte zeer twijfelachtig. Zelf train ik nooit wanneer ik ziek ben en neem ik rust.
Comment
-
Originally posted by Robbert95 View PostIk ben ziek vndaag, de enige reden dat ik me nest uitkwam is zodat ik nu net voor school kon sporten..t is er niet beter op geworden! en ik heb Niet maximaal ingespannen. Hoe doen jullie dit als je ziek bent? Nemen jullie vrij van de training of gaan jullie alsnog?I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Ben gisteren nacht ook ziek geworden, was wat licht in me kop... benen moest ik nog trainen dus denk dat kan nog wel (voelde me nog niet zo verrot)... NA het trainen begon de koppijn, toch naar het werk gegaan... om half 4 weer naar huis kon amper me ogen ophouden van de koppijn.. Vandaag 39.7 koorts voel me echt gaar en met mega veel spierpijn in mijn pootuuh Hopelijk donderdag weer trainenEen dag niet getraind...
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostIk ziek gewoon uit en hou mn dan zo nodige rust..
Wat heeft het voor zin om met n zieke kop te gaan trainen en halfslachtige pogingen te doen?Train hard or go hormone
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment