ziek en trainen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ziek en trainen?

Ik ben ziek vndaag, de enige reden dat ik me nest uitkwam is zodat ik nu net voor school kon sporten..t is er niet beter op geworden! en ik heb Niet maximaal ingespannen. Hoe doen jullie dit als je ziek bent? Nemen jullie vrij van de training of gaan jullie alsnog?
    ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Originally posted by Robbert95 View Post
    Ik ben ziek vndaag, de enige reden dat ik me nest uitkwam is zodat ik nu net voor school kon sporten..t is er niet beter op geworden! en ik heb Niet maximaal ingespannen. Hoe doen jullie dit als je ziek bent? Nemen jullie vrij van de training of gaan jullie alsnog?
    Ik ziek gewoon uit en hou mn dan zo nodige rust..
    Wat heeft het voor zin om met n zieke kop te gaan trainen en halfslachtige pogingen te doen?

Comment

Dat ligt er aan hoe ziek ik ben. Als ik mijn bed nog uit kan komen om te sporten, ben ik eerder 'herstellende' dan echt ziek. Het is dan zo'n grijs gebied geworden: niet ziek maar ook nog niet helemaal hersteld.

Ik probeer wel ergens op de dag extra rust te nemen voor een goed herstel. Soms is dat lastig kiezen als je dag vol zit met activiteiten maar sport krijgt van mij al snel voorrang. Ik pas de training wel een beetje aan. Het staat ook zo stom als je omvalt tijdens het squatten, nietwaar?

Comment

Stel je bent ziek of herstellende zoals Pallas zegt hierboven.
        Dan is het nog de vraag of je lichaam wel enig nut heeft van die training. Naar mijn mening zal je lichaam eerder de ziektekiemen aanvechten of je ziek zijn willen herstellen (voorrang) dan het herstellen van de spieren.
        Kom je weer op de vraag, hoelang duurt het dan eer je spieren hersteld zijn van een in mijn ogen nutteloze training..

Sorry Pallas, ik deel jouw mening niet.
        Is het ook een forum voor heejjjj?

Comment

Wat is ziek? Je kunt best trainen met een snotneus, maar met koorts trainen is zelfs gevaarlijk. Zoals knulleltje eigenlijk al zegt, neem rust en luister naar je lichaam. Stug door trainen terwijl jouw lichaam zegt te stoppen is echt niet goed. Je traint om vooruit te gaan, en die vooruitgang is tijdens Ziekte zeer twijfelachtig. Zelf train ik nooit wanneer ik ziek ben en neem ik rust.

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
            Wat is ziek? Je kunt best trainen met een snotneus, maar met koorts trainen is zelfs gevaarlijk. Zoals knulleltje eigenlijk al zegt, neem rust en luister naar je lichaam. Stug door trainen terwijl jouw lichaam zegt te stoppen is echt niet goed. Je traint om vooruit te gaan, en die vooruitgang is tijdens Ziekte zeer twijfelachtig. Zelf train ik nooit wanneer ik ziek ben en neem ik rust.
            Is wel kut met bp dan kan je totaal geen kracht zetten.

Comment

Gewoon lekker uit zieken, neem je rust.
              Als je weer beter bent, rustig opbouwen, en daarna weer knallen joh.
              Laat je niet gek maken!
              Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

ziek is ziek
                niet aan het werk niet trainen.
                maar herstel is belangrijker dan dat dagje trainen.
                Chaka Chaka Boy

Comment

ziek wordt je voor een reden, je lichaam is die periode niet 100% krachtig en druk bezig met het elimineren van virussen
                  Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

Originally posted by Robbert95 View Post
                    Waarmee ben jij geinfecteerd?
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

Spieren herstellen heeft over het algemeen geen prioriteit tijdens ziekte.
                      focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Ben gisteren nacht ook ziek geworden, was wat licht in me kop... benen moest ik nog trainen dus denk dat kan nog wel (voelde me nog niet zo verrot)... NA het trainen begon de koppijn, toch naar het werk gegaan... om half 4 weer naar huis kon amper me ogen ophouden van de koppijn.. Vandaag 39.7 koorts voel me echt gaar en met mega veel spierpijn in mijn pootuuh Hopelijk donderdag weer trainen
                        Een dag niet getraind...

Comment

Gewoon een avond vroeg slapen en veel vitamine C. Als je echt ziek aan het worden bent, heb je daar in mijn ogen meer aan, dan wanneer je er nog een paar trainingen uit perst en weken aan het kwakkelen blijft.
                          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                            Ik ziek gewoon uit en hou mn dan zo nodige rust..
                            Wat heeft het voor zin om met n zieke kop te gaan trainen en halfslachtige pogingen te doen?
                            Omdat je anders niet hardcore bent volgens als die motivatie filmpjes Heb al zo vaak gelezen/ gezien dat iemand "nog nooit 1 training heeft overgeslagen". Als ik ziek ben blijf ik thuis, als ik amper kan lopen van de spierpijn dan ga ik een dag later. Luisteren naar je lichaam heet dat. Dus helemaal met je eens.
                            Train hard or go hormone

Comment

Zyzz traint als hij ziek is. Dus ik ook.
                              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X