Originally posted by Nocerino
View Post
ziek en trainen?
Collapse
X
-
Originally posted by Toph View PostOmdat je anders niet hardcore bent volgens als die motivatie filmpjes Heb al zo vaak gelezen/ gezien dat iemand "nog nooit 1 training heeft overgeslagen". Als ik ziek ben blijf ik thuis, als ik amper kan lopen van de spierpijn dan ga ik een dag later. Luisteren naar je lichaam heet dat. Dus helemaal met je eens.Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
-
Originally posted by Patriciaaa View PostOm te mierenneuken: als je goed naar je lichaam luistert dan voorkom je dat je ziek wordt. Dan doe je een stapje terug voordat je ziek wordt, en dat hoeft niet ten koste te gaan van je training.
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View Posttering hoezo ik ben verslaafd. Ga lekker uitrusten, geniet ervan
Het gaat nu trouwens wel alweer wat beter, gewoon schooldag volgehouden etc. Vanaaf vroeg naar bed en morgen weer beter. Trainen slaan we in het vervolg gewoon weer over, ben soms eigenwijs.''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostJe zin loopt vaag, wat bedoel je nu precies?
wat ik bedoel is dat ziek worden iets is dat je ( meestal) overkomt, niet iets dat je persé kunt voorkomen. Virussen infecteren je of je nu luistert naar je lichaam of niet. Op tijd een een stapje terug doen is er dan niet bij. Ziek worden ten tijden van overtraining is een ander verhaal.
Comment
-
-
Originally posted by erik1982 View PostMijn zin loopt inderdaad raar. Valt niet mee soms, dat typen op een telefoon.
wat ik bedoel is dat ziek worden iets is dat je ( meestal) overkomt, niet iets dat je persé kunt voorkomen. Virussen infecteren je of je nu luistert naar je lichaam of niet. Op tijd een een stapje terug doen is er dan niet bij. Ziek worden ten tijden van overtraining is een ander verhaal.
Originally posted by Toph View Post@ Patricia: Je kan natuurlijk zorgen dat je in blakende gezondheid verkeert met een immuunsysteem als een huis, maar als je partner je dan een week lang in je bek blaft word je vanzelf toch uiteindelijk wel eens ziek
Los daarvan is hoesten verkoudheid, en geen griep. Zie jij een schrale keel/snotinvasie als ziek zijn? ( <- ja, serieus een vraag. Want ik was ervan uitgegaan dat er met 'ziek' zijn bijvoorbeeld griep met bijbehorende koorts wordt bedoelt)
Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View Post'Naar je lichaam luisteren' is ook nogal breed. Incubatietijd van griep is 2 tot 4 dagen, dus het komt nooit helemaal van de een op de andere dag. Snel, oke. Overvallen, nee. Als iemand de signalen niet ziet, en daardoor erdoor overvallen wordt, wil het nog niet zijn dat er geen signalen zijn.
ik denk dat wij beide wat anders bedoelen. Ik dacht dat jij het voorkomen van ziekte bedoelde, maar nu ik dit lees bedoel jehet anders denk ik.
Griep heeft mij wel eens overvallen. Ik zat bij een college om 10.55 uur was er niets aan de hand. Om 11.00 uur voelde ik me wat raar waarop ik wat heb gegeten en gedronken. 11.20 verliet ik met koorts en griep het college, bij thuiskomst ben ik in bed gaan liggen om er de eerste 5 dagen niet uit te komen. De avond ervoor nog heerlijk zwaar getraind zonder signalen van wat mij stond te wachten.
Theoretisch gezien heb je dan ook juist de kans om antistoffen op te bouwen.
Los daarvan is hoesten verkoudheid, en geen griep. Zie jij een schrale keel/snotinvasie als ziek zijn? ( <- ja, serieus een vraag. Want ik was ervan uitgegaan dat er met 'ziek' zijn bijvoorbeeld griep met bijbehorende koorts wordt bedoelt)
vaak word een verkoudheid ook griep genoemd, er is dan geen sprake van een influenza besmetting. Er is dan een andere, vaak mildere, infectie van de bovenste luchtwegen (meestal rhino virussen). Met echte griep ben je niet in staat te trainen. Verkoudheid kent vele gradaties van een snotneus tot griepachtige verschijnselen met verhoging of koorts. Je zult bij de ene infectie in staat zijn om nog (enigszins) te trainen en bij de andere totaal niet. Je zult dus moeten luisteren naar je lichaam over wat wel en niet kan.
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostTheoretisch gezien heb je dan ook juist de kans om antistoffen op te bouwen.
Train hard or go hormone
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment