Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
uhmm corina...die hippie muziek van arie en bastiaan was toch echt ergens in 1995 - 2000 en dat is dus echt mijn tijd geweest dat het echt helemaal in was de gabber hype...met supergabber,hakkuh en zaguh etc etc..
ik ga echt niet strijen, weet ook niet meer welk jaar, maar ik weet wel dat het in mijn tijd was, maar die tijd is inmiddels weer terug gekomen, kan je nagaan hoe lang het geleden was
Sorry hoor Xeno maar ik moet echt heel erg om je lachen nu.
Praten over jouw tijd en die is voorbij enzo...
Je bent 18 gek, jouw tijd is nu! En in 1995 was je 8!!
Toen was je net de zandbak uitgekropen man, is dus niet 'jouw tijd' voor wat voor muziek ook...
toen ik 8 - 10 jaar was luisterde ik degelijk van die hardcore nummertjes heb nog stapels cd liggen en noem ik dan ook wel de tijd van de hardcore...ik zeg dat die hardcore tijd voorbij is en dat komt niet meer terug...ik zeg niet dat mijn jeugd voorbij is want die gata gewoon nog in mij door .. . maar wat er nu nog is aan hardcore is het stukken minder dan voor wat jaren geleden..en toen ik 8 was zat ik al met me kop in de pc harrd en software en op me 13tiende verkocht ik al games en pcs in een winkel
ik was ook (ik weet niet meer hoe oud rond 10 jaar) en liep ik in me nikies max en me aussie en cavello!
"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
juist, ik had alleen net niet me hooffie kaal geschoren (nog een paar millimeter over) anders ging me mamma schelden! Heb ook nog een cd thuis liggen hakkuh en zaguh voor kids, en dat liedje de mosselman (super). En ik heb met me domme hoofd al me thunderdome cd's weggegeven aan een vriend van mij
"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Mrt. 17 2005,09:56)]psies marco de gabberpiet tijd bedoelde ik endat was toch wel DE HAKTIJD
vind het wel ### dat die tijd niet meer is, en dat ik de echte feesten thunderdome 96 enzo niet mee heb gemaakt, en dat het tegenwoordig alleen nog maar van die pogo wazi figuren met kisten aan op een feest is (terwijl het wel gewoon relaxte gasten zijn de meeste) maar lijk me vroeger veel gaver!
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment