Lachen!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@xeno
    dat was onze tijd hoor
    ik heb ook in een ver verleden nog een ausie gehad
    en das toch zeker al 16 jaar geleden!
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Comment

uhmm corina...die hippie muziek van arie en bastiaan was toch echt ergens in 1995 - 2000 en dat is dus echt mijn tijd geweest dat het echt helemaal in was de gabber hype...met supergabber,hakkuh en zaguh etc etc..

Greetz

Comment

ik ga echt niet strijen, weet ook niet meer welk jaar, maar ik weet wel dat het in mijn tijd was, maar die tijd is inmiddels weer terug gekomen, kan je nagaan hoe lang het geleden was  

gr
        Sponsored by:
        Inshapesupplements

Comment

is niet teruggekomen en komt ook niet meer terug zoals het was...tis voorbij

Comment

Sorry hoor Xeno maar ik moet echt heel erg om je lachen nu.
            Praten over jouw tijd en die is voorbij enzo...

Je bent 18 gek, jouw tijd is nu! En in 1995 was je 8!!
            Toen was je net de zandbak uitgekropen man, is dus niet 'jouw tijd' voor wat voor muziek ook...  

Comment

Had je in mijn tijd ook hoor een zandbak..

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

toen ik 8 - 10 jaar was luisterde ik degelijk van die hardcore nummertjes heb nog stapels cd liggen en noem ik dan ook wel de tijd van de hardcore...ik zeg dat die hardcore tijd voorbij is en dat komt niet meer terug...ik zeg niet dat mijn jeugd voorbij is want die gata gewoon nog in mij door .. . maar wat er nu nog is aan hardcore is het stukken minder dan voor wat jaren geleden..en toen ik 8 was zat ik al met me kop in de pc harrd en software en op me 13tiende verkocht ik al games en pcs in een winkel

Greetz

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Curiosio @ Mrt. 16 2005,12:37)]Had je in mijn tijd ook hoor een zandbak..

Greets...
                  hadden ze dat toen al    
                  Sponsored by:
                  Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Curiosio @ Mrt. 16 2005,12:37)]Had je in mijn tijd ook hoor een zandbak..

Greets...
                    Toen noemden ze het alleen nog de sahara
                    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

ik was ook (ik weet niet meer hoe oud rond 10 jaar) en liep ik in me nikies max en me aussie en cavello!
                      "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Gabber Piet-style dus...

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 17 2005,05:15)]Gabber Piet-style dus...
                          juist, ik had alleen net niet me hooffie kaal geschoren (nog een paar millimeter over) anders ging me mamma schelden! Heb ook nog een cd thuis liggen hakkuh en zaguh voor kids, en dat liedje de mosselman (super). En ik heb met me domme hoofd al me thunderdome cd's weggegeven aan een vriend van mij
                          "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

psies marco de gabberpiet tijd bedoelde ik endat was toch wel DE HAKTIJD

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Mrt. 17 2005,09:56)]psies marco de gabberpiet tijd bedoelde ik endat was toch wel DE HAKTIJD    
                              vind het wel ### dat die tijd niet meer is, en dat ik de echte feesten thunderdome 96 enzo niet mee heb gemaakt, en dat het tegenwoordig alleen nog maar van die pogo wazi figuren met kisten aan op een feest is (terwijl het wel gewoon relaxte gasten zijn de meeste) maar lijk me vroeger veel gaver!

Comment

Dat waren nog eens tijden.....weet er alles van!

Ik heb wat afgestuiterd vroeger.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X