Wil je thuis goed aan de gang? Te koop:

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wil je thuis goed aan de gang? Te koop:

Marktplaats.nl - complete semi- en professionele uitrusting barbarian kooi - Fitness
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Ziet er top uit. Had ik toch maar een appartement met een extra kamer gezocht..
    Ernstig noh!

Comment

das een mooie aanbieding, mijn gym is compleet maar ik zou deze zo overnemen, dan die stepper etc erbij kopen en weer los verkopen voor 300 euro p/s

Comment

Haha ja ook een idee lol

Comment

Is het van jou bruce? Dan zal ik rondvragen als het gewoon zomaar is niet

Comment

ja is van mezelf. gister weer voor twee jaar bijgeschreven sportschool. trainen gaat zo goed, dat het me remt in mn ontwikkeling. heb geen legpress *(wat nu heerlijk voelt) zware dumbells maak ik dus en heb ik die knijpers of uiteinden op mn benen als ik ga banken, + veel tijd kwijt aan wisselen... het is mega top spul. gewoon fokking 125 gewicht stapel. zwaarder dan alles bij mn sportschooldaar krijg ik alles op max naar me toe. maar die 125 lat pully naar beneden trekken trek je je eige uiut mekaar. als ik niet zo ambitieus was hield ik m echt.
            er is veel reactie maar allemaal of t goedkoper kan.

Comment

Als ik al gespaard had had ik het gekocht haha. Ziet er gelikt uit bruce, je vind vast wel iemand, ook al op dbb gezet btw?

Comment

Ik zal effe rondvragen probleem is dat veel beginnende sporters graag wat thuis willen en dan liever voor 500euro nieuwe rommel kopen ipv tweedehands topspul.
                Alleen de prijs van die stangen en gewichten al vergist men zich lelijk in.

Dexie ik zou poen van me ouders lenen, horf je de komende tien jaar niets nieuws te kopen en geen gym abbo te nrmen, snel terugverdiend.

Comment

zit niet op dbb. dus nee daar staat het niet. en is wat quibus vraagt. ze kopen een ketler zonder lagers die je zo krom trekt en waarvan bankje de bekleding loslaat enzo... allemaal meuk bagger. zelfs een nieuw ding met dit erop van 1350 euro is niks.
                  dit is de beste kwaliteit prijs verhouding die je kan bedenken en was zon 2600 euro ofzo, of meer.

Comment

Godmejaar. Het is dat ik het allemaal heb maar dit is echt mooi spul.
                    Zal ik het voor je op DBB zetten?
                    Ik zet er geen naam bij en post alleen de marktplaats link.
                    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Jammer dat ik mijn spullen vorig jaar al heb aangeschaft!

Comment

Ik ben van plan in de toekomst ook spullen te kopen om thuis te trainen, wegens geen squatrek in de gym en andere dingen die ze niet hebben. Helaas heb ik het budget nog niet. Denk dat je wel snel een koper zal vinden.
                        What matters in life is the courage, you bring to it.

Comment

Ja is goed. Morgen belt een Belg of ie t kom halen en r is nog een Bas die t wel wil hebben. Maar zolang het er nog staat is t nog niet weg en ik wil zsm verkopen

Comment

Als mijn huis groter was geweest.. =(. Goed spul en inderdaad voor spotprijsje.

Comment

Thuissporters zullen spijt krijgen als ze dit kopen.
                              Spijt dat ze het niet eerder hebben gedaan.

Ik zou m'n barbarian cage niet meer willen missen!
                              Purist
                              Verzuren zonder kuren
                              ...ilse weet alles...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X