Wil je thuis goed aan de gang? Te koop:
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ja is van mezelf. gister weer voor twee jaar bijgeschreven sportschool. trainen gaat zo goed, dat het me remt in mn ontwikkeling. heb geen legpress *(wat nu heerlijk voelt) zware dumbells maak ik dus en heb ik die knijpers of uiteinden op mn benen als ik ga banken, + veel tijd kwijt aan wisselen... het is mega top spul. gewoon fokking 125 gewicht stapel. zwaarder dan alles bij mn sportschooldaar krijg ik alles op max naar me toe. maar die 125 lat pully naar beneden trekken trek je je eige uiut mekaar. als ik niet zo ambitieus was hield ik m echt.
er is veel reactie maar allemaal of t goedkoper kan.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Ik zal effe rondvragen probleem is dat veel beginnende sporters graag wat thuis willen en dan liever voor 500euro nieuwe rommel kopen ipv tweedehands topspul.
Alleen de prijs van die stangen en gewichten al vergist men zich lelijk in.
Dexie ik zou poen van me ouders lenen, horf je de komende tien jaar niets nieuws te kopen en geen gym abbo te nrmen, snel terugverdiend.
Comment
-
zit niet op dbb. dus nee daar staat het niet. en is wat quibus vraagt. ze kopen een ketler zonder lagers die je zo krom trekt en waarvan bankje de bekleding loslaat enzo... allemaal meuk bagger. zelfs een nieuw ding met dit erop van 1350 euro is niks.
dit is de beste kwaliteit prijs verhouding die je kan bedenken en was zon 2600 euro ofzo, of meer.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Ik ben van plan in de toekomst ook spullen te kopen om thuis te trainen, wegens geen squatrek in de gym en andere dingen die ze niet hebben. Helaas heb ik het budget nog niet. Denk dat je wel snel een koper zal vinden.What matters in life is the courage, you bring to it.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
18 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment