Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Echt waar?...ooh sorry man..dacht echt dat het je zusje was....maarja sowhat...als we de volgende keer gaan stappen mag ze wel mee hoor..
je vertelde gisteren al dat je vreemd was gegaan met Testo, dus dan mag zij het ook wel.......
rico
***Geweld eindigt waar respect begint***
____
Email:
Ok als jij dan ook weer die 8 chicks mee neemt vind ik alles best!!! Maar wil je die van mij dan weet je de voorwaarde ouwe slet!!!
Mr. HOLLAND 2006 NAC Mr. HOLLAND 2007 NAC 3e Mr. WORLD 2007 NAC
maar denk dat we even een paar weken moeten wachten met stappen want ben de laaste 6 weken elke vrijdag en zaterdag zonder mijn heks op stap geweest...vanochtend praatte ze al niet meer tegen me...
Pff...............
***Geweld eindigt waar respect begint***
____
Email:
Ja wat is dat nou zit ie me helemaal gek te maken met dat ie 8 chicks voor me meebrengt haakt ie af!!!
en laat je meissie het maar niet horen want dan praat ze niet alleen niet meer tegen je, je hebt ook geen sex en dan wordt je nog gefrustreerder dan dat je al bent!!!
Ach ja dan ga ik wel alleen met die chicks!!!
Ik vermaak me wel hoor!!!
Mr. HOLLAND 2006 NAC Mr. HOLLAND 2007 NAC 3e Mr. WORLD 2007 NAC
whahaha wat een foto...enne zien jullie ook dat ze samen zitten te viezerikken achter mijn rug om?...ik lijk wel erg klein ineens ..enne sta er weer alles behalve normaal op..achja..lekker boeien ..was wel weer erg gezellig die dag ondanks dat jut en jul er waren..nee hoor zijn nog best lief
nu is BIG cker lelijkste van bodynet trouwens dit is het nieuwste bewijs.... haha weet niet of dat al gepost was maar had geen zin om de rest te lezen
neej or wel geinigie fotow... freek heeft wel een trent gezet met die fotows van ons te posten
Citaat[/b] (dutch windmill @ Apr. 25 2005,15:18)]Echt waar?...ooh sorry man..dacht echt dat het je zusje was....maarja sowhat...als we de volgende keer gaan stappen mag ze wel mee hoor..
je vertelde gisteren al dat je vreemd was gegaan met Testo, dus dan mag zij het ook wel.......
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment