De mens is slap,omdat hij slap denkt!
Collapse
X
-
STRONGEST MAN IN THE WORLD MATTHAIS STEINER!! - YouTube
This video is about Matthias Steiner who promised his deceased wife that he would get a gold medal in the olympics. Alas she died before he could get one. After that tragedy he worked hard even beyond his weight class. He managed a record of 258kg and stood there crying with the picture of his wife.
It's all in the mind
Comment
-
Toch zit er wel een bepaalde waarheid in, al vind ik de vergelijking met chimpansees nogal vreemd. Ik heb me weleens verrekend met gewichten, waardoor ik bijv. 5 kilo meer benchte of pushte dan ik dacht dat ik deed. Het voelde wel zwaar, maar op één of andere manier kon ik toch mijn reps maken omdat ik dacht dat ik dat de vorige training ook had gedaan met 'dat' gewicht.. niet dus.
Comment
-
Originally posted by Dynamix View PostAdrenaline maakt je ook een stuk sterker.
En oefening baart ook kunst. Geen mens 'traint' zoals die apen dat doenPassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Ooit een keer een docu overgezien.Human super strenght ofzo iets. Werd verteld dat je lichaam altijd afgesteld staat in soort van save mode. Zodat je geen onnodige schade aan je lichaam kunt toe brengen.
Behalve in een dood of leven situatie icm adrenaline gaat deze rem eraf. En kun je, zoals ze zeggen zo snel of sterk zijn als een top atleet. Dit natuurlijk wel tot in zekere mate. Een vetzak zal waarschijnlijk niet een usain bolt bij houden. Het is ook niet iets wat je kunt triggeren, dus alleen als je lichaam denk dat hij in een noodsituatie zit.Last edited by resike; 03-11-2013, 12:40.Mind is everything.
Comment
-
Originally posted by Gyzz View PostInteressant stukje. Maar dat voorbeeld dat een vrouw een auto optilt op haar kind te redden? Combinatie van adrenaline, een beste PW en een ford ka o.i.d?Mind is everything.
Comment
-
Originally posted by resike View PostAuto optillen.. dat is ook lekker duidelijk. Wat voor auto? helemaal, een zijkant of alleen een wiel. 1 wiel van een kleine auto optillen is namelijk totaal niet moeilijk. En dat word dan gelijk vertaald naar, een vrouw tilt auto op om haar kind te redden.Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment