Warme of koude douche na het sporten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by generation_iron View Post
    artikelen? er is niet eens onderzoek naar gedaan...

heb je het stukje gelezen over uien/testosteron? ga je nu ook tig uien vreten op een dag?

ik heb mijn punt denk ik wel duidelijk gemaakt, case closed.
    Voeding | Drie keer meer testosteron door uiensap

en nu allemaal 5 uien bij je whey shake
    Het is slechts een dierenstudie, dus wellicht niet relevant voor de mens.

Over het feit dat contrast douches atleten veel helpen bestaat geen twijfel.
    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by GespierdeMug View Post
      Ik heb juist gehoord dat je af moet reizen naar Thailand, clen moet nemen en dan vervolgens in de sauna moet gaan chillen.
      Met een lijntje coke!

"Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Originally posted by rainman View Post
        Hahaha, het stijgt sommige mensen hier echt naar de bol.
        " Moet ik blijven staan als ik verbrand en hoort het dat mijn huid dan rood is? "

Experimenteren jullie dit keer maar voor de supergainz!
        Ik sla deze ronde over en hoor het wel.
        Hahahaha
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Ik ga alleen onder een koude douche staan als ik om half 6 moet opstaan. Maar dan wel voor 5 seconden dan gaat hij weer gewoon warmer
          Hard work Pays off!

Comment

Originally posted by GespierdeMug View Post
            Ik heb juist gehoord dat je af moet reizen naar Thailand, clen moet nemen en dan vervolgens in de sauna moet gaan chillen.

whahahah

Become the best version of yourself - Elliot Hulse

Comment

Originally posted by Tuinbankje View Post
              Er is zeker wel onderzoek naar gedaan jij hebt er alleen geen zin in om het op te zoeken.. En jou punt is me al vanaf je eerste post duidelijk, je wilt geen koude douche. En zoals ik al eerder zei, ik probeer je niet over te halen
              Jij beweert iets en ik moet gaan zoeken?
              Het is aan jou om aan te tonen dat dit een significant verschil maakt voor krachtsporters... tot nu toe heb je dat nog niet kunnen bewijzen.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                Tegengas is ook goed, vond je nu nogal fel maar daar hou ik bij juist van hoor was ook geen verwijt verder.
                Ik ben niet snel beledigend maar ik kan inderdaad fel uit de hoek komen. Dit kent zijn grenzen wel, ik zal nooit een bepaalde lijn over gaan. Maar een beetje uitdagend typen mag wel en doe ik ook graag. Houdt de pit er in

Comment

Ja, het hoeft ook niet alleen voor de gains te zijn. Ikzelf voel me na een koude douche altijd een stuk lekkerder en slaap een stuk beter. Ik probeer hier ook geen mensen over te halen om het wel te doen
                  Dus je maakt een topic aan omdat je het lekker vind om koud te douchen? Zolang je geen meetbaar bewijs kan aantonen kan ik dit gewoon niet serieus nemen en is het niet interessant.

Comment

Originally posted by gleke View Post
                    Het is slechts een dierenstudie, dus wellicht niet relevant voor de mens.

Over het feit dat contrast douches atleten veel helpen bestaat geen twijfel.
                    Het is algemeen bekend dat antioxidanten de testosteron kunnen verhogen, wat denk je dat er in uien zit? Of in granaatappel? Of in chocola, of in walnoten? Betekend natuurlijk niet dat ik er loads en loads van ga eten.. net zoals ik geen ijskoude douche ga nemen voor misschien net dat beetje extra Knal er gewoon een gram test in!!

Comment

Het is algemeen bekend dat antioxidanten de testosteron kunnen verhogen, wat denk je dat er in uien zit? Of in granaatappel? Of in chocola, of in walnoten? Betekend natuurlijk niet dat ik er loads en loads van ga eten.. net zoals ik geen ijskoude douche ga nemen voor misschien net dat beetje extra Knal er gewoon een gram test in!!
                      Er is meer dan enkel het verhogen van je eigen test waardes om je prestaties te bevorderen.

Met enkel roids krijg je niet dat "kampioenen" fysiek, toch? Of zeg ik nou rare dingen..

Jij neemt nu een beetje te houding aan alsof het allemaal geen zak uitmaakt zolang je maar test in je glutes drukt. Roids zijn zeker belangrijk voor bepaalde dingen en kunnen heel veel goed maken als je bepaalde dingen laat schieten (voeding, training). Maar zelfs daarbij is het niet optimaal. Je resultaat had beter geweest als je wel alles netjes op orde had gehouden..

Om te beweren dat alles geen zak uitmaakt dan kunnen we net zo goed het forum sluiten, toch? En enkel de anabolen sectie open laten. Als het allemaal toch niets uitmaakt, zolang je er maar AAS in je lijf spuit.

"Straight outta gym"

Comment

Lastig hè, sarcasme..

Comment

Er is wel degelijk een opsomming van bewijzen om aan te wijzen dat dit gebeurt, de vraag is alleen nog in welke maten het gebeurt. Of het veel verschil maakt of dat het te verwaarlozen is.

Het valt zeer zeker te verwaarlozen

zeker onder de amateurtjes die , ook al vinden ze zichzelf prof , toch nog lang niet genoeg dingen doen om het verschil te maken
                          een warme of koude douche zal dat verschil ook niet maken.

En nu is er nog iets wat me net te binnen schiet : Meeste jongens hier trainen een 3 x per week ofzo.. spierherstel is dan nooit een probleem

Comment

Jij beweert iets en ik moet gaan zoeken?
                            Het is aan jou om aan te tonen dat dit een significant verschil maakt voor krachtsporters... tot nu toe heb je dat nog niet kunnen bewijzen.
                            Oke, ten eerste:
                            Ik kom met meerdere artikelen om op dit forum wat informatie te geven over dit onderwerp, omdat het veel wordt gebruikt. (kijk naar alle vechtsporters, en vele andere atleten) Ik geef erin aan waarom ze een ijsbad of koude douche nemen, om het voor sommige mensen wat duidelijker te maken. Ik beweer niets, ik heb gewoon wat informatie bij elkaar gezocht. Als jij het daar niet mee eens bent, en je komt alleen maar met je mening en geen enkel bewijs/artikel dan heeft niemand daar wat aan. Jij spreekt vanuit je zelf, jij DENKT dat het niet werkt. Daarom neem ik jou ook totaal niet serieus.

Ten tweede zeg jij dat ik dit artikel heb gemaakt omdat ik het lekker vind om koud te douchen. Maar dan kijk je ook niet verder dan je neus lang is. Ik heb informatie gezocht over dit onderwerp omdat ik het interessant vond en sommige andere mensen ook, jij zo te zien niet. Daarbij geef ik de redenen waarom koud douchen voor SOMMIGE mensen wel voordelen heeft. Ik heb in het artikel zelf nooit gezegd dat ik een koude douche lekker vind. Dus dat ik het artikel daarom heb geschreven is de meest rare conclusie.

En als laatste zegt het al genoeg dat jij zegt: ''Knal er gewoon een gram test in!!''. Als jij denkt dat anabolen de oplossingen zijn, dan hou jij het daar maar bij. Ik zoek wel naar wat alternatieve wegen die misschien iets meer moeite kosten.

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
                              Het valt zeer zeker te verwaarlozen

zeker onder de amateurtjes die , ook al vinden ze zichzelf prof , toch nog lang niet genoeg dingen doen om het verschil te maken
                              een warme of koude douche zal dat verschil ook niet maken.

En nu is er nog iets wat me net te binnen schiet : Meeste jongens hier trainen een 3 x per week ofzo.. spierherstel is dan nooit een probleem
                              Onder de amateurtjes wel ja, en de mensen die 3x per week trainen. Maar er zijn ook wel mensen die vaker trainen, of die naast krachttraining nog een andere sport doen. Voor die mensen kan het misschien wel een toevoegende waarde hebben.

Comment

Je komt met meerdere artikelen maar geen enkele is bb gerelateerd, je artikelen zijn niet meetbaar en nergens word een significant verschil aangetoond. Helaas kan ik tot nu toe geen rede vinden om een koude douche te nemen. Had het graag gedaan, gains gainzz gainss

Maar goed het loopt een beetje op een dood eind nu. Ik ga even lekker een warme douche nemen. Heerlijk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X