Mijn verhaaltje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn verhaaltje

zal ik nog eens een nieuw topic aanmeken ze voor de vrede terug te brengen. Heb het de laatste tijd zo druk dat mijn voeding en training niet optimaal is, hoogstens 2x trainen per week, door dat warme weer gaat eten ook niet goed. Zit ik nog met mijn shouder te kloten waardoor borst,schouders al bijna twee maanden niet getraind worden, krijg momenteel cortisonen injecties (die niet lekker aanvoelen bij het zetten). Heb ondertussen ook een nieuwe kuur besteld maar durf er niet mee te starten omwillen van de schouder, zou tenslotte weggesmeten geld zijn. Dacht dit jaar nog twee massa kuren te doen achter elkaar,maar telkens wel afronden met clen, zo de 100kilo te halen en aftetrainen tot 90kilo.Momenteel bezig met een paar sups, creatine en glutamine, van de creatine zie ik geen ruk behalve vocht,en de glutamine neem ik tegen het spierverleis.
    Zo dit was mijn verhaalte, had even zin om het te vertellen

Grtz
    stil growing

Dat is geen positief nieuws snipke!  

Ik heb vaak gelezen op internet dat je cortison injecties beter niet kan laten zetten. Dat dit echt slecht is voor je gezonde weefsel. Echt positieve verhalen heb ik er zeker niet over gehoord, negatieve wel.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Heb ik vroeger niet gelezen dat jij voor max 1 kuur per jaar ging

dit is één van de dingen waarom ik er zolang mogelijk mee wil wachten
      The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

klinkt niet best snipke

zou idd maar w88 met je kuur tot je 100% uit de lappen mand ben en dan eerst weer even een maand of ander half je borts en schouder weer op pakken voor je begint
        Who's the Chef

Comment

Idd w8ten tot je hersteld bent en knalle en je bent weer zo op de rails..en dan door al die rust zal het mss ook nog belonen.2 kuren achter mekaar je heb grote planne plannen dan idd wil je je kuurschemas alvast posten ben wel benieuwd.

Greetz

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (KeepItReal @ Jun. 03 2005,21:30)]Dat is geen positief nieuws snipke!  

Ik heb vaak gelezen op internet dat je cortison injecties beter niet kan laten zetten. Dat dit echt slecht is voor je gezonde weefsel. Echt positieve verhalen heb ik er zeker niet over gehoord, negatieve wel.
            klopt ja.

succes snipke; keep ya head up!

Comment

Ik heb gehoord dat crea vitargo goed werkt en het relatief goedkoper is dan creao mono snipke

Comment

Hallo Snipke ik lees net je verhaal over je schouder en die cortisone behandeling.

Als ik jou was zou ik eerst wachten tot die behandeling is afgerond, dan heel voorzichtig gaan beginnen met schouders trainen met lichte gewichten, bij geen pijn na een maand de gewichten verhogen en als je dan na een maand nog steeds kunt trainen zonder pijn dan je kuur in gaan zetten.

En zelfs dan moet je nog voorzichtig zijn met zware reps.
                Beter sets van 6 of 8 op gaan bouwen.
                Ik geef je dit advies omdat ik zelf twee trainingsmaten heb gehad met dezelfde blessure en die ook met cortisone
                zijn behandeld.

Een van de twee begon te snel zwaar te trainen en raakte daardoor voorgoed uit de training door heel veel pijn omdat het nog erger werd met de blessure.
                Veel succes.
                Jambo.

Comment

Klote voor je Snipke...

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] ]Zit ik nog met mijn shouder te kloten waardoor borst,schouders al bijna twee maanden niet getraind worden, krijg momenteel cortisonen injecties
                  Zet het trainen op een lekkker laag pitje en geef je schouder genoeg tijd om te herstellen, niet forceren!! Richt je op andere dingen als trainen, "een boog kan niet altijd gespannen zijn".

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] ]Heb ondertussen ook een nieuwe kuur besteld maar durf er niet mee te starten omwillen van de schouder, zou tenslotte weggesmeten geld zijn.
                  Zou ik nu helemaal niet me beginnen, bewaar het voor als je weer 100% kan trainen.

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] ]Momenteel bezig met een paar sups, creatine en glutamine
                  Creatine zou ik gewoon weg laten, kost een hoop doet een beetje (niks dus). Glutamine is misschien wel een goede optie tegen het verlies van spiermassa idd.

They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
                  Don't stimulate....Annihilate!!!
                  Ronnie is STIL the King!!!

Comment

Klote om te horen man.
                    Zou zeker wachten met een kuur tot je weer een maand of wat max getraind hebt.

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

iedereen bedankt voor de toffe reacties, maar de klote is dat je niet enkel schouders niet kan trainen maar borst ook niet, je kan gewoon niets buiten benen trainen zoals je gewend bent en daar geraak ik gefrusteerd van.

@aghran : het is van 1 kuur per jaar veranderd naar twee ,nee, ik dacht gewoon twee masssa kuren na elkaar te doen zodat ik over mijn grens geraak en dan kan aftrainen tot 90kilo ofzo

Grtz
                      stil growing

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 04 2005,18:26)]Klote om te horen man.
                        Zou zeker wachten met een kuur tot je weer een maand of wat max getraind hebt.

Greets...

En beterschap uiteraard.

Comment

Hoe train je nu precies dan snipke? ik neem aan dat je niet keihard aan het trainen bent maar gewoon rustig een beetje herhalingen aan het maken bent. En wat zegt de fysio over het door trainen met blessure?

Grtz.
                          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

beterschap snip!

hoe is het by the way met je vrouwtje en de kids
                            Sponsored by:
                            Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Aghran @ Jun. 03 2005,21:31)]Heb ik vroeger niet gelezen dat jij voor max 1 kuur per jaar ging  

dit is één van de dingen waarom ik er zolang mogelijk mee wil wachten  
                              Voor de kinderen hoeft deze meneer het niet meer te laten  

Serieus: Succes en beterschap snipke !!  

Wat is er dan pcies met jouw schouder aan de hand dan ?

Grtz..

Alias Homer Simpson ...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X