Klootzakken...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

je mag mijn harnas en schild wel lenen hoor cur
    Who's the Chef

Comment

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (been @ Jun. 20 2005,08:47)]
          Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Iguana @ Jun. 19 2005,18:02)]Marrokanen.
          Vanacht dagen 2 van die aapjes een vriend van mij uit ik ga meteen heen met een andere vriend de 2 aapjes voelden zich geprovoceerd en vertrokken om 3 minuten later 20x vermenigvuld terug te keren..
          Vreemd genoeg ben ik niet neergestoken en zijn er zelfs geen klappen gevallen maar toch.
          waar kom jij vandaan man??

dacht dat het bij ons erg was  
          Dat is tegenwoordig overal zo, bij ons doen ze 1 belletje en dan staat heel hun groep met al hun hebben en houwen er, messen pistolen alles, zoek maar is een liedje van dhc - 180cc ofzo op, als je hoort wat daarin gebeurd en wat ze allemaal zeggen, ze geven zichzelf een slechte naam
          "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

ik moet wel zeggen marco dat het de laatste paar weken wel weer een beetje te doen is in ons mooie stadje

dus er is vooruitgang
            Who's the Chef

Comment

Het gaat idd helemaal nergens meer over in mijn woonplaats is van het weekend ene portier in elkaar geramd door 3 man omdat hij tegen een gast zei dat ie ff moest wachten omdat de tent vol zat. Meteen trok hij de protier naar buiten en begonnen hem te meppen met zijn drieeen.

Nu mag je niet discrimineren zeggen ze maar blijken wel telkens dezelfde soort mensen te zijn.

Zulke incidenten zijn voor mij ook de reden waardoor ik erover nadnek om ermee te stoppen de lol gaat er zo een beetje vanaf en een beetje medewerking van justitie zit er niet bij. Een maatje van me heeft gvd 2 weken vastgezeten omdat hij iemand naar buiten had getrapt die een meisje aangerand had en de dader van de aanranding was s`morgens gewoon weer vrij. Hoe kun je dan in hemelsnaam je werk nog doen.
              Alles blijft, Alles gaat, Alles blijft gaan

Comment

ik kan het begrijpen kerel het is allemaal

de wet is op sommige plaatsen zo krom
                Who's the Chef

Comment

Been@ Was in groningen.

In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                  Squat 230 kilo
                  Bankdrukken 137.5 kilo
                  Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

hmm waar ligt dat ??

Who's the Chef

Comment

Net boven Nederland
                      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (red @ Jun. 22 2005,14:08)]Net boven Nederland  
                        Alias Homer Simpson ...

Comment

Altijd klote als er klappen vallen als je aan de deur staat..
                          Waar je altijd voor moet zorgen is dat je als eerste aangifte doet, scheelt een heleboel tijd en ellende.

Greets...

Comment

Ja maar je kan niet altijd weg als je aan het werk bent... maat van me werd beschoten aan de deur en heeft daarna nooit meer zulk werk gedaan
                            It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Was dat perongelijk op de maasboulevard in Rotterdam?

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (been @ Jun. 22 2005,08:11)]

ik moet wel zeggen marco dat het de laatste paar weken wel weer een beetje te doen is in ons mooie stadje

dus er is vooruitgang  
                                haha dat zeg jij, afgelopen vrijdag werd ik achterna gezeten door 4 gasten toen ik naar huis wou gaan van uitgaan, die gasten liepen met me mee ineenkeer waren marokanen, en een gozer doet oftie een vriend van me is en dan gaatie je omhelzen en in je zakken voelen, en ik werd boos weetje maarja ik denk ik ben in me eentje hou me nog ff rustig dus ik liep terug naar waar ik vandaan kwam, en die gasten maar een beetje proberen van hebje een telefoon watvoor telefoon hebje blablabla, maarja gelukkig was ik teruggelopen en was ik weer bij de o van uitgaan en zag ik allemaal gasten staan die ik kon en toen waren ze ineenkeer weg:S ik wou nog met paar mensen teruggaan maarja ik zag ze niet meer!
                                "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X