Klootzakken...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Haagschemarco @ Jun. 22 2005,18:39)]
    Originally posted by [b
    Citaat[/b] (been @ Jun. 22 2005,08:11)]

ik moet wel zeggen marco dat het de laatste paar weken wel weer een beetje te doen is in ons mooie stadje

dus er is vooruitgang  
    haha dat zeg jij, afgelopen vrijdag werd ik achterna gezeten door 4 gasten toen ik naar huis wou gaan van uitgaan, die gasten liepen met me mee ineenkeer waren marokanen, en een gozer doet oftie een vriend van me is en dan gaatie je omhelzen en in je zakken voelen, en ik werd boos weetje maarja ik denk ik ben in me eentje hou me nog ff rustig dus ik liep terug naar waar ik vandaan kwam, en die gasten maar een beetje proberen van hebje een telefoon watvoor telefoon hebje blablabla, maarja gelukkig was ik teruggelopen en was ik weer bij de o van uitgaan en zag ik allemaal gasten staan die ik kon en toen waren ze ineenkeer weg:S ik wou nog met paar mensen teruggaan maarja ik zag ze niet meer!
    Voor het vuurpeleton die lui..
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 22 2005,15:49)]Was dat perongelijk op de maasboulevard in Rotterdam?

Greets...
      Nee het tramhuisje...
      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Iguana @ Jun. 22 2005,18:49)]
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Haagschemarco @ Jun. 22 2005,18:39)]
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] (been @ Jun. 22 2005,08:11)]

ik moet wel zeggen marco dat het de laatste paar weken wel weer een beetje te doen is in ons mooie stadje

dus er is vooruitgang  
        haha dat zeg jij, afgelopen vrijdag werd ik achterna gezeten door 4 gasten toen ik naar huis wou gaan van uitgaan, die gasten liepen met me mee ineenkeer waren marokanen, en een gozer doet oftie een vriend van me is en dan gaatie je omhelzen en in je zakken voelen, en ik werd boos weetje maarja ik denk ik ben in me eentje hou me nog ff rustig dus ik liep terug naar waar ik vandaan kwam, en die gasten maar een beetje proberen van hebje een telefoon watvoor telefoon hebje blablabla, maarja gelukkig was ik teruggelopen en was ik weer bij de o van uitgaan en zag ik allemaal gasten staan die ik kon en toen waren ze ineenkeer weg:S ik wou nog met paar mensen teruggaan maarja ik zag ze niet meer!
        Voor het vuurpeleton die lui..
        ach ja tis en blijft erg triest maar ik heb toch het idee dat het minder geworden is kwa agressie in de disco's zelf
        Who's the Chef

Comment

Ik weet het zo net nog niet..

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 20 2005,12:47)]Had de laatste tijd aan de deur wel altijd een anti-steek vest aan. Heb al een poosje niet meer aan de deur gestaan maar als het er weer van komt wordt het een combi van anti-steek en kogelwerend vest...

Helaas.....

Greets...
            Ik denk dat dit een heel goed idee van je is.
            Mijn ene trainingsmaat is ook portier en gister bij het trainen vroeg ik aan hem; draag jij ook een vest als aan het werk bent bij de deur?

Hij zegt tegen mij, al zolang ik daar sta draag ik dat vest is gewoon noodzakelijk tegenwoordig.
            Overigens is het geen baantje meer om jaloers op te zijn tegenwoordig, je wordt voor alles en nog wat uitgescholden, kunt amper klappen uitdelen ivm schadeclaims en dergelijke en als je niet oppas wordt je zelf nog neergestoken of nog erger.
            Groet:
            Jambo.

Comment

ja jambo het leven is geen krentenbol he

Who's the Chef

Comment

Is zeker geen baan om jalours op te zijn hoewel ik moet zeggen dat ik 98% van de tijd een leuke avond heb hoor.
                Die 2% verzieken het wel weer heel erg helaas...

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Wat ik me afvraag : Denken jullie nou dat er een tijd was waarin het veiliger was op straat en mensen zich over het algemeen beschaafder gedroegen ? De criminaliteitscijfers zijn vooral verschrikkelijk gaan stijgen vanaf de jaren zestig zeventig, maar daarvoor was er weer een stuk vaker oorlog. Benieuwd wat jullie vinden.

Comment

Hetgeen wat ik denk wat het meest verandert is in de afgelopen 25 jaar is dat je vroeger weing mensen in het uitgaansleven tegenkwam die onder invloed verkeerden van coke-xtc en weet ik veel wat ze allemaal nog meer gebruiken tegenwoordig.

En het groepjes gebeuren wat je tegenwoordig ziet met voornamelijk de Marrokaanse jeugd dat had je vroeger ook niet, je had alleen soms wat vervelende dronken mensen die je als portier zijnde gemakkelijk naar buiten kon werken omdat hun reactievermogen vrijwel nul was door het overmatig gebruik van alcohol.

De agressie vindt ik persoonlijk heel erg toegenomen en ook het respect voor medemensen vindt ik heel erg afgenomen.

Ik train momenteel ook met een maat die portier is in het weekeinde, de man is 192 lang en weegt 130 kg, is beresterk en maakt het elke week weer mee dat hij uitgedaagt wordt door figuren die niks voorstellen met wel met z"n allen zijn.

En @Been je zegt tegen mij: het leven is geen krentebol, dat weet ik zelf ook wel want ik heb zelf ook een jaar onder de reclassering gelopen vroeger wegens zware mishandeling.

Ik heb verscheidene keren voor de rechtbank gestaan en ook hele vette bekeuringen gehad voor deze delicten en altijd door toedoen van dit soort praatjesmakers die als het dan fout afloopt ook nog naar de politie gaan en dan aangifte tegen je doen, kneuzen zijn het imo.

Ik heb er in ieder geval ook nooit geen spijt van gehad ondanks alle ellende die ik er door ondervonden heb.
                    Dit is wel niet zo"n leuke post van mij maar het is wel de waarheid.
                    Groet;
                    Brear.

Comment

ben het helemaal met je eens kerel

die t*fusleiers dagen je met een hele groep uit en dan stamp je der 1 en gaat ie laf aangifte doen en zit je als nog met de narig heid

wees dan een vent en vecht het eerlijk 1 tegen 1 uit zonder messen of iets en ook niet zeiken als je een week in de lapen mand ligt er na ja toch

zo ging het vroeger ook heb ik van mijn ouders wel eens gehoord (is wel weer 30 jaar terug maar goed)
                      Who's the Chef

Comment

Mijn trainingsmaat vertelde gister ook over hoe het vroeger was als portier(hij is 51) vroeger schopte je als uitmijter zijnde eens in de zoveel dagen een paar lui die irritant waren helemaal kapot en dwong respekt af zodat niemand het in zn kop haalde de portiers uit te dagen vervolgt werd je niet..
                        Tegenwoordig mag dit niet meer en ach al zou je het doen het zou de geitenneukers niet hinderen..
                        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                        Squat 230 kilo
                        Bankdrukken 137.5 kilo
                        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Het ligt denk ik ook heel erg aan de soort gelegenheid waar je heen gaat. Discotheken gebeurt meestal wel wat.

Zelf ga ik regelmatig naar metal concerten en daar gebeurt echt nooit wat, staan ook geen uitsmijters ofzo.
                          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X