Natural athletes & bodybuilders van alle leeftijden gezocht voor promotie op fb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Natural athletes & bodybuilders van alle leeftijden gezocht voor promotie op fb

Natural athletes & bodybuilders van alle leeftijden gezocht voor promotie op onze facebookpagina!

STSN (staytruestaynatural) zoekt mensen die hun leven hebben toegewijd aan het bodybuilden.Wij zelf helpen de atleten zelf door hun mooiste pose of filmpje op onze pagina te posten. Onze pagina bereikt weekelijks zo een 3000 mensen. Zo kan de sport gepromoot worden en meschien ook wel rapper groeien door meer mensen te inspireren en te motiveren. Ben jij zelf zo iemand ? dan mag je me zeker contacteren via deze topic of via fb http://www.facebook.com/staytruesta...?tab=page_info
    of je kan me altijd mailen naar dit adres : [email protected]

Alvast bedankt !

Hoe weet je zo zeker of iemand natty is? Mogen ze pas op de facebook pagina na wat bloedtesten?

Comment

nee ze moeten er natuurlijk uitzien niet overdreven

Comment

Betekent dit dat als iemand wel gebruikt, maar nog geen overdreven groot fysiek heeft, dat deze wel door jullie gepromoot wordt?

En hoe zit het dan met mensen die wel naturel zijn, maar gewoon enorm veel aanleg hebben, waardoor sommigen niet meer kunnen geloven dat het naturel is. Die worden dan buitengesloten?

'natuurlijk' uitzien is niet objectief meetbaar. Op die manier is wie op deze pagina promoot wordt, afhankelijk van het referentiekader van de eigenaren van deze pagina (zonder dat dit overeen hoeft te komen met de werkelijkheid).

Kortom: Geef nu eens duidelijk aan op basis van welke criteria jullie selecteren. Harde, meetbare criteria.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Staan Neppert en Leroy er al bij?
          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Telt winny only mee?
            Anders heb ik nog wel wat leuke foto's .

Benader Le-roid inderdaad eens: true naturel en die is gek op foto's… van zichzelf.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Kan een naturel ouwe zak met een lichte bier spoiler ook mee doen ?
              ik roep ook maar wat !!!

Comment

We hebben er hier wel een hoop maar als je een echte true natural gigant zoekt zou je eens contact moeten opnemen met Leroi Kakai

Comment

Ja je kan onderstaand zijn bloeiende persoonlijkheid waarnemen:

https://www.youtube.com/watch?v=KmMq0Eg3gtc

Patries, my dear. Noppertsch beweert toch geen natty te zijn of vergis ik me?
                  Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Wat een gekkie. Hij moet alleen z'n stem nog wel even over 9000 pushen.

Kijk maar.

https://www.youtube.com/watch?v=SiMHTK15Pik
                    "Straight outta gym"

Comment

Ko
                      Originally posted by pescatore View Post
                      Ja je kan onderstaand zijn bloeiende persoonlijkheid waarnemen:

https://www.youtube.com/watch?v=KmMq0Eg3gtc
                      Le-roid heeft toch een redelijke prestatie geleverd, maar nu is het tijd voor hem om niet meer zo extreem gedreven te leven en meer te genieten, zegt hij.
                      Ik heb zo'n vermoeden dat hij niet zonder de schijnwerpers kan.
                      Op een bodybuild wedstrijd je haar blauw verven is al een tikkeltje vreemd, maar als je dat doet als personal trainer neemt niemand je meer serieus.
                      Dus we hoeven hem niet lang te missen…vrees ik.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Volgens mijn heeft die gozer een vetbult, of een ontstoken talgklier in zijn nek zitten.
                        ik roep ook maar wat !!!

Comment

We sluiten niemand buiten maar als atleten beweren dat ze natty zijn geloven we ze ook. Behalve als je het niet kan verstoppen. We gaan niet af op roddels over sommige mensen. We promoten de mensen die van hun zelf weten dat ze natty zijn.

Comment

ja hoor

Comment

Originally posted by Schorpioen View Post
                              Kan een naturel ouwe zak met een lichte bier spoiler ook mee doen ?
                              ja hoor !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X