Wedstrijden...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Aug. 19 2005,17:04)]net als dat mario filmpie       .. heb je die nog trouwens ? ?
    Zal ik er een off-topic voor starten hij is wel verdomd goed

Comment

dit staat ook in offtopic hoor...alleen het is w8ten op mr.big

Comment

Ja ik kwam in aanraking met de verkeerde mensen he....

Nee ik deed hiervoor thaiboksen en mma wedstrijden, en toen ik begon met bodybuilding wilde ik ook weer een doel hebben en dat was dat podium op...!

Ja je moet er heel erg veel voor opgeven, iets wat soms echt zwaar is, maar dat is vooral in de voorbereiding! Off-season ga ik ook gewoon weleens stappen en eet ik een pizza! Maar zodra de voorbereiding begint moet je alles daarop gaan aanpassen! Je kan nooit zomaar ff snel weg, want je eten moet altijd mee en dat soort dingen....!
        Vooral het weinige en eenzijdige eten is erg zwaar, vooral omdat het trainen ook steeds zwaarder wordt en niet te vergeten de hometrainer die ook iedere dag weer op je wacht! De laatste weken zijn echt het zwaarst en tel je het aantal dagen dat het dan eindelijk zover is, omdat dat het moment is waarvoor je het allemaal hebt gedaan! Al die nachten die je wakker hebt gelegen van de honger (zelfs het kwijl dat uit je mond komt tijdens je slaap omdat je over een heerlijke grote pizza hebt gedroomd) is het dan allemaal meer dan waard!

Wat ook echt heel erg belangrijk is dat je in een stabiele situatie zit en je verder nergens zorgen over hoeft te maken! Dit klinkt miss stom maar de voorbereiding op zich brengt al genoeg stress met zich mee, dus zorg ervoor dat je verder geen gezeik aan je kop hebt! En als je een vriendin of vrouw hebt zorg er dan voor dat zij er volledig achter staat, want het gaat je relatie zeker niet ten goede komen!!!!!!!!! !!!!!!!

Zo als er nog iets is hoor ik het wel.......!!!
        Mr. HOLLAND 2006 NAC
        Mr. HOLLAND 2007 NAC
        3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Leuk stukkie !
          Alias Homer Simpson ...

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Mr. B.I.G. @ Aug. 19 2005,17:14)]Zo als er nog iets is hoor ik het wel.......!!!
            ja, 1 ding nog: seks voor of na de wedstrijd? Beiden zeker...
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

HAHA, nou ik kan je verzekeren door het zware dieet en de trainingen de laatste weken had ik er niet echt veel zin in!!!! En ja daarna kom je al snel weer in je dipje! Dus geen van beide eigenlijk HAHAHAH!!!
              Mr. HOLLAND 2006 NAC
              Mr. HOLLAND 2007 NAC
              3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

IK heb nog wel wat vragen,
                Wat eet je dan om echt droog te staan
                Kan je ook is je trainingsprograma posten
                En wat KOST dat nu ??

Comment

Tja het dieet veranderd heel erg vaak, nagelang je vorderingen en je vet%!

En ja de kosten weet ik zo allemaal niet uit mijn hoofd, maar dat is een hoop....
                  Mr. HOLLAND 2006 NAC
                  Mr. HOLLAND 2007 NAC
                  3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

De voeding veranderd inderdaad. En kan zoals werd gemeld zeer eentonig zijn. De eigenaar waar ik train draaide eerder wedstrijden, hij vertelde mij dat in de laaste week voor de wedstrijd hij alleen maar elke dag een kilo vis at. Om maar een voorbeeld te noemen maar iedereen eet natuurlijk waar hij in geloofd en het beste op denkt te gaan.

Greetz Gerwin
                    Verliefd zijn is net zoals in je broek schijten, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel!!!!

Comment

Oke, je hebt een doel voor ogen en je wilt het podium op, maar voor je dat podium op kan heb je al een goede fysiek nodig en al wat as hebben gebruikt, hoe zit dat bij u Mr big, hoeveel kuren en welke kuren had je al gedaan. Dan nog de begeleiding, wie begeleidt je nu, ik dacht bij u eerste wedstrijd sammy u begeleidt heeft, en hoe train je nu,gewoon off seasen en hoe train je voor wedstrijdvoorbereiding. Zit daar veel verschil tussen. Wie zegt hoe je nu moet kuren en met welke middelen, betaal je dat allemaal uit eigen zak. En hoe zit het met de sups, welke sups gebruik je en waarom.

Zo dat zijn nu toch al een pak vragen waarop ik graag een antwoord had gekregen. Ik heb nog een andere hobby, 5kinderen, dus wedstrijden zit er voor mij niet in en heb er ook de fysiek niet voor

Grtz
                      stil growing

Comment

mr.big zal ook wel hele andere kuurschemas hebben dan wij op het bord zetten wat hij niet vrijlaat..dus ik verdiep me er geen eens meer in.Pro schemas zijn veel anders en latenj ze niet vrij die podium gasten helaas

Comment

Ok ff snel!

Momenteel word ik begeleid door John die samen werkt met Siggi! Momenteel ga ik dan 1x in de 2 weken naar Turnhout!

Ik probeer altijd zo zwaar mogelijk te trainen! Maar iedereen heeft een andere aanpak en zit nog maar net onder deze begeleiding dus wat hij precies van plan is weet ik nu nog niet! Ik weet gewoon dat hij super goed is en zeer nette atleten heeft dus luister gewoon 100% naar hem!

Supps die ik momenteel gebruik zijn, Whey proteine, Glutamine, BCAA, Multi Vit, C1000, Vit B en glucosamine!

Zo moet nu weer ff weg de rest zal ik zsm beantwoorden!!!

@ Xeno

Ik pro??? LOL hoop wel ver te komen maar dat is nog een hele lange weg en pro wordt je niet snel!!!

En voor de mensen die nu denken dat ik een of andere supermonster ben ............ HELAAS ben nog maar 20 dus...!!!

Mr. HOLLAND 2006 NAC
                          Mr. HOLLAND 2007 NAC
                          3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

XeNoGeaR Gepost op Aug. 20 2005,15:27
                            --------------------------------------------------------------------------------
                            mr.big zal ook wel hele andere kuurschemas hebben dan wij op het bord zetten wat hij niet vrijlaat..dus ik verdiep me er geen eens meer in.Pro schemas zijn veel anders en latenj ze niet vrij die podium gasten helaas

geloof dat dit board t was waar wel pro schema staan
                            www.profesionalmuscle.com/forum
                            daar word idd wat meer gebruikt

Comment

wat meer is lichtsjes bro...zreg maar gerust het 5 dubbele

Comment

Dan kom je binnenkort op wedstrijden uit voor Do IT van siggi. Ben in zijn gym al geweest en is een toffe kerel maar dacht dat hij gestopt was met begeleiden.Dan zie je regelmatig Frank Cuppens en Ilya.

Die bcaa dat je neemt ben je daar dan zo tevreden over Mr big ik dacht altijd dat het weggesmeten geld was

Grtz
                                stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X