Originally posted by [b
Wedstrijden...
Collapse
X
-
Ja ik kwam in aanraking met de verkeerde mensen he....
Nee ik deed hiervoor thaiboksen en mma wedstrijden, en toen ik begon met bodybuilding wilde ik ook weer een doel hebben en dat was dat podium op...!
Ja je moet er heel erg veel voor opgeven, iets wat soms echt zwaar is, maar dat is vooral in de voorbereiding! Off-season ga ik ook gewoon weleens stappen en eet ik een pizza! Maar zodra de voorbereiding begint moet je alles daarop gaan aanpassen! Je kan nooit zomaar ff snel weg, want je eten moet altijd mee en dat soort dingen....!
Vooral het weinige en eenzijdige eten is erg zwaar, vooral omdat het trainen ook steeds zwaarder wordt en niet te vergeten de hometrainer die ook iedere dag weer op je wacht! De laatste weken zijn echt het zwaarst en tel je het aantal dagen dat het dan eindelijk zover is, omdat dat het moment is waarvoor je het allemaal hebt gedaan! Al die nachten die je wakker hebt gelegen van de honger (zelfs het kwijl dat uit je mond komt tijdens je slaap omdat je over een heerlijke grote pizza hebt gedroomd) is het dan allemaal meer dan waard!
Wat ook echt heel erg belangrijk is dat je in een stabiele situatie zit en je verder nergens zorgen over hoeft te maken! Dit klinkt miss stom maar de voorbereiding op zich brengt al genoeg stress met zich mee, dus zorg ervoor dat je verder geen gezeik aan je kop hebt! En als je een vriendin of vrouw hebt zorg er dan voor dat zij er volledig achter staat, want het gaat je relatie zeker niet ten goede komen!!!!!!!!! !!!!!!!
Zo als er nog iets is hoor ik het wel.......!!!Mr. HOLLAND 2006 NAC
Mr. HOLLAND 2007 NAC
3e Mr. WORLD 2007 NAC
Comment
-
HAHA, nou ik kan je verzekeren door het zware dieet en de trainingen de laatste weken had ik er niet echt veel zin in!!!! En ja daarna kom je al snel weer in je dipje! Dus geen van beide eigenlijk HAHAHAH!!!Mr. HOLLAND 2006 NAC
Mr. HOLLAND 2007 NAC
3e Mr. WORLD 2007 NAC
Comment
-
De voeding veranderd inderdaad. En kan zoals werd gemeld zeer eentonig zijn. De eigenaar waar ik train draaide eerder wedstrijden, hij vertelde mij dat in de laaste week voor de wedstrijd hij alleen maar elke dag een kilo vis at. Om maar een voorbeeld te noemen maar iedereen eet natuurlijk waar hij in geloofd en het beste op denkt te gaan.
Greetz GerwinVerliefd zijn is net zoals in je broek schijten, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel!!!!
Comment
-
Oke, je hebt een doel voor ogen en je wilt het podium op, maar voor je dat podium op kan heb je al een goede fysiek nodig en al wat as hebben gebruikt, hoe zit dat bij u Mr big, hoeveel kuren en welke kuren had je al gedaan. Dan nog de begeleiding, wie begeleidt je nu, ik dacht bij u eerste wedstrijd sammy u begeleidt heeft, en hoe train je nu,gewoon off seasen en hoe train je voor wedstrijdvoorbereiding. Zit daar veel verschil tussen. Wie zegt hoe je nu moet kuren en met welke middelen, betaal je dat allemaal uit eigen zak. En hoe zit het met de sups, welke sups gebruik je en waarom.
Zo dat zijn nu toch al een pak vragen waarop ik graag een antwoord had gekregen. Ik heb nog een andere hobby, 5kinderen, dus wedstrijden zit er voor mij niet in en heb er ook de fysiek niet voor
Grtzstil growing
Comment
-
Ok ff snel!
Momenteel word ik begeleid door John die samen werkt met Siggi! Momenteel ga ik dan 1x in de 2 weken naar Turnhout!
Ik probeer altijd zo zwaar mogelijk te trainen! Maar iedereen heeft een andere aanpak en zit nog maar net onder deze begeleiding dus wat hij precies van plan is weet ik nu nog niet! Ik weet gewoon dat hij super goed is en zeer nette atleten heeft dus luister gewoon 100% naar hem!
Supps die ik momenteel gebruik zijn, Whey proteine, Glutamine, BCAA, Multi Vit, C1000, Vit B en glucosamine!
Zo moet nu weer ff weg de rest zal ik zsm beantwoorden!!!
@ Xeno
Ik pro??? LOL hoop wel ver te komen maar dat is nog een hele lange weg en pro wordt je niet snel!!!
En voor de mensen die nu denken dat ik een of andere supermonster ben ............ HELAAS ben nog maar 20 dus...!!!
Mr. HOLLAND 2006 NAC
Mr. HOLLAND 2007 NAC
3e Mr. WORLD 2007 NAC
Comment
-
XeNoGeaR Gepost op Aug. 20 2005,15:27
--------------------------------------------------------------------------------
mr.big zal ook wel hele andere kuurschemas hebben dan wij op het bord zetten wat hij niet vrijlaat..dus ik verdiep me er geen eens meer in.Pro schemas zijn veel anders en latenj ze niet vrij die podium gasten helaas
geloof dat dit board t was waar wel pro schema staan
www.profesionalmuscle.com/forum
daar word idd wat meer gebruikt
Comment
-
Dan kom je binnenkort op wedstrijden uit voor Do IT van siggi. Ben in zijn gym al geweest en is een toffe kerel maar dacht dat hij gestopt was met begeleiden.Dan zie je regelmatig Frank Cuppens en Ilya.
Die bcaa dat je neemt ben je daar dan zo tevreden over Mr big ik dacht altijd dat het weggesmeten geld was
Grtzstil growing
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment