Wedstrijden...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

mr big heeft xxl natuurlijk dus voor hem is t geen weg gegooit geld.. en verder uit veel onderzoeken blijkt dat bcaa goede toevoeging zijn alleen wel btje prijzig..

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (snipke @ Aug. 20 2005,23:48)]Dan kom je binnenkort op wedstrijden uit voor Do IT van siggi. Ben in zijn gym al geweest en is een toffe kerel maar dacht dat hij gestopt was met begeleiden.Dan zie je regelmatig Frank Cuppens en Ilya.

Die bcaa dat je neemt ben je daar dan zo tevreden over Mr big ik dacht altijd dat het weggesmeten geld was

Grtz
      Ja ik kom dan idd uit voor Do-It van Siggi ja, er is best een grote groep atleten en Siggi begeleid er een paar en de rest doet John!

En ja Bcaa ze gebruiken het daar allemaal net als glutamine dus het zal zeker wel wat doen....! Vooral in de Cut natuurlijk, omdat je dan zeer laag in je carbs zit is de spierafbraak veel hoger!!!

En ja als je daar binnenkomt zie je alleen maar beren! Wel machtig om te zien allemaal hoor! En de sfeer is echt super daar...!!!

Mr. HOLLAND 2006 NAC
      Mr. HOLLAND 2007 NAC
      3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

als ik u vorig stukje zo lees Mr big, je zegt dat je dan honger hebt, en je kan niet eten, verlies je dan geen spieren of valt dat allemaal mee.

Grtz
        stil growing

Comment

Jazeker spiermassa verlies je altijd als je zo extreem laag gaat in je Bf% !!!
          Mr. HOLLAND 2006 NAC
          Mr. HOLLAND 2007 NAC
          3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Maar als je nu niet zo laag in Bf zou staan, zou je dan ook spieren verliezen wanneer je honger hebt en niet eet

Grtz
            stil growing

Comment

Leuk topic en informatieve posts van Biggie.

Comment

hoe financier je dan al die kosten mr big en hebben je wedstrijden je dan ook al cash of een contractje met een sup merk opgeleverd?

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (super_A @ Aug. 23 2005,09:21)]hoe financier je dan al die kosten mr big en hebben je wedstrijden je dan ook al cash of een contractje met een sup merk opgeleverd?
                  Euh... kijk even naar de avatar van Mr. BIG...
                  We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Het heeft hem ook al een bannetje opgeleverd (op een ander forum... of haal ik mensen door elkaar?)
                    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Dat meen je niet hopelijk..

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (red @ Aug. 23 2005,10:45)]Het heeft hem ook al een bannetje opgeleverd (op een ander forum... of haal ik mensen door elkaar?)
                        Denk dat je je vergist,kerel.

Big is NOG nergens gebanned terwijl dat allang had moeten gebeuren.

Comment

Europeman is geband op dbb zelfde stats als barbie dus dacht dat het de zelfde persoon was
                          It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Zal hier ook eens een beetje gaan bannen, is helemaal in begrijp ik..

Ff voor mijn beeld, kan dat gewoon lekker willekeurig of moet er echt aanleiding voor zijn?

Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik Gebanned? Nee hoor daar ben ik veels te lief voor!!! Of niet Cur??

En ja hoe ik dit allemaal bekostig, wat dacht je van gewoon hard werken........!!!

Mr. HOLLAND 2006 NAC
                              Mr. HOLLAND 2007 NAC
                              3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

je hebt geen fotos big , jij die wedstrijden draait!!

dat kan hier en mag hier toch biet ontbreken vind ik

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X