Originally posted by [b
Iguana
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Loo @ Sep. 16 2005,13:03)]"waarom spuiten de mods niet in hun aders"
, hoe kom je erop ook
De banner is door Rey gemaakt....
En de vraag aan centaur waarom hij niet op de bbq was kwam van Rey de rest kwam uit mezelf..
Rey had nog een ultieme grap klaar maar die hield ik wijselijk achterwege.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Iguana @ Sep. 16 2005,20:20)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Loo @ Sep. 16 2005,13:03)]"waarom spuiten de mods niet in hun aders"
, hoe kom je erop ook
De banner is door Rey gemaakt....
En de vraag aan centaur waarom hij niet op de bbq was kwam van Rey de rest kwam uit mezelf..
Rey had nog een ultieme grap klaar maar die hield ik wijselijk achterwege.
Comment
-
Ik vond mn eigen grappen beter en geplaatster en meer op het onderwerp gericht dan die hij in gedachten had..In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (bruce @ Sep. 17 2005,01:05)]als ze erachter komen dat jullie hier zitten, komen ze dit board missch. ook verneu ken?In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (been @ Sep. 17 2005,04:45)]wie zijn het dan??
ik zit ook bij dbb maar post niet
Ben je niet gevolgd dan vertel ik het?In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Ach het voordeel is dat ze hier geen Mod zijn.
Wat ik wel kinderachtig vind is dat ze mij op MSN lastig komen vallen over 2 gebanden ( huckfinn en TSwhey ) of ik hun email of msn heb.
Ze hadden een pic bewerkt van MrJ tot een Hitler helaas heb ik betere gemaak euhm gezien
Zelf lopen de mods te fucken op een ander forum en doen ze er groot over ( kerels van in de 20 die achter meisjes van 14 aanzitten ) en lopen ze te rellen en als er gereld word bij hun gedragen zij zich als kleine kinderen.
En als ene Dani diegene is die ik denk dat het is dan geld voor haar
Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (been @ Sep. 17 2005,13:15)]wie zijn het hier op dit forum dan?
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Er is een topic aangemaakt speciaal voor jullie op dbb met de titel "echte fans".
Ik heb een partij echte fans!
Come on, ik bedoel als men ban na ban terug wilt komen onder kloon accounts om mij nog wat te vertellen, zoveel moeite doet om mijn foto te scoren, die te veranderen en hier te posten, mij karma probeert te geven terwijl je met je nieuwe kloon nog geen stemkracht heb dan moet je gewoon toch wel wat voor mij voelen?
Of niet?
Ben je dan gewoon een zielige kutkneus met een obsessie tegen een moderator? Een moderator die je niet eens zelf gebanned heeft en hilarisch genoeg juist voor 95% van de unbans zorgt?
Nee, zo stom ben je toch niet om die heel dapper 's nachts 'aan te pakken'? Nee, dan ben je gewoon een grote fan van mij.
Dus heren als jullie vanavond weer terugkomen om mij nog wat te vertellen beschouw ik dat als een echte lofuiting van fans.
(Dus in andere woorden: "Ongezien de tyfus voor jullie!" )
Shitty food will make you look like shit.
http://www.pro-active-medicine.nl
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment