Iguana

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

kinderachtig zooitje dus?
    mods van 20??
    daar hebbiet al.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (KeepItReal @ Sep. 17 2005,21:37)]Er is een topic aangemaakt speciaal voor jullie op dbb met de titel "echte fans".

Ik heb een partij echte fans!

Come on, ik bedoel als men ban na ban terug wilt komen onder kloon accounts om mij nog wat te vertellen, zoveel moeite doet om mijn foto te scoren, die te veranderen en hier te posten, mij karma probeert te geven terwijl je met je nieuwe kloon nog geen stemkracht heb dan moet je gewoon toch wel wat voor mij voelen?

Of niet?

Ben je dan gewoon een zielige kutkneus met een obsessie tegen een moderator? Een moderator die je niet eens zelf gebanned heeft en hilarisch genoeg juist voor 95% van de unbans zorgt?

Nee, zo stom ben je toch niet om die heel dapper 's nachts 'aan te pakken'? Nee, dan ben je gewoon een grote fan van mij.

Dus heren als jullie vanavond weer terugkomen om mij nog wat te vertellen beschouw ik dat als een echte lofuiting van fans.

(Dus in andere woorden: "Ongezien de tyfus voor jullie!"  )
      Dit ging niet over Iguana voor zover ik weet ging dit om Huckfinn en tswhey.
      Zij hebben daar echt de boel goed in de war gemaakt door met tig kloontjes terug te komen en zoveel te posten dat het forum een halve dag op zn gat lag.
      De schrijver van het gequote artikel is MrJ alias Mrallesweter gister op msn beweerde hij dat hij op meer forums lid was dan mij.
      Toen ik vertelde dat hij niet uit zn nek moest lullen omdat ik zeker weet dat ik op meer forums actief ben geweest ( in totaal ruim 200, maar dit heb ik hem niet verteld )
      Vond hij het nodig om mij te blokken op MSN jammer jammer jammer hij weet nog niet de helft van wat er allemaal komen gaat.
      Tevens houd MrJ zich bezig met het het hacken van IP adressen en dit gaf hij openlijk toe.
      Als ik een keer problemen heb met mijn pc en ik krijg wat meldingen in mijn Firewall dan kom ik die kneus hoogstpersoonlijk opzoeken met zijn dreigementjes.
      Ik zal er voor zorgen dat hij zich inject in zn ader de ########.
      Word eens tijd voor een mooi Tijl en MrJ foto of Hitler en Rommel
      Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Rare toestand hoor.
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Sep. 18 2005,13:49)]Rare toestand hoor.  
          Just entertaiment.
          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
          Squat 230 kilo
          Bankdrukken 137.5 kilo
          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (ReyMysterio @ Sep. 18 2005,11:48)]Toen ik vertelde dat hij niet uit zn nek moest lullen omdat ik zeker weet dat ik op meer forums actief ben geweest ( in totaal ruim 200, maar dit heb ik hem niet verteld )
            zo vaak al gebanned?

een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (bruce @ Sep. 18 2005,14:26)]
              Originally posted by [b
              Citaat[/b] (ReyMysterio @ Sep. 18 2005,11:48)]Toen ik vertelde dat hij niet uit zn nek moest lullen omdat ik zeker weet dat ik op meer forums actief ben geweest ( in totaal ruim 200, maar dit heb ik hem niet verteld )
              zo vaak al gebanned?    

1x en gelijk definitief.
              Het waarom heb ik al eens uitgelegd ff een resumé
              Tijl + de rest herkent een faker ( de poster van een foto )
              Aan een te goed fysiek dat is dus stiereschijt.
              Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Weet je wat, hou al die toestanden over ander forums gewoon lekker óp die andere forums...
                Dat zal niet gaan lukken gezien de bans gok ik zo maar doe het dan maar via pm ofzo. Hoe dan ook niet op dít board.

Het is nu een soort prijsschieten en afzeiken van bepaalde mensen die zich hier niet (kunnen of willen) verdedigen. Bovendien kent het grootste deel van onze eigen forumbezoekers deze mensen niet eens.
                Roddel dus lekker verder via andere wegen en bespreek daar ook fijn het vervolg van deze zwaar 'humoristische' acties.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X