We hadden uiteraard weer zin, en gingen met zen 3tjes naar hollywood in rotterdam, komen we daar aan, staan daar 2 van die k*t marokaantjes. Die ene gozer zegt heel stoer tegen mij van niet voordringen jij he (terwijl ik voor hem stond). Ach ja goed gehumeurt als ik was laat hem lekker voor en denk bekijk het. Daarna ging die daar staan en beetje stoere praatjes houden enzo, zat me flink in te houden (met de gedachte ook van als ik een klap geef aan zo een gassie staat heel ze familie zo op de stoep of heb ik een mes tussen me ribben). Dus tja ik werd een beetje pissig maar liet het nog steeds gaan, komtie ineenkeer met een busje en zegt van nietzo stoer kijkuh want ik heb pepperspray, hoe zielig kan je wezen, zattie stoer te zwaaien dat tie het wou gebruiken maarja liet hem gaan en op geven moment kwamen der meer mensen en weg wastie!
Ga ik naar huis zitten we in de trein, ik was een beetje druk enzo een beetje dollen alles, maar dat vonden ze voor me nietzo leuk blijkbaar, want 1 gasje spuugde naar me, en tja ehm toen werd ik ene beetje boos want ik was nog steeds pissed en liet me klein beetje gaan, uit woede gaf ik die gozer een klap en tja toen kwamen zen maatjes ineenkeer en was het raak, nu had ik een snee want 1 gozer had denk ik 1 of andere scherpe ring ofzo dus moest met huidlijm vast gemaakt worden, pijn in men vuist, last van me schouder en ehm tja verder ogen beetje blauw en nog een wondje bij me oog vlakbij dus tja.
Ga ik naar huis zitten we in de trein, ik was een beetje druk enzo een beetje dollen alles, maar dat vonden ze voor me nietzo leuk blijkbaar, want 1 gasje spuugde naar me, en tja ehm toen werd ik ene beetje boos want ik was nog steeds pissed en liet me klein beetje gaan, uit woede gaf ik die gozer een klap en tja toen kwamen zen maatjes ineenkeer en was het raak, nu had ik een snee want 1 gozer had denk ik 1 of andere scherpe ring ofzo dus moest met huidlijm vast gemaakt worden, pijn in men vuist, last van me schouder en ehm tja verder ogen beetje blauw en nog een wondje bij me oog vlakbij dus tja.
Comment