Uitgaan was weer top (not)!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Uitgaan was weer top (not)!

We hadden uiteraard weer zin, en gingen met zen 3tjes naar hollywood in rotterdam, komen we daar aan, staan daar 2 van die k*t marokaantjes. Die ene gozer zegt heel stoer tegen mij van niet voordringen jij he (terwijl ik voor hem stond). Ach ja goed gehumeurt als ik was laat hem lekker voor en denk bekijk het. Daarna ging die daar staan en beetje stoere praatjes houden enzo, zat me flink in te houden (met de gedachte ook van als ik een klap geef aan zo een gassie staat heel ze familie zo op de stoep of heb ik een mes tussen me ribben). Dus tja ik werd een beetje pissig maar liet het nog steeds gaan, komtie ineenkeer met een busje en zegt van nietzo stoer kijkuh want ik heb pepperspray, hoe zielig kan je wezen, zattie stoer te zwaaien dat tie het wou gebruiken maarja liet hem gaan en op geven moment kwamen der meer mensen en weg wastie!

Ga ik naar huis zitten we in de trein, ik was een beetje druk enzo een beetje dollen alles, maar dat vonden ze voor me nietzo leuk blijkbaar, want 1 gasje spuugde naar me, en tja ehm toen werd ik ene beetje boos want ik was nog steeds pissed en liet me klein beetje gaan, uit woede gaf ik die gozer een klap en tja toen kwamen zen maatjes ineenkeer en was het raak, nu had ik een snee want 1 gozer had denk ik 1 of andere scherpe ring ofzo dus moest met huidlijm vast gemaakt worden, pijn in men vuist, last van me schouder en ehm tja verder ogen beetje blauw en nog een wondje bij me oog vlakbij dus tja.

"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Ik ben ook weleens door 100 marokanen op een kermis , zwaar de ###### ingemept , kan iedereen overkomen. Marokanen komen altijd met ze allen, als ze alleen zijn hoor je ze niet.

Ik zit me ook zwaar in te houden als ik uitga, maar je schiet er niks mee op , maar tegen uitsmijters heb ik altijd grote bek, als ze a-relax zijn , dan zeg ik altijd, heb je dianabol geslikt die overdatum was, dan moet je hun koppen zien, lachen !!

Begrijpen ze er niks van!

Vechten je schiet er geen reet mee op.

grtz Philip

Comment

waar doe jij stappen dan philip
      Who's the Chef

Comment

Ben ook een keer belaagd door 20 van die klanten. Resultaat eentje vol op ze muil geslagen en met ze harses gestrekt op het asfalt en ander arm uit de kom en ik niks Al werd ik de rest van mijn vakantie wel gezocht

Comment

Nooit geen problemen met die gasten gehad , zal waarschijnlijk door mijn voorkomen zijn, niet iedereen durft tegen een beer te beginnen he

Grtz
          stil growing

Comment

Was eigelijk nie met die marokanen, maar die kwamen beetje proveceren enzo, maar daardoor was ik wel hele tijd pissed!
            "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Waar ik stap Been, Amsterdam, Rotterdam, maar is al tijd terug dat ik goed ben uitgeweest!!

Heb niks tegen moslims, ben geen racist. Maar genade heb ik niet meer meer met bijdehandte Marokanen, soms denk ik weleens, we moet de amerikaanse wapenwet heben hier, dat je gewoon zo'n .... een knieschijf lichter kan maken, want ik heb verhalen zat over die a-relaxte wormen.

grtz Philip

Maar met vechten lossen we niks op.

Comment

niet vechten gewoon gelijk schieten zeker  

nog iemand gehoord over die invallen bij de hells A.?
                als we het toch over geweld hebben
                die gasten hadden gewoon fucking! vlammewerpers      

Who's the Chef

Comment

Dat is indd niet leuk als je zo moet gaan stappen
                  Zijn er altijd bij die het verpesten voor een ander.
                  Sponsored by:
                  Inshapesupplements

Comment

Heb het één keer gehad met carnaval met een vriend van mij. We waren samen op stap en goed beschonken, gaat die vriend van mij per ongeluk bij een van die sneuzels op zijn teen staan. Die gasten meteen helemaal over de zeik, ik heb het uiteindelijk kunnen sussen. Aan het eind van de avond gaan we naar huis, staan ze daar met zijn twintigen en wij waren welgesteld met zijn tweeën. Ik zeg tegen die vriend van me, dit wordt hoe dan ook matten, dus zorg dat je ze pijn doet. Ik heb iemand de knieschijf overgeschopt en een ander de luchtpijp dichtgemept terwijl die vriend van me iemand een duim in zijn oog heeft geduwd en een ander in zijn edele delen geschopt en toen zijn we gaan rennen. Gelukkig nooit meer wat van gehoord.
                    Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Lol, pakken wat je pakken kan en dan RENNEN

Wat die Hells angels betreft ben gelijk de helft van mn klandizie kwijt
                      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (JTB @ Okt. 18 2005,09:54)]Heb het één keer gehad met carnaval met een vriend van mij. We waren samen op stap en goed beschonken, gaat die vriend van mij per ongeluk bij een van die sneuzels op zijn teen staan. Die gasten meteen helemaal over de zeik, ik heb het uiteindelijk kunnen sussen. Aan het eind van de avond gaan we naar huis, staan ze daar met zijn twintigen en wij waren welgesteld met zijn tweeën. Ik zeg tegen die vriend van me, dit wordt hoe dan ook matten, dus zorg dat je ze pijn doet. Ik heb iemand de knieschijf overgeschopt en een ander de luchtpijp dichtgemept terwijl die vriend van me iemand een duim in zijn oog heeft geduwd en een ander in zijn edele delen geschopt en toen zijn we gaan rennen. Gelukkig nooit meer wat van gehoord.
                        die gasten gaan alleen maar stappen om ruzie te zoeken en het maakt niet uit hoe je der uitziet of wat je doet
                        als je der sterk uitziet komen ze met zijn 10en terug of meer

moet je is met zo een ventje in discussie gaan dan kan je ze echt kwaad maken want normaal praten kunnen ze vaak niet en voellen ze zich gekleineerd en gaan ze zeker weten meppen

net barbareb of beter gezed hol-bewoners
                        Who's the Chef

Comment

Marco ik hoor het wel je moet aan de steroiden en leren vechten.
                          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                          Squat 230 kilo
                          Bankdrukken 137.5 kilo
                          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...