Hoe is het allemaal met jullie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe is het allemaal met jullie

Bij mij gaat alles zijn gangetje, ik ben nog flink in de bulk, maar binnen kort ga ik cutten (zal wel tegenvallen) Ik ben inmiddels gewent om flink te kanen

En ik ben nog steeds gestopt met roken
    En werken doe ik ook nog steeds niet LOL

Hoe ist met jullie?
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

kwa trainen heel goed. kwa school super heb alle punten binnen en ben nu al over . kwa werk drama ik heb al 4weken geen bijbaan meer

Comment

met trainen gaat het wel lekker prive wat minder en werk hetzelfde
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

alles gaat in prive sfeer prima wil alleen ff snel me auto verkopen

sport gaat ff iets minder maar komt wel weer
        Who's the Chef

Comment

Gaat prima met mij, verkoudheid is bijna over. Trainen gaat wel lekker.

Soms wel lange dagen met veel stress, door school. Ik haat echt projectwerk, ik werk liever alleen. Nog een jaar doorzetten en dan is mijn diploma binnen en dan kan ik verder met leuke dingen.
          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (KeepItReal @ Feb. 06 2006,15:40)]dan kan ik verder met leuke dingen.
            vinger verfen
            Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (been @ Feb. 06 2006,16:28)]
              Originally posted by [b
              Citaat[/b] (KeepItReal @ Feb. 06 2006,15:40)]dan kan ik verder met leuke dingen.
              vinger verfen  
              Ben ik ook benieuwd naar

Met mij gaat het fysiek goed, kan niet klagen. Voor school zou ik wat meer mogen doen maar dat komt deze week goed... Bijbaantje? wat is dat?

Comment

Met mij gaat het ook prima, ik ben sinds vandaag weer met een nieuw schema begonnen wat betreft squatten-bankdrukken en deadliften.
                Het bestaat uit een korte opwarmset en daarna 3 sets van 5 reps, en als laatste een set van 1 rep met een max gewicht.
                De sets van 5 zijn aflopend, dus ik begin met de zwaarste set van 5 reps.
                Ik ga dit schema weer een tijdje volgen op maandag.
                De rest van de week gewoon bb training.
                Groet;
                Brear.

Comment

Originally posted by [b
                  Originally posted by [b
                  vinger verfen  
                  Na mijn opleiding voeding & dietetiek ga ik post hbo sportdietetiek doen en nog de cursus orthomoleculaire geneeskunde. Verder nog wat cursussen en me blijven verdiepen in vitaminen en mineralen en sport. Heb nog de nodige boeken op mijn lijstje staan.

Daar trek ik 1 jaar voor uit, en dan ga ik werken. Dat zal zeker iets commercieels zijn op het gebied van vitaminen en mineralen.
                  Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

leuk topic.

Bij mij gaat ook alles stilletjes zijn gangetje, ben zoals iedereen wel weet begonnen met mijn kuur, zag er eerst een beetje tegenop maar nu ik bezig ben wil ik weer lekker knallen en alles eruit halen wat erin zit, natuurlijk met de ervaringen dat we opgelopen hebben in de vorige kuren.

Thuis is ook alles stilletjes in zijn plooi aan het vallen, t is altijd even aanpassen als er 2 bengels bij de 3 andere bengels bijkomen. Iedereen is hier al ziek geweest en inclusief dus hoop ik niet ziek te vallen in mijn kuur. Probeer zo goed mogelijk te eten in mijn kuur maar ga zeker opletten dat ik weer niet te vet wordt. Enige waar ik nog aan het twijfelen ben is dat ik deze weer een echte massa kuur ga van maken of eens ga gaan voor meer definitie.

Zo dit was het zo een beetje

Grtz
                    stil growing

Comment

Train nu al een paar maanden helemaal niet meer en wil er zodra ik normale werktijden heb weer mee beginnen. Gewoon fitness en geen bb meer.
                      Wil wel de grote 3 max gaan trainen en verder een beetje definitie oefeningen.

Verder geen spannende dingen eigenlijk

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

och alles gaat zijn gangetje... thuis gaat het super, trainen zou vaker moeten maar helaas schiet het er wel eens bij in. Doe nu ook 1x week spinning erbij voor de conditie.

verders met mijn zaakie gaat het redelijk. het is nu erg rustig maar ik hoop dat het aan de tijd van het jaar ligt.
                        Mijn nieuwe demo auto schiet ook al aardig op.

Dus al om al zijn gangetje....

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (KeepItReal @ Feb. 06 2006,17:36)]
                          Originally posted by [b
                          Originally posted by [b
                          vinger verfen  
                          Na mijn opleiding voeding & dietetiek ga ik post hbo sportdietetiek doen en nog de cursus orthomoleculaire geneeskunde. Verder nog wat cursussen en me blijven verdiepen in vitaminen en mineralen en sport. Heb nog de nodige boeken op mijn lijstje staan.

Daar trek ik 1 jaar voor uit, en dan ga ik werken. Dat zal zeker iets commercieels zijn op het gebied van vitaminen en mineralen.
                          Post hbo sportdietetiek klinkt zeker interessant KIR. Lijkt me wel iets voor mij. Alleen van wat ik heb gezien in die snelle oogopslag kun je niet als leek aan beginnen. Dat is wel heel jammer.

Comment

Prive gaat het goed. Met trainen stukken minder heb er geen plezier meer in. Zit er sterk aan te denken om weer vechtsport te gaan doen..

Grtz..
                            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

hehe iedereen zit in een dip.
                              Na wat stress thuis heb ik een "leuke" elleboogblessure ( lekker doortrainen en slecht eten en lekker forceren dom natuurlijk ) aan mn linkerarm.
                              En mijn polsblessure aan mijn rechterhand speelt ook weer op sommige dagen kan ik hem heel slecht buigen.
                              Motivatie is door stress en slecht eten al een tijdje pleite ( slecht eten als in minder eten is minder energie en de energie die ik heb stop ik nu liever in andere dingen )
                              Het constant op de klok kijken en het "moeten" eten gaat gewoon tegen staan en is soms gewoon niet te combineren ( je staat op een dag langer in een keuken dan dat je noodzakelijke dingen moet doen )
                              Ach 1 pluspuntje zaterdag middag vlieg ik naar Zuid-Spanje ff gedurende 8 dagen alles van mij afzetten en lekker veel tijd doorbrengen met mijn meisje die dit als Valentijnscadeautje heeft geregeld ( de gek )
                              En ik heb alvast mijn abbo bij de gym opgezegd een verhuizing is aanstaande ( echter werkt de woningbouw vereniging meer tegen dan mee )
                              Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X