Frustraties

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mr C stelt zich kanidaat, knap bro dat je even bruce wilt helpen, ik zou zeggen geef hem een lap van mij bij is voor alle belgen die hij al geript heeft zeg maar

Grtz
    stil growing

Comment

Ik ga ook wel mee
      Sponsored by:
      Inshapesupplements

Comment

stats:
        1.65
        52kg
        6.5%bf
        --------------
        hard work ! we love the pain we bodyboulders we have to love the pain
        Pain means bigger muscle

Comment

Zullen ze veel aan hebben aan ons, wij zijn zo groot
          Sponsored by:
          Inshapesupplements

Comment

Er zijn altijd mensen nodig die op de uitkijk staan

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (corina @ Feb. 10 2006,15:09)]Zullen ze veel aan hebben aan ons, wij zijn zo groot  
              maakt niet uit. hoe groot of klein je bent in vechten is het meer hoe gekker je bent hoe beter.
              ben aardig gek

tikkie adhd erboven op
              Lekker joh die adreline stoot :P
              stats:
              1.65
              52kg
              6.5%bf
              --------------
              Pain means bigger muscle

Comment

Mss leuk idee om een meeting te houden bij betrokkene in Ijsselstein thuis. Zien we elkaar nog eens onder het genot van een drankje en een klapje...

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Curiosio @ Feb. 10 2006,12:48)]IJsselstein is te doen Brucie...    mijn kids wonen in Woerden en dat is vlakbij dussuhhhh...

Greets...
                  in game mannen
                  Who's the Chef

Comment

hahahhaha. jaa meeting bij hem thuis. hahahahaha. die is helemaal mooi.
                    k. mr. C. MAARRR.... we nemen geen genoegen met slechts de dvd speler. moet jij ook nog wat hebben? moet je ff op zn site kijken of er iets van je gading is. hij moet niet denken dat ie er slechts met een dvd speler vanaf komt dan. kost ons een rit en een halve dag.
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

hier mijn antwoord op de mail die ik vandaag van hem kreeg. zijn mailtje staat onder mijn antwoord.

wij hebben helemaal geen compromie gesloten over de helft van het geld.
                      ik krijg mijn 30 euro terug en ik bied helemaal geen excuses aan.
                      je kan alleen reageren als ik zulke mails stuur. voor de rest lees je alleen mails van mensen die nieuwe spullen bij je bestellen. je kan praten als brugman, oplichter. je hebt helemaal niets gedaan wat je hebt afgesproken, alleen je bankrek. nr. doorgegeven om te vangen.
                      stuur deze mail maar naar de politie. kunnen ze gelijk jou oppakken met je ### praktijken.
                      weet je wat ernstig is? mij proberen op te lichten. maar zoals ik al heb gezegd: daar kom je wel achter. nu de angsthaas gaan spelen zeker. vorige keer (maand trug) had je het ook over politie en geld storten. laks zijn met je zaken... mensen geld over laten maken en dan na 4 maanden nog laks blijven.... ze zouden je op moeten hangen.
                      en bedreigen is met ei, sukkel. zeker ook je school niet afgemaakt.

----- Original Message -----
                      From: Informatie
                      To: BRUCE
                      Sent: Saturday, February 11, 2006 11:28 AM
                      Subject: Re: geld

Beste Meneer ****.
                      Ik lees vanmorgen al je mailtje's helaas lees ik niet zo vaak mijn mail
                      Omdat ik net als alle andere burgers hard voor mijn geld werk,
                      En dit mailtje ja sorry ook al heb je gelijk je schiet er niets mee op.
                      Het geld dat is het probleem niet, want toen der tijd hadden we
                      Al een goeie compremie gesloten, ik zal dan ook zoals afgesproken,
                      De helft naar je toe sturen, dat ga ik nu direct doen,
                      Dan is deze zaak naar mijn mening afgedaan, ook al ben ik
                      Mijn product krijt en ook nog eens het geld, maar dit terzijde.
                      Het geld komt dus jou kant op. Deze mail, gaat vandaag
                      Naar de politie regio Utrecht want zoals je begrijpt ik ben laks met
                      Het regelen van mijn zaken, maar bedrijging met de dood is een
                      Ernstige zaak, en dat snapt u denk ik ook wel. U krijgt u geld en
                      U bied voor het dreigen u excusses aan dan laat ik het hier bij
                      En anders doe ik aangifte voor bedreiging,
                      Tot horens Mvg Van Schaik

Comment

Je hebt het nog netjes gezegt, ik had wat anders geschreven iig
                        Sponsored by:
                        Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (corina @ Feb. 10 2006,15:09)]Zullen ze veel aan hebben aan ons, wij zijn zo groot  
                          dan ga ik ook wel mee ben ook nie zo groot maar als we op elkaar gaan staan dan lijkt het misschien nog ergens op! Ik zou zijn adres en alles opzoeken en me geld terughalen!
                          "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

heb zeer waarsch. ze adres.
                            ik zat me suf te piekeren wrom hij zegt dat we een compromis hebben gesloten. maar nu weet ik het. ik had verteld dat ik de eerste mails niet meer had, omdat ik mn comp. heb geformatteerd. had problemen.
                            dus het is 100% zeker een oplichter dat ie dan nu dit probeert. ik ga eerst volgende week zelf naar de politie met de uitgeprinte mails. ik weet niet wat je voor boetes of wat ook krijgt voor bedreiging, dus ben ik em liever voor, in het geval dat hij echt aangifte zal doen, wat ik niet geloof maar ja je weet maar nooit.

Comment

was da voor een zielig persoon zeg.

Zou hem idD wel voor zijn ja.
                              Hoop dat het je lukt bruce
                              Hopen dat de politie beetje mee wil werken

Hou ons op de hoogte

meeting is ook wel cool
                              stats:
                              1.65
                              52kg
                              6.5%bf
                              --------------
                              Pain means bigger muscle

Comment

Heb je pm gehad en ik hoor het wel Brucie

Die gast gaat overigens zeker niet naar de politie hoor daar geloof ik niks van.
                                Die naam heb ik op marktplaats overigens vaker gezien..

Greets...
                                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X