Hennie v. Schaik(the stars) Ijsselstein..
beste mensen,
ik zal me even voorstellen. ik ben de buur van hennie van schaik en ik heb het nieuws gehoord van die oplichting die hij jou geflikt heeft.
ik zal je een aantal gegevens over hennie geven :
Hennie (...)
deze jongen is niet helemaal wijs om het zo maar even te zeggen. hij heeft meerdere mensen opgelicht en ik ben daardoor ook de dupe geworden en hij moet zwaar gestraft worden.
hij loopt ook altijd te dreigen met de polotie maar als hij zo doorgaat met die aangiften dan doet de politie op een gegeven moment helemaal niks meer.
ik weet ook dat hij homo is dus leef je uit hahahah.
ik persoonlijk loop hem ook heel erg te treiteren. hij is al helemaal para aan het worden.
ik heb meerdere gegeven van hem voor je:
hij heeft geen eigen cafe zoals ik las in het forum en hij is ook helemaal niet getrouwd.
hij werkt wel in een horecagelegenheid en ik heb daar ook het adres van.
(...)
ga maar een pilsje drinken bij hem en een klapje doen.
zijn 06 nummer. hij heeft helaas geen vaste telefoon
********** dit is zijn nummer.
hij denkt dat hij alles is maar hij is een watje. hij durft helemaal niets te doen en ik kan je ook vertellen dat hij smet vrees heeft.
als je contact met mij wil dan moet je het even laten weten want ik wil hem ook ff trugpakken.
veel groetjes en plezier met de zoektocht.
Azoenda
Edit Curiosio; heb een paar gegevens aangepast en het 06-nummer verwijderd.
gegevens zijn bij de modjes bekend mocht iemand hier behoefte
aan hebben.
Edit Shannasse: rest van de persoonsgegevens inmiddels ook verwijderd.
beste mensen,
ik zal me even voorstellen. ik ben de buur van hennie van schaik en ik heb het nieuws gehoord van die oplichting die hij jou geflikt heeft.
ik zal je een aantal gegevens over hennie geven :
Hennie (...)
deze jongen is niet helemaal wijs om het zo maar even te zeggen. hij heeft meerdere mensen opgelicht en ik ben daardoor ook de dupe geworden en hij moet zwaar gestraft worden.
hij loopt ook altijd te dreigen met de polotie maar als hij zo doorgaat met die aangiften dan doet de politie op een gegeven moment helemaal niks meer.
ik weet ook dat hij homo is dus leef je uit hahahah.
ik persoonlijk loop hem ook heel erg te treiteren. hij is al helemaal para aan het worden.
ik heb meerdere gegeven van hem voor je:
hij heeft geen eigen cafe zoals ik las in het forum en hij is ook helemaal niet getrouwd.
hij werkt wel in een horecagelegenheid en ik heb daar ook het adres van.
(...)
ga maar een pilsje drinken bij hem en een klapje doen.
zijn 06 nummer. hij heeft helaas geen vaste telefoon
********** dit is zijn nummer.
hij denkt dat hij alles is maar hij is een watje. hij durft helemaal niets te doen en ik kan je ook vertellen dat hij smet vrees heeft.
als je contact met mij wil dan moet je het even laten weten want ik wil hem ook ff trugpakken.
veel groetjes en plezier met de zoektocht.
Azoenda
Edit Curiosio; heb een paar gegevens aangepast en het 06-nummer verwijderd.
gegevens zijn bij de modjes bekend mocht iemand hier behoefte
aan hebben.
Edit Shannasse: rest van de persoonsgegevens inmiddels ook verwijderd.
Comment