fff frustraties kwijt raken. ik haat mensen die altijd gaan zeiken over bodybuilding. vandaag is me ma jarig en mensen werden vanaf 2uur verwacht. ik inplannen dat ik tijdens de verjaardag maar 1maaltijd hoef te eten(4uur). niet dus ik was aan het koken komen er al mensen. dan weet ik dus gelijk hoelaat het is. op het menu stond koolvis,rijst en ananas.die opmerkingen die ik dan naar me hoofd krijgt vind ik f###ck. maar goed is toch off topic duss ff me frustraties tonen. het erge is nog moet nu nog 2maaltijden eten waar mensen bij zijn
reacties buitenwereld
Collapse
X
-
Heb het op mijn werk ook. Iedereen eet alleen tussen de middag en ik ook 2x in de koffiepauzes.
Mensen gaan het gewoon niet begrijpen en persoonlijk doe ik er ook geen moeite meer voor.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
-
Originally posted by beeneet je toch gewoon op je kamer kerel
wat voorn opmerkingen krijg je dan?
opmerking die vallen zijn: vind dat je dat lekker? moet je dat eten ofzo?eet je ook weleens wat lekkers?wil je wedstrijden doen met Anaboluh enzo? en verder moest me broertje buiten ophalen hoor ik als ik weg loop:gaat ff buiten rennen zodat ze benen oppompen.. allemaal zielige hsit
Comment
-
Klinkt bekend allemaal. Mijn ouders zijn het nu wel gewend, maar toch krijg ik nog opmerkingen als:
- het stinkt hier naar ei
- moet je eens nagaan hoeveel tijd jij kwijt bent met eten en koken
- de hele vaatwasser zit vol met jou bakken
- als jij uit huis bent hebben we hier veel meer ruimte
- al die pillen, je bent toch niet ziek
- je hebt toch net gegeten?
- vind je dat nou lekker?
enz.
Een tip, praat nooit met andere mensen over bodybuilding. Hou je van de domme en zeg dat je fitness doet of krachtsport.
Over een paar maanden zit in in Den Haag op kamers en kan ik echt zelf bepalen wat ik eet. Ook train ik dan bij Kneets gym ipv de health sportschool met max 20 kg. dumbells waar ik nu trainShitty food will make you look like shit.
http://www.pro-active-medicine.nl
Comment
-
Het komt me maar al te bekend voor.
Zeikers altijd, ze snappen de ballen er gewoon niet van, denk dan ook bij mezelf ,vreet jij nou maar lekker een zak chips leeg, neem ik wel wat tonijn.
had het een keer, ik moest ook een keer op een verjaardag mijn dagelijkse kostje naar binnen werken.
Zegt mijn schoonmoeder, waarom eet je dat nu ( he tis een verjaardag en dan eet je toch chips en zooi, zo denken hun) zeg ik, omdat het tijd is om mijn voeding binnen te krijgen, je wil niet weten wat voor gezichtt ze trok, zegt ze jonge jonge en dat allemaal voor die spieren?
JA DAT MOET.
mensen weten er gewoon niks van hoe het allemaal werkt.
En indd gewoon niks zeggen, maar ja dan blijf je die vragen nog krijgen.
Valt niet mee als je aan deze sport doet.
Iedere keer alles uitleggen, blek.Sponsored by:
Inshapesupplements
Comment
-
Op mn werk is het irritant constant die opmerkingen over he Arnold of he anabolenman..
Allemaal leuk bedoelt maar op een gegeven moment gaat het zuigenIn adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by IguanaOp mn werk is het irritant constant die opmerkingen over he Arnold of he anabolenman..
Allemaal leuk bedoelt maar op een gegeven moment gaat het zuigen
Comment
-
nou gister avond niet zoveel last van gehad.kwam ook omdat ik boven voetbal aan het kijken was er was nog opmerking die eigelijk ook nog wel grappig was. Dombo:Jij word ook steeds langer he 2 meter ofzo. Punani:ik ben al een aantal jaar 184. Dombo: Ik zal toch zwere dat je 2meter bent hoe kan dat nou? Punani: geen idee
Comment
-
Over een paar maanden zit in in Den Haag op kamers en kan ik echt zelf bepalen wat ik eet. Ook train ik dan bij Kneets gym ipv de health sportschool met max 20 kg. dumbells waar ik nu train [/QUOTE]
hey lagge man waar ga je in den haag wonen?
anders kan je miss op mijn school komen gymen die is denk stukkie goedkopen als kneetsWho's the Chef
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
6 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
23 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment