reacties buitenwereld

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• reacties buitenwereld

fff frustraties kwijt raken. ik haat mensen die altijd gaan zeiken over bodybuilding. vandaag is me ma jarig en mensen werden vanaf 2uur verwacht. ik inplannen dat ik tijdens de verjaardag maar 1maaltijd hoef te eten(4uur). niet dus ik was aan het koken komen er al mensen. dan weet ik dus gelijk hoelaat het is. op het menu stond koolvis,rijst en ananas.die opmerkingen die ik dan naar me hoofd krijgt vind ik f###ck. maar goed is toch off topic duss ff me frustraties tonen. het erge is nog moet nu nog 2maaltijden eten waar mensen bij zijn

Heb het op mijn werk ook. Iedereen eet alleen tussen de middag en ik ook 2x in de koffiepauzes.
    Mensen gaan het gewoon niet begrijpen en persoonlijk doe ik er ook geen moeite meer voor.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik doe er ook geen moeite meer voor. het irriteerd me alleen heel erg.straks maar ff wat tuna en silvervlies rijst naar binnen brengen

Comment

zit lekker op de weg, dus eet beetje hele dag door. steeds een beetje. tijdens werk bij klanten ook. valt niet zo op omdat ik steeds beetjes neem. hooguit lijkt het of ik de hele dag eet
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

eet je toch gewoon op je kamer kerel

wat voorn opmerkingen krijg je dan?
          Who's the Chef

Comment

Originally posted by been
            eet je toch gewoon op je kamer kerel

wat voorn opmerkingen krijg je dan?
            heb ik dus ook gedaan sterker nog ben ik nu aan het doen
            opmerking die vallen zijn: vind dat je dat lekker? moet je dat eten ofzo?eet je ook weleens wat lekkers?wil je wedstrijden doen met Anaboluh enzo? en verder moest me broertje buiten ophalen hoor ik als ik weg loop:gaat ff buiten rennen zodat ze benen oppompen.. allemaal zielige hsit

Comment

Een brede rug is leuk, een gladde rug nog véél belangrijker...
              Lekker langs af laten glijden dus en jezelf maar weer eens bedenken hoeveel slimmer jij bezig bent!

Comment

Klinkt bekend allemaal. Mijn ouders zijn het nu wel gewend, maar toch krijg ik nog opmerkingen als:
                - het stinkt hier naar ei
                - moet je eens nagaan hoeveel tijd jij kwijt bent met eten en koken
                - de hele vaatwasser zit vol met jou bakken
                - als jij uit huis bent hebben we hier veel meer ruimte
                - al die pillen, je bent toch niet ziek
                - je hebt toch net gegeten?
                - vind je dat nou lekker?
                enz.

Een tip, praat nooit met andere mensen over bodybuilding. Hou je van de domme en zeg dat je fitness doet of krachtsport.

Over een paar maanden zit in in Den Haag op kamers en kan ik echt zelf bepalen wat ik eet. Ook train ik dan bij Kneets gym ipv de health sportschool met max 20 kg. dumbells waar ik nu train
                Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Klinkt goed man!

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik praat er ook nooit over heel simpel houden.grts

Comment

Het komt me maar al te bekend voor.
                      Zeikers altijd, ze snappen de ballen er gewoon niet van, denk dan ook bij mezelf ,vreet jij nou maar lekker een zak chips leeg, neem ik wel wat tonijn.

had het een keer, ik moest ook een keer op een verjaardag mijn dagelijkse kostje naar binnen werken.
                      Zegt mijn schoonmoeder, waarom eet je dat nu ( he tis een verjaardag en dan eet je toch chips en zooi, zo denken hun) zeg ik, omdat het tijd is om mijn voeding binnen te krijgen, je wil niet weten wat voor gezichtt ze trok, zegt ze jonge jonge en dat allemaal voor die spieren?
                      JA DAT MOET.

mensen weten er gewoon niks van hoe het allemaal werkt.
                      En indd gewoon niks zeggen, maar ja dan blijf je die vragen nog krijgen.

Valt niet mee als je aan deze sport doet.
                      Iedere keer alles uitleggen, blek.
                      Sponsored by:
                      Inshapesupplements

Comment

Op mn werk is het irritant constant die opmerkingen over he Arnold of he anabolenman..
                        Allemaal leuk bedoelt maar op een gegeven moment gaat het zuigen
                        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                        Squat 230 kilo
                        Bankdrukken 137.5 kilo
                        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by Iguana
                          Op mn werk is het irritant constant die opmerkingen over he Arnold of he anabolenman..
                          Allemaal leuk bedoelt maar op een gegeven moment gaat het zuigen
                          Ik heb er niet zo'n last van eigenlijk...mensen reageren altijd wel cool en erg geinteresseerd.

Comment

nou gister avond niet zoveel last van gehad.kwam ook omdat ik boven voetbal aan het kijken was er was nog opmerking die eigelijk ook nog wel grappig was. Dombo:Jij word ook steeds langer he 2 meter ofzo. Punani:ik ben al een aantal jaar 184. Dombo: Ik zal toch zwere dat je 2meter bent hoe kan dat nou? Punani: geen idee

Comment

Over een paar maanden zit in in Den Haag op kamers en kan ik echt zelf bepalen wat ik eet. Ook train ik dan bij Kneets gym ipv de health sportschool met max 20 kg. dumbells waar ik nu train [/QUOTE]

hey lagge man waar ga je in den haag wonen?
                              anders kan je miss op mijn school komen gymen die is denk stukkie goedkopen als kneets
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X