Ik wil een game PC (laten) samenstellen, waar kun je cheap onderdelen kopen?
Goedkoop computer onderdelen kopen
Collapse
X
-
Dell pffff
Best buy via tweakers en dan losse onderdelen bestellen is het goedkoopst. Echter ervaring leert dat service om wat mag kosten. Zelf ook eens defect gpu en intern geheugen gekocht en dan zit je echt te klooien met terug sturen etc etc. Had Ik iets meer betaald was het ws sneller opgelost.focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.
Comment
-
Pricewatch voor kosse componenten maar azerty heeft vaak voor een heel systeem de beste eindprijs en top service. Heb al 5 complete systemen daar besteld. Laatste in januari dit jaar. Wat voor systeem zat je aan te denken en wat zijn je doeleinden?"The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Gewoon flink game systeempje, iemand heeft dit voor me in elkaar gezet. Wat vinden jullie?
Last edited by Kevster; 19-06-2013, 06:31.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Als je veel multithread (veel tegelijk gebruikt) i5 voor i7-2600k omruilen kost geloof ik 35 euro meer, anders i5 pakken er overklokken
Het ziet er verder wil chique uit enzo en gaat ook zeker lekker lopen (heb er niet dusdanig verstand van dat ik op wattage e.d. in kan gaan, weet alleen dat bij jouw GPU 500w aangeraden wordt. )
Comment
-
-
alienware, is the shaittt.... super gaaf met die led en costumizing. daarnaast kun je zelf bepalen wat erin komt, wel 'duur' maar wel mooi...
De online winkel van Dell: stel zelf uw systeem samen
http://www.dell.com/nl/p/alienware-laptopsMake it happen, shock everyone!
Comment
-
de 4670 gaat prima voldoen. Maar ik zou ipv de gewone samsung 840 ssd een PRO model uitzoek of als je nog aan een oude 830 kan komen die nemen.
Het basis model is langzamer dan het vorige model de 830. En als je op lange termijn kijkt heb je gewoon meer aan de 840 Pro.
Ik weet niet wat je doeleinden zijn met de pc maar ik zou persoonlijk zelf ook voor een Z87 moederbord gaan ipv een H87 maar dat is een persoonlijke keuze omdat iets meer overclock mogelijkheden liggen en uitbreidings features voor de toekomst eventueel.
verder mooie product keuze."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...3 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment