Pvv

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eén ding is zeker,dit is een gevoelig onderwerp in Nederland.En ik zou nooit mijn volledige mening hardop zeggen...want dan lig ik waarschijnlijk op de grond .

Comment

• Je mag je mening gwoon geven.......op de grond? hoe bedoel je dat?

imo is het een beetje stom om je mening niet te durven willen geven, omdat je bang bent.
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
      We like it

Comment

• Inderdaad ik ben ook benieuwd naar je mening. Dom is het niet, als je dat niet wilt dan doe je het niet..

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post
          Je mag je mening gwoon geven.......op de grond? hoe bedoel je dat?

imo is het een beetje stom om je mening niet te durven willen geven, omdat je bang bent.
          Net zo stom als je mening niet durven geven omdat je iets persoonlijk vond?
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
            Autch! Steek onder de gordel!
            Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by jake22 View Post
              Heeft niks met inhoud te maken. Ik erger me hier al langer aan en nu had ik even zin om het uit te spreken. Bij deze.
              Leuk voor je.....mening.....voegt niets toe.

Originally posted by jake22 View Post
              Sorry dat ik dit topic lichtelijk verkrachtte hoor jongens, maar ik werd even helemaal leip van deze gast. Mijn neefje van 9 gedraagt zich nog volwassener.
              Wat verwacht je nou?

Wat is je bedoeling?

Jammer voor je maat maar ik doe niet mee aan dit soort kinderachtige spelletjes.

Nogmaals leuk voor je mening, gwoon ontopic blijven.
              We like it

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                Lekker kinderachtig weer........en huppa t is weer raak

Moeilijk he! bij de feiten houden. Ik geef mijn mening nog steeds......

heb alleen de discussie met jou verworpen/ gestaakt omdat je op de man ging spelen.

Daar voel ik mij te goed voor, Niet mijn niveau, not my cup of tea

Het was niet eens een discussie, ik vroeg je wat en je antwoord was tja
                Last edited by onderhandelen; 06-03-2009, 17:49.
                We like it

Comment

• Is dit de oplossing voor moskeeën?

Heb laatst nieuwe schoenen gekocht voor in de Gym, laat nog wel eens gewichten vallen...

@GeneralIx:
                  Ik heb je al een tijdje niet op school gezien, schijnt dat je problemen thuis hebt, en veel op straat hangt... Ik heb je rapport maar meegenomen...

Comment

• Hier je rapport GeneralIx...

[img=http://img300.imageshack.us/img300/4094/rapport.th.jpg]
                    Last edited by Ami-Amour; 06-03-2009, 18:07.

Comment

• Rapport doet het niet

Grappige windmolen niet eerder gezien dat plaatje......hij is leuk

Tinypic misschien een idee
                      We like it

Comment

• raar dat het niet lukt, hier alsnog het rapport van GeneralIx...

http://i43.tinypic.com/19s7js.gif

dan maar ff zo... kom er niet meer uit.

Comment

• Jaa duurt niet lang meer of je krijgt dit soort dingen...

Scheikunde beste bommenmaker die k les heb gegeven
                          We like it

Comment

• Ik zelf ben groot voorstander van de PVV, ben absoluut niet racistisch en vind ook niet alles wat 'ie zegt terecht. Maar met een hoop dingen heeft hij het bij het rechte eind!
                            Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

• Originally posted by Ami-Amour View Post
                              raar dat het niet lukt, hier alsnog het rapport van GeneralIx...

http://i43.tinypic.com/19s7js.gif

dan maar ff zo... kom er niet meer uit.
                              Het is bijna grappig en jij komt nu meteen weer met het argument pvv stemmer bla bla. Hij zegt goede dingen en foute dingen care dat doen er zoveel.

Comment

• Well grappig dit. Mensen die zeggen persoonlijk aangesproken te worden en het zelf vaker en triester doen. Hoe hypocriet

Dacht laat het even weten voor het niveau nog verder afzakt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X