Pvv

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
    Ik denk dat je de heksenjacht van vroeger niet kunt vergelijken. De inquisitie wordt door 99 van de 100 christenen van deze tijd als verschrikkelijk ervaren en de leiders van die tijd interpreteerde De Bijbel in hun eigen voordeel zodat zij er machtiger van werden.
    Net als Geert Wilders nu omgedraaid met de Koran doet?

De koran heeft meer van dat soort aggressievere teksten. Alleen ook hier gaat het erom hoe je het interpreteerd. Er zijn een aantal extremisten die vinden dat ongeveer elke foute daad met de dood gestraft moet worden omdat dat zogenaamd in de koran staat. Maar 9 van de 10 moslims is het hier ook niet mee eens.
    Het klopt dat er percentueel meer "gruwelijke" teksten staan in de Koran staan dan in de bijbel... Maar dat komt omdat de Koran een stuk dunner is; kwantitatief staat de bijbel ver vooraan: Dwindling In Unbelief: Which is more violent, the Bible or the Quran?

En daarom zou ik nooit Wilders stemmen want in principe is hij zo dom als het ahtereind van een varken. Waarom moet je alle moslims zo behandelen terwijl iedereen weet dat het alleen die extremisten zijn die zo ziekelijk handelen. Bijna geeneen moslims staat achter het handelen van die extremisten.
    Amen!

Toch vind ik het beangstigend dat hij zoveel macht heeft en ben ik blij dat tot nu geen enkele partij interesse heeft getoond in een coalitie met PVV, zelfs is er anti betogen door partijen tegen zon coalitie.
    Het punt is; dat het het stem van het volk is... En dan zou zo'n iemand wel aan de macht moeten komen in een democratie; anders schoppen we de grond onder al onze voeten weg! Ik moet wel zeggen dat ik heel erg bevreesd ben dat iemand zoals hij in de toekomst "het gezicht" van Nederland kan worden. Voor mij straalt hij 100% intolerantie uit en gaat tegen alle beginsprincipen in zoals die in een land als Nederland bestaan.
    Ik wil niet graag als het "intollerante" land gezien worden, net nu er b.v. in de V.S. juist een "wave" van tolerantie en vrede begint nadat Obama verkozen is!
    Januari 2010: 177m, 72kg, 11%
    Benchpress: 1x 100Kg, Deadlift: 1x165Kg, Squat: 1x140Kg, Pull-Up: 1xBW + 26KG
    100% Vega power

Comment

Stemmen thuis al jaren op CU. GEwoon omdat dat de beste partij in onze ogen is. En niemand verwachte die ooit in de regering. En nu toch. Dus stem inderdaad een op een partij waar je achter staat en een protest stem. Tenminste, dat zou ik doen.\
      Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        @ Patricia

Pfff dat ie een Hongaarse vrouw heeft en in Israel heeft gewoond zegt niks. Hitler was ook van Joodse afkomst...
        Daarom zeg ik dat het net zo nietszeggend is, als gelijk al roepen dat hij alleen een racist is \

@Falstyr
        Idd, hij is daar inmiddels al te groot voor geworden. Wilders hoeft niet zoveel te zeggen te hebben van mij. Als hij een signaal uitbrengt naar andere partijen dan is dat in mijn ogen al voldoende.
        Last edited by Patricia86; 04-03-2009, 19:39.

Comment

Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
          De koran heeft meer van dat soort aggressievere teksten. Alleen ook hier gaat het erom hoe je het interpreteerd. Er zijn een aantal extremisten die vinden dat ongeveer elke foute daad met de dood gestraft moet worden omdat dat zogenaamd in de koran staat. Maar 9 van de 10 moslims is het hier ook niet mee eens.
          In de bijbel (deuteronomium, het deel van Mozes, woestijn, ect) staat ook dat het erger is om sex met je ongestelde vrouw te hebben (ze is onrein) dan met je dochtertje. Ook staat erin dat als de dochter van een priester sex heeft, je haar mag stenigen. Staat een hele opsomming van zulke zieke dingen in.
          Ook zijn er vrij recent nog epidemieën van polio enz geweest, omdat ouders hun kinderen niet wouden inenten. Reden? God was degene die over leven/dood besliste.
          I mean.. je punt is??

Comment

Als de VVD ruggengraat terug krijgt, VVD. Anders Wilders. Hoewel ik het zeker niet met alles eens ben, vind ik het in en intriest hoe er heden ten dage wordt omgegaan met "incidenten" met hangjongeren e.d. van veelal Marokkaanse afkomst. En als je er dan wat over zegt ben je een "racist". Lul niet.

Als ik op hem stem is het gewoon om de huidige slappe politiek te zien dat ik het huidige zwalkbeleid zat ben. En ben het helemaal zat dat we in een cultuur zitten waarin de vrijheid van meningsuiting ernstig wordt beknot zodra het gaat over moslims. Het geloof verdient geen enkel recht meer dan een niet-gelovige, en dat is wel zoals het nu gaat. Tijd om dat te veranderen.

Overigens, de bijbel is geen haar beter dan de Koran hoor. Nog niet een beetje. Durf zelfs zo ver te gaan dat het bijna dezelfde geloven zijn. Betwijfel of een aanhanger van het christendom of een islamiet het ook zo zullen zien, maar dat is alleen omdat ze niet objectief kijken.

Feit is echter ook dat we op dit moment geen christelijke terroristen hebben, terwijl het omgekeerde wel voorkomt.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Als de VVD ruggengraat terug krijgt, VVD. Anders Wilders. Hoewel ik het zeker niet met alles eens ben, vind ik het in en intriest hoe er heden ten dage wordt omgegaan met "incidenten" met hangjongeren e.d. van veelal Marokkaanse afkomst. En als je er dan wat over zegt ben je een "racist". Lul niet.
              Hier ben ik het helemaal mee eens, maar dat wist je waarschijnlijk al. Dit is een van Nederlands grootste probleem. Iets wat je gewoon dwars zit in het dagelijkse leven.

Comment

hier wildersstemmer.
                niet om zn standpunten over koran, hij is soms zo eenvoudig met zn eigenaardige optredens, maar hij is eindelijk iemand die tegen die domme politieke achterdeurtjes schopt. die vieze politiek. bah.. het woord al. en JP die je volk moet vertegenwoordigen in andere landen. als hier iem. kwam met zo'n hoofd, uit een ander land, vond iik dat land gelijk een drekland. maar ja, je kan weelders ook niet sturen met zn wilderige dos schapevacht, dus moet er wel iem. komen die zn hoofd op tv kan laten zien.

@dso: SP? damn.. ziek mannetje blijf je toch eh.
                dat is communistisch ouwe.
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Wat is er mis met een Communistische Heilstaat?

Comment

ja hang de brave hendrik maar uit
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik zal nooit op die rat van een Wilders stemmen...de vuile racist!.
                      Mee eens, jij hebt m wel eens vergeleken met Hitler.....ook mee eens......ik zie duidelijke overeenkomsten.

Originally posted by Patricia86 View Post
                      Al is er bij bepaalde groepen een groot verschil met omgang.
                      Right......wel eens een allochtoon gezien in Kampen, Ikkkuh niet.....ooh sorry heb ik wel gezien dat was een echte Friesklander uit Joure, die kan je ook als allochtoon beschouwen :P

@ PatriciaPfff dat ie een Hongaarse vrouw heeft en in Israel heeft gewoond zegt niks. Hitler was ook van Joodse afkomst...
                      die is leuk

Originally posted by anouk22 View Post
                      Ik had er nooit zo over nagedacht dat Wilders een racist is.Ik denk niet dat ie persé een racist is eigenlijk,maar eerder tegen een bepaald geloof (wat volgens hem de overhand begint te krijgen).
                      Oke en wat is jou mening TS?
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                      We like it

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post

Als ik op hem stem is het gewoon om de huidige slappe politiek te zien dat ik het huidige zwalkbeleid zat ben. En ben het helemaal zat dat we in een cultuur zitten waarin de vrijheid van meningsuiting ernstig wordt beknot zodra het gaat over moslims. Het geloof verdient geen enkel recht meer dan een niet-gelovige, en dat is wel zoals het nu gaat. Tijd om dat te veranderen.

Overigens, de bijbel is geen haar beter dan de Koran hoor. Nog niet een beetje. Durf zelfs zo ver te gaan dat het bijna dezelfde geloven zijn. Betwijfel of een aanhanger van het christendom of een islamiet het ook zo zullen zien, maar dat is alleen omdat ze niet objectief kijken.

Feit is echter ook dat we op dit moment geen christelijke terroristen hebben, terwijl het omgekeerde wel voorkomt.
                        Precies hoe ik erover denk.
                        Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

Die wilders mag zeggen wat hij wil. Vrijheid van meningsuiting. Jammer dat er moslims zijn die dit soort gasten willen neerknallen.. daar word het alleen maar erger op. Ik heb respect voor wilders dat hij voor mening opkomt. Maar ik ben het niet eens met zijn mening.. maar goed... dat kan he

oo, en ik ben zelf moslim maar tog heb ik respect voor hem
                          Hij zal tog niet de macht krijgen.. denk ik

Comment

Originally posted by gameface View Post
                            Jammer dat er moslims zijn die dit soort gasten willen neerknallen..
                            Bedoel je hiermee jezelf?

vind ik het in en intriest hoe er heden ten dage wordt omgegaan met "incidenten" met hangjongeren e.d.
                            Oplossing?

En als je er dan wat over zegt ben je een "racist".
                            Hoe kom je hierop?

ben het helemaal zat dat we in een cultuur zitten waarin de vrijheid van meningsuiting ernstig wordt beknot zodra het gaat over moslims
                            Wat bedoel je? wees eens concreet!

Feit is echter ook dat we op dit moment geen christelijke terroristen hebben
                            Are u sure?
                            We like it

Comment

@ Onderhandelen: ben je zelf gewoon van Nederlandse afkomst(gewoon nieuwsgierig)?
                              Ik heb geen uitgesproken mening,maar ik zie mensen niet snel aan voor een racist.Ondanks dat ik zelf een allochtoon ben.Echter,er is een verschil tussen (exteem)rechts/nationalisme en racisme,vind ik dan.

Comment

Tegenwoordig roepen veel nederlanders al heel snel racist. Die mensen kan je ook niet serieus nemen, weten niet waar ze het over hebben en komen heel snel met 2e wereldoorlog vergelijking die als een tang op een varken slaan. Zitten een beetje achter hun pc en volgen het nieuws, maar hebben nog nooit een racist meegemaakt. Ga naar het buitenland een tijdje om de problemen echt mee te maken.

In Nederland hebben we als probleem dat de overheid geen besluiten durft te nemen, dat ze de hand boven het hoofd houden van marrokanen die het al lang niet meer verdienen. Thee drinken en praten heeft de afgelopen jaren NIKS uitgehaald en toch blijft de overheid het proberen.

Best wel vaag hoeveel naivelingen er nog rondlopen. Persoonlijk zou ik het niet erg vinden als er eens een fatsoenlijke rechtse partij geboren zou worden. En voor mensen die niet weten wat dat is...leer..rechts is niet per definitie gekoppeld aan racisme. Links doet daar net zo hard aan mee. Maar popie-jopie partijen als Wilders en Rita...die gaan het niet worden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X