Pvv
Collapse
X
-
Originally posted by jake22 View PostOngelooflijk apart ben jij. Kan me er mateloos aan irriteren. Ik heb werkelijk altijd het idee dat jij wil bewijzen dat je kennis van zaken hebt betreft discussieren. We geloven je best, je hoeft je niet te bewijzen. Afgezien van dat, wees geen klein kind en ga niet zo janken om zoiets. Indien je het zo vreselijk vindt, vergeet het en ga er daarna op in. Beetje alsof je in een wereld leeft met een laagje glazuur erom heen en niet uit je holletje durft te kruipen als iets persoonlijk wordt. En kom niet met het argument dat door Generalx´ zijn uitspraak, een goede inhoudelijke discussie niet meer mogelijk is, want dan lig ik echt helemaal stuk hier. Dus stel je alsjeblieft niet zo aan en reageer op Generalx´.
En als je dat niet doet, klopt bij Lagerhuis aan, ga daar janken, en kruip daarna snel je hol weer in. Sorry hoor, maar hiet kan ik niet tegen.
Hier nog zo 1 die "het idee" heeft...........Jonge hou je bij de inhoud, moeilijk he!
Was tav GeneralIx.....en geen Jake22Last edited by onderhandelen; 06-03-2009, 02:04.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View PostHier nog zo 1 die "het idee" heeft...........Jonge hou je bij de inhoud, moeilijk he!
Was tav GeneralIx.....en geen Jake22
Sorry dat ik dit topic lichtelijk verkrachtte hoor jongens, maar ik werd even helemaal leip van deze gast. Mijn neefje van 9 gedraagt zich nog volwassener.Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet
Comment
-
Ik vind gewoon het woord "Islamisering" zo beledigend gebracht worden. In de jaren 60 waren deze mensen goed genoeg om in ons land als gastarbeider te komen werken. Toen hoorde je niemand over "islamisering" praten. Maar nu ineens hebben we genoeg van moslims en moeten ze allemaal ophoepelen. Ik zeg je dit: klootzakken heb je overal en altijd. En niet alle klootzakken zijn moslims.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostIk vind gewoon het woord "Islamisering" zo beledigend gebracht worden. In de jaren 60 waren deze mensen goed genoeg om in ons land als gastarbeider te komen werken. Toen hoorde je niemand over "islamisering" praten. Maar nu ineens hebben we genoeg van moslims en moeten ze allemaal ophoepelen. Ik zeg je dit: klootzakken heb je overal en altijd. En niet alle klootzakken zijn moslims.
en dit zijn vluchtelingen en dat is tog weer iets heel anders
tog !!Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostIpv dat je dan ook even zegt wáárom ik me zou moeten schamen
Net als jij je niet hoeft te verontschuldigen tegenover een islamiet wanneer een neo-nazi een moskee in de hens zet.
Zal niet echt helpen he? Integreren ze zich goed, doen ze hun best... Worden ze ook nog aangesproken over de personen die het niet doen...Januari 2010: 177m, 72kg, 11%
Benchpress: 1x 100Kg, Deadlift: 1x165Kg, Squat: 1x140Kg, Pull-Up: 1xBW + 26KG
100% Vega power
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostGelukkig is er hier geen een moskee anders zou ik deze zelf in de fik steken...
Uiteraard wel eerst voor zorgen dat de mensen eruit zijn.
heel makkelijk.. U neemt 1 varkenshoofd..
2. u steekt die in de brand
3. je tieft hem door het raak heen..
4. ze komen eruit gerent en slopen zelf hun moskee om hem opnieuw op te bouwen.. want dan is ie weer rein...
De waarheid kan erg hard zijn
Comment
-
Originally posted by MasterTuning View Postheel makkelijk.. U neemt 1 varkenshoofd..
4. ze komen eruit gerent en slopen zelf hun moskee om hem opnieuw op te bouwen.. want dan is ie weer rein...
Im not fat!! - Im big boned!!
Comment
-
Originally posted by gideondk View PostWaarschijnlijk het feit dat een "goede" allochtoon zich niet verantwoordelijk hoeft te voelen voor een "slechte" allochtoon.
Net als jij je niet hoeft te verontschuldigen tegenover een islamiet wanneer een neo-nazi een moskee in de hens zet.
Zal niet echt helpen he? Integreren ze zich goed, doen ze hun best... Worden ze ook nog aangesproken over de personen die het niet doen...
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostZoals volgens mij al vaker vermeld, vind ik het lullig dat bepaalde kansen van de 'goede' ontnomen worden door de 'slechte'. Ik kan me serieus niet voorstellen dat er 'goede' zijn die dat geen ruk kan schelen. Daar doel ik op, nogal anders dan hoe jij het nu opvat"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe" - Albert Einstein
Comment
-
Originally posted by MasterTuning View Postheel makkelijk.. U neemt 1 varkenshoofd..
En vergeet je hond niet om mee te nemen...
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostIk vind gewoon het woord "Islamisering" zo beledigend gebracht worden.
In de context waarin t gebracht wordt tja
Originally posted by de sterkste ophaler View PostIn de jaren 60 waren deze mensen goed genoeg om in ons land als gastarbeider te komen werken. Toen hoorde je niemand over "islamisering" praten. Maar nu ineens hebben we genoeg van moslims en moeten ze allemaal ophoepelen. Ik zeg je dit: klootzakken heb je overal en altijd. En niet alle klootzakken zijn moslims.
Mee eens
Originally posted by de sterkste ophaler View PostEn niet alle klootzakken zijn moslims.Last edited by onderhandelen; 06-03-2009, 15:37.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-