Pvv

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by tums View Post
    @Quibus&onderhandelen: Wat heeft mijn post met vooroordelen te maken? Of wat zou dat over mij moeten zeggen? Bar weinig.

@onderhandelen: ik heb geen behoefte om overal moskeen tegen te komen. Het is hier Nederland, geen Marokko, Turkije of wat dan ook. Een enkele Moskee, best.. maar geen tientallen per dorp/stad. Daarnaast, als je iets negatiefs over de Islam zegt ben je al gauw een racist, is er sprake van het omgekeerde verhaal is er niks aan de hand.. komaan man.

Het meerendeel wil uiteindelijk toch terug naar hun "eigen" land, ze voelen zich niet eens Nederlands. Dit blijkt wel weer ten tijde van een EK of WK, komen de vlaggetjes weer uit de kast. Stuur ze maar terug voor een paar jaar naar Marokko, dan zien ze wel hoeveel beter ze het hier hebben, misschien gaan ze zich dan eens een keer gedragen als ze terugkomen. Nu verpesten ze het voor de goeden onder hen EN de overige mensen die ze lastigvallen.
    Tja wat moet ik hier op zeggen je hebt mij tuk

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Comment

Originally posted by jake22 View Post
      Ongelooflijk apart ben jij. Kan me er mateloos aan irriteren. Ik heb werkelijk altijd het idee dat jij wil bewijzen dat je kennis van zaken hebt betreft discussieren. We geloven je best, je hoeft je niet te bewijzen. Afgezien van dat, wees geen klein kind en ga niet zo janken om zoiets. Indien je het zo vreselijk vindt, vergeet het en ga er daarna op in. Beetje alsof je in een wereld leeft met een laagje glazuur erom heen en niet uit je holletje durft te kruipen als iets persoonlijk wordt. En kom niet met het argument dat door Generalx´ zijn uitspraak, een goede inhoudelijke discussie niet meer mogelijk is, want dan lig ik echt helemaal stuk hier. Dus stel je alsjeblieft niet zo aan en reageer op Generalx´.

En als je dat niet doet, klopt bij Lagerhuis aan, ga daar janken, en kruip daarna snel je hol weer in. Sorry hoor, maar hiet kan ik niet tegen.

Hier nog zo 1 die "het idee" heeft...........Jonge hou je bij de inhoud, moeilijk he!

Was tav GeneralIx.....en geen Jake22
      Last edited by onderhandelen; 06-03-2009, 02:04.
      We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
        Hier nog zo 1 die "het idee" heeft...........Jonge hou je bij de inhoud, moeilijk he!

Was tav GeneralIx.....en geen Jake22
        Heeft niks met inhoud te maken. Ik erger me hier al langer aan en nu had ik even zin om het uit te spreken. Bij deze.

Sorry dat ik dit topic lichtelijk verkrachtte hoor jongens, maar ik werd even helemaal leip van deze gast. Mijn neefje van 9 gedraagt zich nog volwassener.
        Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
          Come one Patricia.......

Schaam je, schaam je diep voor je Hollanderschap........
          Ipv dat je dan ook even zegt wáárom ik me zou moeten schamen

Comment

Ik vind gewoon het woord "Islamisering" zo beledigend gebracht worden. In de jaren 60 waren deze mensen goed genoeg om in ons land als gastarbeider te komen werken. Toen hoorde je niemand over "islamisering" praten. Maar nu ineens hebben we genoeg van moslims en moeten ze allemaal ophoepelen. Ik zeg je dit: klootzakken heb je overal en altijd. En niet alle klootzakken zijn moslims.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              Ik vind gewoon het woord "Islamisering" zo beledigend gebracht worden. In de jaren 60 waren deze mensen goed genoeg om in ons land als gastarbeider te komen werken. Toen hoorde je niemand over "islamisering" praten. Maar nu ineens hebben we genoeg van moslims en moeten ze allemaal ophoepelen. Ik zeg je dit: klootzakken heb je overal en altijd. En niet alle klootzakken zijn moslims.
              idd maar dat waren gast arbeiders

en dit zijn vluchtelingen en dat is tog weer iets heel anders

tog !!
              Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                Waarschijnlijk het feit dat een "goede" allochtoon zich niet verantwoordelijk hoeft te voelen voor een "slechte" allochtoon.
                Net als jij je niet hoeft te verontschuldigen tegenover een islamiet wanneer een neo-nazi een moskee in de hens zet.

Zal niet echt helpen he? Integreren ze zich goed, doen ze hun best... Worden ze ook nog aangesproken over de personen die het niet doen...
                Januari 2010: 177m, 72kg, 11%
                Benchpress: 1x 100Kg, Deadlift: 1x165Kg, Squat: 1x140Kg, Pull-Up: 1xBW + 26KG
                100% Vega power

Comment

Gelukkig is er hier geen een moskee anders zou ik deze zelf in de fik steken...
                  Uiteraard wel eerst voor zorgen dat de mensen eruit zijn.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                    Gelukkig is er hier geen een moskee anders zou ik deze zelf in de fik steken...
                    Uiteraard wel eerst voor zorgen dat de mensen eruit zijn.

heel makkelijk.. U neemt 1 varkenshoofd..
                    2. u steekt die in de brand
                    3. je tieft hem door het raak heen..
                    4. ze komen eruit gerent en slopen zelf hun moskee om hem opnieuw op te bouwen.. want dan is ie weer rein...
                    De waarheid kan erg hard zijn

Comment

• Originally posted by MasterTuning View Post
                      4. ze komen eruit gerent en slopen zelf hun moskee om hem opnieuw op te bouwen.. want dan is ie weer rein...
                      Hahaha..
                      Im not fat!! - Im big boned!!

Comment

• Originally posted by gideondk View Post
                        Waarschijnlijk het feit dat een "goede" allochtoon zich niet verantwoordelijk hoeft te voelen voor een "slechte" allochtoon.
                        Net als jij je niet hoeft te verontschuldigen tegenover een islamiet wanneer een neo-nazi een moskee in de hens zet.

Zal niet echt helpen he? Integreren ze zich goed, doen ze hun best... Worden ze ook nog aangesproken over de personen die het niet doen...
                        Zoals volgens mij al vaker vermeld, vind ik het lullig dat bepaalde kansen van de 'goede' ontnomen worden door de 'slechte'. Ik kan me serieus niet voorstellen dat er 'goede' zijn die dat geen ruk kan schelen. Daar doel ik op, nogal anders dan hoe jij het nu opvat

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post
                          Zoals volgens mij al vaker vermeld, vind ik het lullig dat bepaalde kansen van de 'goede' ontnomen worden door de 'slechte'. Ik kan me serieus niet voorstellen dat er 'goede' zijn die dat geen ruk kan schelen. Daar doel ik op, nogal anders dan hoe jij het nu opvat
                          Ik denk dat de "goeden" allang blij zijn dat ze het goed doen in de maatschappij en dat ze als dusdanig worden geaccepteerd binnen de maatschappij. Ze voelen zich en hoeven zich niet verantwoordelijk te voelen voor wat hun medelandgenoten doen, vergeet niet dat de "goeden" net zo goed zorgen dat de maatschappij en economie draaiende blijft door hetzij te werken of netjes te studeren. Ik kan je bovendien vertellen dat het juist de allochtonen zijn die het op universiteiten en hogere scholen veel beter doen dan autochtonen...omdat pappie en mammie vaak toch alles betaalt (jaartje meer of minder maakt dan ook niet meer uit) voor autochtonen, buitenlandse studenten moeten vaak alles zelf doen en voelen zo een grotere druk om beter te presteren.
                          "Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe" - Albert Einstein

Comment

• Originally posted by MasterTuning View Post

En vergeet je hond niet om mee te nemen...

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post
                              Werk je fulltime?

Originally posted by anouk22 View Post
                              En vergeet je hond niet om mee te nemen...
                              ? ? ?
                              We like it

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                                Ik vind gewoon het woord "Islamisering" zo beledigend gebracht worden.
                                Islamisering is op zichzelf niet eens zo beledigend.......
                                In de context waarin t gebracht wordt tja

In de jaren 60 waren deze mensen goed genoeg om in ons land als gastarbeider te komen werken. Toen hoorde je niemand over "islamisering" praten. Maar nu ineens hebben we genoeg van moslims en moeten ze allemaal ophoepelen. Ik zeg je dit: klootzakken heb je overal en altijd. En niet alle klootzakken zijn moslims.
                                Hehe.....geschiedenis

Mee eens

En niet alle klootzakken zijn moslims.
                                Maar wel lekker makkelijk
                                Last edited by onderhandelen; 06-03-2009, 15:37.
                                We like it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X