Pvv

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by geniuz View Post
    Het gaat er niet om OF er nou moskees en/of kerken staan, het gaat erom hoeveel...

Maar als je naar een gemiddeld islamitisch gezin kijkt hebben die vaak 5/6 of meer kinderen.
    Op Urk, en in bepaalde gehuchten om de stad waar ik woon zijn de gezinnen amper anders. 6 kinderen daar hebben is daar aardig normaal, en 10 kinderen hebben is geen extreem. Los van dat het een abnormaal aantal is, zie ik er weinig problemeem in. Je hoort daar toch een stuk minder ellende, de kinderen worden daar over het algemeen wat strenger opgevoed. Er zijn tig dingen op te noemen die ziek zijn aan bepaalde christenen, maar dat gebeurt op veel kleinere schaal (meeste mensen uit het westen zullen er niet eens wat vanaf weten), en het blijft meer in hun eigen kring, ipv dat ze er andere mensen mee lastig vallen. En dat laatste lijkt me nu net een van de belangrijkste dingen van het geloof.

Originally posted by onderhandelen View Post
    Wat ik er mee wil zeggen is dat er niets veranderd als je in hun en hen blijft denken.

Ook als Wilder of welk andere Sjonny aan de macht komt.

Ik heb het al eerder gezegd ze zitten hier.......je moet het er mee doen......
    Als je niets doet zal het hooguit verder uit de hand lopen. Kan je de gevolgen beperken, dan is dat al aardig wat lijkt mij zo. En als je de gevolgen kan beperken is het ook zeker is wat de moeite waard is.

Wat ik trouwens niet snap is dat 'goede allochtonen' zich niet schamen voor de 'slechte allochtonen'. Hoe je het ook went of keert, er is een relatief grote groep van bepaalde komaf wat voor overlast zorgt. Ik vraag me dan altijd af; willen ze bepaalde dingen gewoon niet zien, of is er een reden dat ze elkaar zo de hand boven het hoofd houden. Niemand zal me serieus nemen als ik loop te mopperen omdat ik overlast heb van chinezen; dat hoor je zelden. Maar als ik zeur dat ik overlast heb van marokanen dan breekt de hel los, juist omdat het zo vaak gebeurt.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
      Wat ik trouwens niet snap is dat 'goede allochtonen' zich niet schamen voor de 'slechte allochtonen'. Hoe je het ook went of keert, er is een relatief grote groep van bepaalde komaf wat voor overlast zorgt. Ik vraag me dan altijd af; willen ze bepaalde dingen gewoon niet zien, of is er een reden dat ze elkaar zo de hand boven het hoofd houden. Niemand zal me serieus nemen als ik loop te mopperen omdat ik overlast heb van chinezen; dat hoor je zelden. Maar als ik zeur dat ik overlast heb van marokanen dan breekt de hel los, juist omdat het zo vaak gebeurt.
      Wat een onzin Patricia. Er zijn genoeg "goede" allochtonen (nou noem ik mijzelf niet goed, dat komt niet netjes over), die de pest hebben aan de anderen omdat wij straks met bloednerveus ogen worden aangekeken wanneer wij een winkel binnen lopen of gaan solliciteren bij een bepaald bedrijf.

Dat jij die allochtonen niet kent is een ding maar dat ze zich niks aantrekken van de rest is een tweede, en ik kan je garanderen dat dit wel gebeurt.

Wat denk je dat ik ben? Een Nederlander? Nee... toch raad ik je aan om mijn voorgaande berichten in dit topic even goed door te lezen.

In andere woorden.. ze zijn er wel.

Comment

Vergeten bij te melden. General, je hebt hier een aanhanger, ik ben het ook met je eens.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
          Wat een onzin Patricia. Er zijn genoeg "goede" allochtonen (nou noem ik mijzelf niet goed, dat komt niet netjes over), die de pest hebben aan de anderen omdat wij straks met bloednerveus ogen worden aangekeken wanneer wij een winkel binnen lopen of gaan solliciteren bij een bepaald bedrijf.

Dat jij die allochtonen niet kent is een ding maar dat ze zich niks aantrekken van de rest is een tweede, en ik kan je garanderen dat dit wel gebeurt.

Wat denk je dat ik ben? Een Nederlander? Nee... toch raad ik je aan om mijn voorgaande berichten in dit topic even goed door te lezen.

In andere woorden.. ze zijn er wel.
          Haha volgens mij gaat er iets mis. Want jouw reactie (dat jij door anderen verkeerd wordt aangekeken bij solicitaties, winkels, ect en daardoor de pest aan de 'slechte' hebt) is juist de reactie die ik logisch vind.
          Als jij vaak verkeerd aangekeken zou worden, door de daden van een ander.. en als jij dat normaal zou vinden, had ik dat raar gevonden. Sorry als het er nogal krom staat.

Comment

Nou ik word niet raar aangekeken hoor omdat ik altijd nog netjes gekleed, goed voor mezelf zorg en niet als een halfe gare rond loop. Plus, ik heb licht bruin haar.. haha.

Nee nu even serieus, ik heb het hier dus niet specifiek over mezelf ik heb maar zelden het gevoel gehad dat ik als een bedreiging (bij wijze van spreken) over kom wanneer ik een winkel binnen loop.

Ik vind persoonlijk dat je (vaak) aan iemands uiterlijk/kleding en vooral manier van praten kunt zeggen of het een apart geval is of niet.

omdat wij straks met bloednerveus ogen worden aangekeken wanneer wij een winkel binnen lopen of gaan solliciteren bij een bepaald bedrijf.
            Quote van mezelf. Ik heb het dus niet over "nu". Maar als dit zo door gaat dan kunnen werkgevers straks niet meer onderscheid maken tussen de goede en de slechte als je snapt wat ik bedoel.

Comment

Originally posted by quibus View Post
              @onderhandelen, ik heb het idee dat er iemand anders achter je pc zit dan jijzelf, je bent altijd zon relaxte peer maar het lijkt wel of je generalix bewust zit op te naaien.
              Dat is waarschijnlijk omdat er over zijn bevolkingsgroep gesproken wordt. Eer en respect is bij Marokkaantjes enzo erg belangrijk. In principe heb ik zelf niks tegen welke allochtoon dan ook, maar zodra ze zich niet kunnen gedragen vind ik het prima als ze het land uitgekicked worden.

Wat dat betreft heeft Wilders gelijk, wat de tsunami van de islam betreft.. Hij is weliswaar wat extreem in zijn uitlatingen, maarja.. er moet iets veranderen en misschien zet hij de overige partijen aan het denken.

Hoeveel moskeeen staan er ondertussen in bijvoorbeeld Eindhoven? 30+? Laat Nederland maar lekker Nederland blijven, je komt hier, je hoort je aan te passen, maar toch wordt de islam ons (naar mijn mening) opgedrongen.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                Nou ik word niet raar aangekeken hoor omdat ik altijd nog netjes gekleed, goed voor mezelf zorg en niet als een halfe gare rond loop. Plus, ik heb licht bruin haar.. haha.

Nee nu even serieus, ik heb het hier dus niet specifiek over mezelf ik heb maar zelden het gevoel gehad dat ik als een bedreiging (bij wijze van spreken) over kom wanneer ik een winkel binnen loop.

Ik vind persoonlijk dat je (vaak) aan iemands uiterlijk/kleding en vooral manier van praten kunt zeggen of het een apart geval is of niet.

Quote van mezelf. Ik heb het dus niet over "nu". Maar als dit zo door gaat dan kunnen werkgevers straks niet meer onderscheid maken tussen de goede en de slechte als je snapt wat ik bedoel.
                Nex, ik snap er niets meer van wat je ermee wilt zeggen. Ik ben het al lang met jouw posten eens hoor. Al heb ik tegen ieder geloof wat zware fanatiekelingen (vooral christendom) heeft een afkeer, bij het ene geloof wat meer dan het andere. Maar heb ook net zo goed bewondering voor bepaalde geloven. Maar dat terzijde; dat heeft hier nu geen ruk mee temaken.
                Vroeger, nu, straks.. Jijzelf, anderen... beoordeeld worden op het foute gedrag van een ander is nooit correct. Ik begrijp het niet dat er genoeg mensen zijn die beoordeeld worden op het gedrag van een ander, maar dat hun dat niets uitmaakt. Ik vraag me af waarom het hun niets uitmaakt als hun naam zwart gemaakt wordt.

Comment

Ik ben met de verkeerde hoofd/hersens uit bed gestapt vandaag.. normaal moet dit been zijn maar in mijn geval...

Ik zie nu pas dat we het met elkaar eens zijn.

Comment

Originally posted by tums View Post
                    Dat is waarschijnlijk omdat er over zijn bevolkingsgroep gesproken wordt. Eer en respect is bij Marokkaantjes enzo erg belangrijk. In principe heb ik zelf niks tegen welke allochtoon dan ook, maar zodra ze zich niet kunnen gedragen vind ik het prima als ze het land uitgekicked worden.

Wat dat betreft heeft Wilders gelijk, wat de tsunami van de islam betreft.. Hij is weliswaar wat extreem in zijn uitlatingen, maarja.. er moet iets veranderen en misschien zet hij de overige partijen aan het denken.

Hoeveel moskeeen staan er ondertussen in bijvoorbeeld Eindhoven? 30+? Laat Nederland maar lekker Nederland blijven, je komt hier, je hoort je aan te passen, maar toch wordt de islam ons (naar mijn mening) opgedrongen.
                    Als je zelf zo al over een bevolkingsgroep praat dan zegt dat heel veel over jou.

Mensen wel eens opgevallen dat iedere keer voor een recessie alle buitenlanders naar nederland gehaald worden om vooral het vuile en zware werk te doen en zodra er een recessie is iedereen vreest voor zijn baan en een stuk rechtser wordt.(dit verin ik trouwens niet hoor is een hele documentaire over)

Ik zou zeggen bekijk het van persoon tot persoon alvorens een hele groep over een kam te scheren, hele groepen nedrlanders in afrika/new-zeeland etc. wonen in parken voor nederlanders waar ze gewoon nederlands praten nederlandse winkels etc. hebben, wij zijn dus ook niet heel goed in aanpassen.

@onderhandelen ik ben benieuwd naar je antwoord.

Comment

@ Tums
                      OH is geen Marokkaan.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Kijk je gaat al gelijk de mist in, zo denk ik niet.
                        Dan kan ik het nog wel vragen. Ben benieuwd naar je antwoord.

De manier van vraagstelling verraadt intentie.
                        Kijk dit is wat ze bedoelen met selectief/ suggestief lezen.

Zelf iets invullen terwijl dat er feitelijk niet staat.

1 Van de eerste dingen die ik heb geleerd, is om feitelijk te lezen. Mijn mening of wat ik denk dat er mee bedoelt wordt achter wegen te laten.

Dus ik vroeg je wat en verwachte een antwoord. Ik heb geen enkele keer goed of fout geschreven of die bedoeling gehad.

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Heb je een bord voor je kop ofzo? Hoe kun jij nou als student rechten met uitgestreken gezicht vragen wat daar mis mee is!? Hoe haal je het in je hoofd!
                        Discussie ging inhoudelijk zeer goed tot dit je dit soort dingen ging schrijven?

What's your problem, waarom maak jij hem persoonlijk?

Hoe kan je een volwassen discussie starten als je hem persoonlijk maakt dus op de man gaat spelen?

Dit is inhoudsloos, argumenten met een waarde 0, dit heeft er helemaal niks mee te maken.

Ik verwerp bij deze de discussie met jou, ik wil hier niets mee te maken hebben.

Dit soort aantijgingen aan mijn adres, accepteer ik niet. Je kan met mij een volwassen discussie voeren op de inhoud of niet.

Ik vindt dit soort argumenten, deze manier kinderachtig . Ik doe er dan ook niet aan mee, hoe graag ik, hetzelfde als jij wil doen.

Ik voel me hier te goed voor.
                        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        We like it

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                          Wat ik trouwens niet snap is dat 'goede allochtonen' zich niet schamen voor de 'slechte allochtonen'.
                          Come one Patricia.......

Schaam je, schaam je diep voor je Hollanderschap........

Originally posted by quibus View Post
                          @onderhandelen, ik heb het idee dat er iemand anders achter je pc zit dan jijzelf, je bent altijd zon relaxte peer maar het lijkt wel of je generalix bewust zit op te naaien.
                          Je moet geen ideeën hebben quibus, hou je bij de feiten.

Ik heb hem gevraagd hoe hij ergens bij kwam en hij antwoord met wat ik denk dat hij fout heeft gedaan.

Terwijl ik fout of niet goed of iets in die trant niet heb gebruikt.

Dat is waarschijnlijk omdat er over zijn bevolkingsgroep gesproken wordt.
                          Last van vooroordelen.....damn jij bent goed m8

maar toch wordt de islam ons (naar mijn mening) opgedrongen.
                          Moet je opeens naar de moskee dan?
                          We like it

Comment

Stel je niet aan OH. Dit is een goedkope manier om van de discussie af te komen.

Daarnaast zitten ook in feitelijk lezen bedoelingen. En ik durf te stellen dat ik die er doorgaans heel aardig uithaal, dus die neem ik mee in mijn antwoorden. Suggestieve vragen krijgen gelijksoortige antwoorden.

Vandaar dat ik je bij deze verzoek ook gewoon in te gaan op wat ik zeg, in plaats van de boel te verwerpen. Is een stuk sterker. En als je daadwerkelijk zoveel betere argumenten hebt dan ik, is mijn uitval alleen maar een zwaktebod, en heb jij een streepje voor.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

@General, oké. Dat idee kreeg ik anders wel. Maarja, dat maakt hetgeen wat ik zei nog niet minder waar.

@Quibus&onderhandelen: Wat heeft mijn post met vooroordelen te maken? Of wat zou dat over mij moeten zeggen? Bar weinig.
                              "tjes" omdat het voornamelijk jeugdigen betreft, kleine raddraaiers. Het meerendeel is gewoon tuig, daar hoef je niet omheen te draaien.. op mijn werk wordt ik daar dagelijks mee geconfronteerd.

@onderhandelen: ik heb geen behoefte om overal moskeen tegen te komen. Het is hier Nederland, geen Marokko, Turkije of wat dan ook. Een enkele Moskee, best.. maar geen tientallen per dorp/stad. Daarnaast, als je iets negatiefs over de Islam zegt ben je al gauw een racist, is er sprake van het omgekeerde verhaal is er niks aan de hand.. komaan man.

Het meerendeel wil uiteindelijk toch terug naar hun "eigen" land, ze voelen zich niet eens Nederlands. Dit blijkt wel weer ten tijde van een EK of WK, komen de vlaggetjes weer uit de kast. Stuur ze maar terug voor een paar jaar naar Marokko, dan zien ze wel hoeveel beter ze het hier hebben, misschien gaan ze zich dan eens een keer gedragen als ze terugkomen. Nu verpesten ze het voor de goeden onder hen EN de overige mensen die ze lastigvallen.

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                                Kijk dit is wat ze bedoelen met selectief/ suggestief lezen.

Zelf iets invullen terwijl dat er feitelijk niet staat.

1 Van de eerste dingen die ik heb geleerd, is om feitelijk te lezen. Mijn mening of wat ik denk dat er mee bedoelt wordt achter wegen te laten.

Dus ik vroeg je wat en verwachte een antwoord. Ik heb geen enkele keer goed of fout geschreven of die bedoeling gehad.

Discussie ging inhoudelijk zeer goed tot dit je dit soort dingen ging schrijven?

What's your problem, waarom maak jij hem persoonlijk?

Hoe kan je een volwassen discussie starten als je hem persoonlijk maakt dus op de man gaat spelen?

Dit is inhoudsloos, argumenten met een waarde 0, dit heeft er helemaal niks mee te maken.

Ik verwerp bij deze de discussie met jou, ik wil hier niets mee te maken hebben.

Dit soort aantijgingen aan mijn adres, accepteer ik niet. Je kan met mij een volwassen discussie voeren op de inhoud of niet.

Ik vindt dit soort argumenten, deze manier kinderachtig . Ik doe er dan ook niet aan mee, hoe graag ik, hetzelfde als jij wil doen.

Ik voel me hier te goed voor.
                                Ongelooflijk apart ben jij. Kan me er mateloos aan irriteren. Ik heb werkelijk altijd het idee dat jij wil bewijzen dat je kennis van zaken hebt betreft discussieren. We geloven je best, je hoeft je niet te bewijzen. Afgezien van dat, wees geen klein kind en ga niet zo janken om zoiets. Indien je het zo vreselijk vindt, vergeet het en ga er daarna op in. Beetje alsof je in een wereld leeft met een laagje glazuur erom heen en niet uit je holletje durft te kruipen als iets persoonlijk wordt. En kom niet met het argument dat door Generalx´ zijn uitspraak, een goede inhoudelijke discussie niet meer mogelijk is, want dan lig ik echt helemaal stuk hier. Dus stel je alsjeblieft niet zo aan en reageer op Generalx´.

En als je dat niet doet, klopt bij Lagerhuis aan, ga daar janken, en kruip daarna snel je hol weer in. Sorry hoor, maar hiet kan ik niet tegen.
                                Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X