Pvv

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by onderhandelen View Post
    Oplossing?
    Niet aaien maar optreden. Aaien werkt duidelijk niet, dus dan moeten we het optreden maar aanpassen.

Hoe kom je hierop?
    Neem een Doekle Terpstra.

Wat bedoel je? wees eens concreet!
    Bijvoorbeeld het schrijnende oppakken van Gregorius Nekschot? Het uitbreiden van de wet op gebied van godslastering?

Are u sure?
    Ik moet de eerste christen nog horen die zich met een vliegtuig een gebouw in boort.

En nu jij, waarom ben jij van mening dat ik het fout heb? Wees vooral concreet.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by gideondk View Post
      Ik vind Wilders wel daadwerkelijk een racist... Hij stigmatiseert één bepaalde bevolkingsgroep op een paar teksten uit een boek waarin de basis ligt van hun geloof. Het punt is dat niet de hele koran gewelddadig is en dat het maar een klein gedeelte betreft... Vervolgens ligt het aan de persoon hoe hij of zij het interpreteert. Wilders "gelooft" dat deze hele groep het boek interpreteert zoals hij dat zelf doet.

Een ding wat hij vergeet is dat onze "native" religie: het christendom op een boek gebaseerd is wat even gewelddadig is als de koran. Toch wordt hier niet naar gewezen, terwijl het christendom van vroeger tot nu veel meer slachtoffers heeft gemaakt dan de islam (neem b.v. de kruistochten, heksenvervolging of de verschillende burgeroorlogen gestreden vanuit het geloof). Deze inquisities zijn ook uitgevoerd op basis van de bijbel.

Nu blijkt er een kleine randgroep die de Koran misbruikt om hun daden te verantwoorden, maar moeten we nu ook alle christenen in Nederland scheef aan gaan kijken en wantrouwen aan de hand van de gruwelen die uitgevoerd zijn door de christenen; in de geschiedenis en nu?

Kortom; hij is kortzichtig en probeert stemmen te winnen door een grote groep openbaar aan de schandpaal te hangen en tja... Dat vind ik dan toch echt onder discriminatie en (gezien de veel gedeelde afkomst) racisme vallen...

IK SLUIT ME HIER BIJ AAN BEN HET MET JE EENS

Comment

@ GeneralIx

Jij begint meteen over terrorisme als ik het over discriminatie heb. Jij begint meteen over extremisten. Maar ik vind Wilders anders ook behoorlijk extremistisch als ik hem doodnormale en gelukkige hardwerkende moslims in Nederland hoor afkraken op hun geloof. Theo van Gogh noemde ALLE moslims geitenneukers. Vreiheid van meningsuiting? Als ik jouw hele afkomst en wezen definieer als goor, onrein en stupide...ben jij dan niet beledigd?
        Vrijheid van meningsuiting zou geen vrijheid van belediging moeten zijn. Helaas is het dat wel, en iedereen die het daar mee eens is (kennelijk jij ook) zou zich enorm moeten schamen want het is respectloos!

@ Bruce
        Ik ben een rooie rakker kerel. Communist dus!
        Geniet, en drink met maten!

Comment

@DSO

Of het nou beledigend is voor wie dan ook of niet, je mag het gewoon zeggen. Waar leg je anders de grens? Met het gros van de dingen die je zegt kun je vast wel iemand of een bepaalde groep personen beledigen, betekent toch niet dat je ze niet mag zeggen... Of is dat niet wat je bedoelt?
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

of pak balkenende zow gouw als ie en islamiet ziet ligt ie op zen knieen
            er zijn wijken waar oudere mensen niet mee over straat durven om dat er marokkaanse jongeren van de gemiddelde leeftijd 10 op straat hangen toch te gek op het vliegtuig en trug de bergen in gaan ze daar mar vervelen
            kijk je wel is opsporingverzogt dan ga het mar is verglijken dat zijn harde cijfers

Comment

@ Ophaler

Discriminatie? Kom op kerel! Kijk wat de Marokkanen met dit land hebben gedaan!
              Gadverdamme! Noem mij dan maar een racist want op enkele Marokkanen na heb ik altijd maar vooroordelen over dit volk!

Hetzelfde geldt voor de rest van de idiote kut hangjongeren, hangjongeren opzicht is geen probleem maar wel als je anderen hiermee lastig valt. Of je nou Nederlander, Iraniër, Marokkaan, of Surinamer bent, val anderen niet lastig.

En ik denk dat Geert soms wel goede uitspraken over deze probleem doet.
              Ik ben het bij lange na niet eens met Wilders, maar er zijn gewoon een paar punten waar ik me helemaal in kan vinden.

Mensen roepen te snel.. discriminatie. Onzin!
              Last edited by Nex-; 05-03-2009, 15:31.

Comment

Goede Marokkanen zijn er, maar dit zijn de wat meer oudere mensen.. dat zijn dus ook de twee/drie goede die ik ken en waar ik daadwerkelijk ook mee omga. Voor de rest heb ik mijn twijfels bij dit volk! Daar ben ik eerlijk in, en de bovengenoemde goede Marokkanen waar ik mee omga weten maar al te goed wat ik over hun volk denk..

Laat ik het anders formuleren. Hun volk IN Nederland dat is waar ik moeite mee heb, in Marokko gedragen de jongere Marokkanen zich waarschijnlijk een stuk beter.

Opgeschoren haren, Nike petjes, en scheldend over straten lopen, op zoek naar een probleem. Precies.. een probleem.

En wat dan nog als Theo van Gogh dat over de moslims zegt? Laat ik als eerste maar zeggen dat ik het absoluut met je eens ben dat het te ver is gegaan met deze beste man, maar vrijheid van meningsuiting is vrijheid van meningsuiting!

Net zoals de zogenaamde gangster rappers die je op youtube ook genoeg kunt vinden. Nederland beledigen, joden en zwijnen noemen.. daar heb je wel vrede mee?
                Last edited by Nex-; 05-03-2009, 15:38.

Comment

YouTube - Youssef En Kamal Ft. Fouad , Ghaza & Otter - Woensel

Speciaal voor jou Ophaler!

Comment

bedoel je de nederlandse gangster rap net zow als het liedje ik heb schijt aan de overheid wtf verzin wat beters

Comment

Aantal reacties van youtube.

jou kanker moeder

je moeder vieze kk hollander kom naar woensnel wij slagt jouw

met je pratjes

kill wat wil jij met je kk marokane je moeder is hoer klootzak ik neuk je dood vieze kk racist

Zielige bavianen, allemaal terug sturen!
                      Last edited by Nex-; 05-03-2009, 15:51.

Comment

nex ben het helemaal met je eens ben blij dat hier nog iemand in de politiek hier voor vecht want als wij dit zow door laten gan zullen wij over 10 jaar knielen voor dit soort marokkaanse homofielen

Comment

mijn stem heeft die!

Comment

Leuke is...als je die gasten naar Marokko terugstuurd en ze zich daar net zo gedragen ze meteen door de lokale autoriteiten in elkaar gemept worden. Geen thee, maar een knuppel in de nek. Daar heb je gemeenschappelijke opvoeding waarbij iedere moeder ieder kind een tik geeft als het ware. Hier is iedereen te veel met zichzelf bezig en geeft de marrokaanse jongeren geen grote bek terug en zet ze op hun plek waardoor ze vrij spel krijgen. Hoeven ze daar niet te proberen in hun eigen land. En dan hebben ze ook meteen geen grote praatjes meer over neerrsteken en gangsta stoerdoenerij die ze toch nooit waar maken.

Enige wat je met die gasten kan is medelijden hebben en ze deporteren.

Comment

Niks leuks aan. Gewoon terugsturen dit soort lui. Dat Nederland nu langzamerhand bij wijze van wordt overgenomen door deze bevolking ben ik absoluut met Wilders eens.
                              Ik weet dat ik soms makkelijk praten heb, terugsturen gebeurt niet zomaar.

Maar stel je eens voor, een samenleving in Nederland zonder deze idioten. Hoe geweldig zou dat zijn? Dit soort mensen, wannabe gangsters kosten Nederland alleen maar geld, plek en tekort aan respect voor de goede samenleving.

Nederland moet gewoon langzamerhand zwaardere maatregelen nemen tegen dit soort tuig. In al die jaren waar dit tuig voor problemen hebben gezorgd heeft Nederland hun alleen maar bij geholpen..

Onze minister de president Balkenschande is gewoon een idioot. Niet dat ik het allemaal aan hem verwijt, integendeel..

Comment

Originally posted by Nex- View Post

En wat dan nog als Theo van Gogh dat over de moslims zegt? Laat ik als eerste maar zeggen dat ik het absoluut met je eens ben dat het te ver is gegaan met deze beste man, maar vrijheid van meningsuiting is vrijheid van meningsuiting!

Net zoals de zogenaamde gangster rappers die je op youtube ook genoeg kunt vinden. Nederland beledigen, joden en zwijnen noemen.. daar heb je wel vrede mee?
                                Nee daar heb ik geen vrede mee. Ik hou helemaal niet van het beledigen van wat voor groep dan ook. Ik wil niet beledigd worden ,maar mijn medelandgenoten hoeven dat ook niet te worden. Wat hun komaf ook is of hun overtuiging ook moge zijn.
                                En wat betreft jouw filmpje...ik heb er niks mee. Ik hou sowieso al niet van dit soort "muziek" en schelden op de overheid heeft al net zoveel zin als schelden op andere mensen.
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X