Originally posted by de sterkste ophaler
View Post
Pvv
Collapse
X
-
Originally posted by Nex- View Post
denken dat ze alles zijn en dat ze alles kunnen en mogen maken hier
teld ook voor die nederlanders de wannebees (meelopers)Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostNee daar heb ik geen vrede mee. Ik hou helemaal niet van het beledigen van wat voor groep dan ook. Ik wil niet beledigd worden ,maar mijn medelandgenoten hoeven dat ook niet te worden. Wat hun komaf ook is of hun overtuiging ook moge zijn.
En wat betreft jouw filmpje...ik heb er niks mee. Ik hou sowieso al niet van dit soort "muziek" en schelden op de overheid heeft al net zoveel zin als schelden op andere mensen.
Jij kwam namelijk met de opmerking over Theo van Gogh aan, daarom heb ik deze filmpje gepost. In andere woorden.. Nederland is gewoon in groot gevaar, en nee niet door deze filmpje van een paar 15 jarige idioten maar ik denk wel dat mijn boodschap duidelijk is.
@ Martin
Hahahaha..
Comment
-
Heb zelf bij de vorige verkiezingen op hem gestemd, omdat ik het op vele punten met hem eens ben.
Vooral op het gebied van de allochtonen.
Het moet toch niet zo zijn, dat wij Nederlanders bang over straat moeten lopen, omdat die mongolen wat intimiderend over straat lopen met meerdere.
Als ze alleen lopen kijken ze je niet aan.
Zijn ze met meerdere dan moet je oppassen ( volgens hun dan ).
Flikker toch op man.
Het is nog altijd ons land. Ze mogen blij zijn dat ze hier naartoe kunnen komen. Ondanks het feit dat ze misbruik van maken en de plotici hier het niet ziet en er maar geld in blijft stoppen, zodat ze zich kunnen aanpassen.
Zolang zij niets doen aan hun mentaliteit, is al dat geld verloren.
Het is toch te belachelijk dat in Rotterdam tegenwoordig een marrokaan de burgemeester is. En Mohammed de meest voorkomende naam is.
Daarnaast hebben die gasten het hier te goed. Er worden moskeen de grond uitgestampt alsof het niets is.
En nog klagen ze dat ze hier niet goed behandeld worden.
Terug met ze!!!!!!!I'm in transformation mode!!!!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View Post@ GeneralIx
Jij begint meteen over terrorisme als ik het over discriminatie heb.
Dan mag je echt wat beter lezen. Ik begon pas over terrorisme in de post naar Onderhandelen, mijn eerste post echter (klik) bevat slechts een een referentie aan terrorisme op het eind als sidenote.
Jij begint meteen over extremisten.
Zie mijn eerste puntje.
Maar ik vind Wilders anders ook behoorlijk extremistisch als ik hem doodnormale en gelukkige hardwerkende moslims in Nederland hoor afkraken op hun geloof.
Voor met vuur bestrijden om in het midden uit te komen. Zoals het nu gaat, gaat het namelijk mis.
Theo van Gogh noemde ALLE moslims geitenneukers.
Dus? Als je je daardoor aangesproken voelt ben je lichtgeraakt. Als ik zeg dat ik alle blanken nazi's vind, neemt toch ook niemand mij serieus?En zo moet dat ook. Je moet niet alles zo hoog opnemen, en als je dat wel doet, verdien je het commentaar. Leer er maar mee omgaan.
Vreiheid van meningsuiting? Als ik jouw hele afkomst en wezen definieer als goor, onrein en stupide...ben jij dan niet beledigd?
Niet in het minst. Iemand met zulke idiote uitspraken neem ik niet serieus. Laat staan dat ik ga dreigen hem om te leggen.
Vrijheid van meningsuiting zou geen vrijheid van belediging moeten zijn.
Dat zie je verkeerd. Hoewel het niet aardig is, moet het natuurlijk nooit strafbaar gesteld kunnen worden dat jij iemand voor het hoofd stoot. Anders is elke discussie onmogelijk, en dan ben je echt aan jezelf begonnen.
Helaas is het dat wel, en iedereen die het daar mee eens is (kennelijk jij ook) zou zich enorm moeten schamen want het is respectloos!
Daarnaast voel ik me elke keer beledigd als er weer een klootzak op een buschauffeur spuugt, iemand beroofd, zich asociaal gedraagt, zich uitlaat over dat homo's inferieur zijn, zeikt over onze abortusregeling, etc. etc. Wie wou je dan gelijk geven? De mensen die mijn gedachtengoed beledigend vinden of andersom? No fucking way dat je daar ooit normaal uit komt."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Volgens mij is het nu wel duidelijk inderdaad. Maar goed, ondanks alles wat ik heb gezegd zal ik niet op Wilders stemmen. Waarom? Omdat ik het met een heleboel punten niet mee eens ben.
Er zijn nog altijd genoeg goede moslims in onze samenleving. Ik persoonlijk heb dan ook absoluut geen probleem met de moslims. Behalve de extremisten..
Mijn zorgen zijn enkel, de hangjongeren waaronder 90% Marrokanen.
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostAantal reacties van youtube.
Zielige bavianen, allemaal terug sturen!
ben het eens met je!
woon in ede is er een samenscholings verbod nodig om orde te scheppen er en nog worde oude mensen overvallen en autos bekogeld voor de lol!!
tis wel keer leuk geweest
tijd voor actie
Comment
-
Als je het mij vraagt moet Nederland inderdaad oppassen en sowieso met de harde hand grenzen gaan stellen...
Ik ben oorspronkelijk Kroaat geboren in Bosnie-Hercegovina, ik ga nog elk jaar terug naar dat land en weet van verhalen hoe het vroeger ooit was. Het was een christelijk land met duidelijke wettelijke maar ook maatschappelijke grenzen, normen en waarden. Nu zo'n 15 jaar na de welbekende balkanoorlog is het land volledig geislamiseerd. Als je er rondrijd zie je in elk klein rotgehucht wel 6 van die kruisraketten (moskees) staan.
Begrijp mij niet verkeerd ik heb in principe niets tegen individuele moslims/marokkanen/antillianen...of je nou wit, zwart, geel of pimponpaars bent je moet de kans krijgen je in een samenleving te kunnen ontplooien. In Nederland word daar genoeg (misschien te veel?) kans voor gegeven en maken bepaalde bevolkingsgroepen hier misbruik van. Toch kan ik daarom de instelling van de Nederlandse regering tegenover "allochtonen" in het algemeen niet afkeuren, maar dit is puur persoonlijk.
Toen ik namelijk 3 jaar was kwam ik hier en kreeg ik de kans normaal naar school te gaan als ieder ander (autochtoon) kind, inmiddels ben ik 18 en studeer ik aan de Technische Universiteit (met studiefinanciering). Ik heb zelfs de Nederlandse nationaliteit gekregen (samen met mijn moeder).
Dit is maar een voorbeeld van waarom je niet zomaar iedereen kunt weigeren of terugsturen, waarom zou je iedereen een kans op een geweldig leven ontnemen omdat een kleine groep het voor iedereen LIJKT te verkloten.
Ik wil alleen maar zeggen dat er naar meer aspecten gekeken moet worden...dat neemt niet weg dat Nederland simpelweg te tolerant voor diegenen die het wel verkloten. Vandaar met de harde hand optreden en mensen zonder Nederlandse verblijfsvergunning en MET Nederlands strafblad direct terug sturen..."Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe" - Albert Einstein
Comment
-
-
Originally posted by geniuz View PostAls je er rondrijd zie je in elk klein rotgehucht wel 6 van die kruisraketten (moskees) staan.
Begrijp mij niet verkeerd ik heb in principe niets tegen individuele moslims/marokkanen/antillianen...of je nou wit, zwart, geel of pimponpaars bent je moet de kans krijgen je in een samenleving te kunnen ontplooien. In Nederland word daar genoeg (misschien te veel?) kans voor gegeven en maken bepaalde bevolkingsgroepen hier misbruik van. Toch kan ik daarom de instelling van de Nederlandse regering tegenover "allochtonen" in het algemeen niet afkeuren, maar dit is puur persoonlijk.
Toen ik namelijk 3 jaar was kwam ik hier en kreeg ik de kans normaal naar school te gaan als ieder ander (autochtoon) kind, inmiddels ben ik 18 en studeer ik aan de Technische Universiteit (met studiefinanciering). Ik heb zelfs de Nederlandse nationaliteit gekregen (samen met mijn moeder).
Dit is maar een voorbeeld van waarom je niet zomaar iedereen kunt weigeren of terugsturen, waarom zou je iedereen een kans op een geweldig leven ontnemen omdat een kleine groep het voor iedereen LIJKT te verkloten.
Ik wil alleen maar zeggen dat er naar meer aspecten gekeken moet worden...dat neemt niet weg dat Nederland simpelweg te tolerant voor diegenen die het wel verkloten. Vandaar met de harde hand optreden en mensen zonder Nederlandse verblijfsvergunning en MET Nederlands strafblad direct terug sturen...
Dat 2de: Ik ben het met je eens. Als allochtonen die naar nederland komen niet naar school willen gaan en ook niet willen werken mag je ze van mij ook het land uit sturen. In nederland krijg je veel kansen. Pak ze dan ook en als je dat niet doet en je verziekt de boel een beetje.. RAUSSSSS
Comment
-
Originally posted by gameface View PostDat eerste: Wat maakt het nou uit dat er moskee's zijn.. ik bedoel als er kerken zijn dan is het geen probleem?
Als je het land een beetje kent rij je om de 5 minuten een dorpje met pak em beet 500 inwoners in en uit. Per dorpje staat meestal 1 en tegenwoordig zelfs 0 kerken (terwijl die er eerst wel stonden). Ik probeerde alleen een beetje duidelijk te maken dat de islam een soort geinpregneerde drang heeft om teritorium te scheppen in wat voor gebied dan ook. Begrijp me niet verkeerd, dit is uiteraard een proces van vele jaren. Maar als je naar een gemiddeld islamitisch gezin kijkt hebben die vaak 5/6 of meer kinderen. Een Nederlands (of christelijk gezin in mijn land) hebben er vaak maar 1,2 of hooguit 3. Als dit jaren zo doorgaat zal de islamitische bevolking in Nederland over pak em beet 50 jaar flink stijgen, daarbij de instroom van "nieuwe allochtonen" niet inbegrepen. Vandaar de vergelijking..."Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe" - Albert Einstein
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostEn nu jij, waarom ben jij van mening dat ik het fout heb? Wees vooral concreet.
In mijn post's kom je nergens "fout" tegen, dat was de bedoeling ook niet.
Originally posted by GeneralIx View PostNiet aaien maar optreden. Aaien werkt duidelijk niet, dus dan moeten we het optreden maar aanpassen.
Neem een Doekle Terpstra.
Bijvoorbeeld het schrijnende oppakken van Gregorius Nekschot? Het uitbreiden van de wet op gebied van godslastering?
Originally posted by GeneralIx View PostIk moet de eerste christen nog horen die zich met een vliegtuig een gebouw in boort..
bedoel je dat als je gaat geloven je vliegtuigen laat crashen in een gebouw?
of bedoel je dat als je moslim gaat worden je een cursus vliegtuig crashen cadeau dr bij krijgt,
en dat je opgeleid wordt tot zelfmoord commando?
Dus moslims per definitie uitverkorenen zijn!▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Originally posted by anouk22 View Post@ Onderhandelen: ben je zelf gewoon van Nederlandse afkomst(gewoon nieuwsgierig)?
Ik heb geen uitgesproken mening,maar ik zie mensen niet snel aan voor een racist.Ondanks dat ik zelf een allochtoon ben.Echter,er is een verschil tussen (exteem)rechts/nationalisme en racisme,vind ik dan.
afkomst is niet Nederlands.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Originally posted by geniuz View PostHet gaat er niet om OF er nou moskees en/of kerken staan, het gaat erom hoeveel...
Als je het land een beetje kent rij je om de 5 minuten een dorpje met pak em beet 500 inwoners in en uit. Per dorpje staat meestal 1 en tegenwoordig zelfs 0 kerken (terwijl die er eerst wel stonden). Ik probeerde alleen een beetje duidelijk te maken dat de islam een soort geinpregneerde drang heeft om teritorium te scheppen in wat voor gebied dan ook. Begrijp me niet verkeerd, dit is uiteraard een proces van vele jaren. Maar als je naar een gemiddeld islamitisch gezin kijkt hebben die vaak 5/6 of meer kinderen. Een Nederlands (of christelijk gezin in mijn land) hebben er vaak maar 1,2 of hooguit 3. Als dit jaren zo doorgaat zal de islamitische bevolking in Nederland over pak em beet 50 jaar flink stijgen, daarbij de instroom van "nieuwe allochtonen" niet inbegrepen. Vandaar de vergelijking...
Wat nu nog het probleem is de criminaliteit van de jongeren. Maar goed dat komt omdat ze niet naar school gaan en niet werken.. Dus zoals ik zei.. die moet je dan het land uitzetten.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-