Kabinet Balkenende 4 ten einde

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Yves View Post
    van mij mag het
    van mij ook! in een bepaalde zin :P want hij kwam zo nu en dan wel met wat onserieuze dingen/ideeën en als politicus zou je je dat niet kunnen veroorloven als je wel in het kabinet zit.

en stemmen altijd doen doe ik ook
    echter zal ik nooit op een christelijke partij stemmen :P politiek moet los staan van geloof
    Sinds mijn 14de nog nooit aan sport gedaan! Bizar hé :P ì.í
    BP 2x50 (10x30), MP 2x40 (10x30) 2e week :P

Comment

Originally posted by Di_i-La View Post
      van mij ook! in een bepaalde zin :P want hij kwam zo nu en dan wel met wat onserieuze dingen/ideeën en als politicus zou je je dat niet kunnen veroorloven als je wel in het kabinet zit.

en stemmen altijd doen doe ik ook
      echter zal ik nooit op een christelijke partij stemmen :P politiek moet los staan van geloof
      Inderdaad niet meer van deze tijd dat je op een christelijke partij kan stemmen, religie moet volgens mij helemaal los staan van politiek.

Comment

Ik heb er geen probleem mee, de vraag is alleen: Wat krijgen we er voor terug...

Comment

Of ik er blij mee ben? Eerst maar eens zien wat we ervoor terug krijgen. Hoewel ik totaal geen fan ben van onze ja-knikker, kan het natuurlijk ook veel erger.

Originally posted by Revius View Post
          Hoop niet dat dit het begin van Wilders wordt.
          Liever Wilders dan CDA. Ik dacht dat CDA aardig hoog stond in de peilingen? Al zegt dat natuurlijk geen drol

Comment

laat ik kort zeggen wat ik van Wilders vind:
            -verrotte populist
            Groeten

Comment

laat ik kort zeggen wat ik van Wilders vind:
              -verrotte populist
              Verklaar u nader, ben wel benieuwd waarom u zo denkt als u denkt.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                Verklaar u nader, ben wel benieuwd waarom u zo denkt als u denkt.
                Die vent roept alleen maar dingen om zieltjes te winnen, de rest van ze standpunten kunnen me dan al aan me reet roesten.
                Groeten

Comment

Die vent roept alleen maar dingen om zieltjes te winnen, de rest van ze standpunten kunnen me dan al aan me reet roesten.
                  Tjah iedereen wil zieltjes winnen. Wilders vind ik nog niet zo heel erg (sommige standpunten ben ik het zeker niet mee eens maar op andere standpunten heeft hij ook wel een punt) alleen in de rest van de partij vind ik enge mensen zitten zoals een Agema.

Comment

Die vent roept alleen maar dingen om zieltjes te winnen,
                    Doen ze dat niet allemaal?!
                    Toen PvdD net nieuw was en de gemeenteraadverkiezingen eraan kwamen, kregen op het werk veel meer voor elkaar dan normaal. Dieren werden populair, dus probeerde andere partijen op die manier ook zieltjes te winnen.
                    In mijn ogen niets mis mee; er was simpelweg vraag naar. Maar meer grootspraak dan daden is iets wat bij de meeste partijen hoort.
                    Standpunten zijn (gelukkig) heel iets anders dan een nieuwe wetgeving.

Wat betreft Wilders; hij is toch een persoon waarmee je een duidelijk signaal afgeeft. Zijn wil is niet gelijk wet, gelukkig niet. Maar dat hij zijn invloed op andere partijen heeft (tegen hem, of juist meer voor hem) is zeker. Het is iets wat flink onder de mensen speelt. Je bent voor hem, of tegen hem. Neutrale mensen zijn er weinig. En ook dat is voor andere partijeen juist weer een punt om zieltjes mee te winnen.

Comment

Ja zo kan je het altijd draaien, geen enkele partij gaat zichzelf in een slecht daglicht zetten.
                      Maar zijn manier bevalt mij totaal niet, hij blijft het maar over Marokkaantjes hebben bijvoorbeeld.
                      Alsof er niks belangrijkers is.
                      Groeten

Comment

Ja zo kan je het altijd draaien, geen enkele partij gaat zichzelf in een slecht daglicht zetten.
                        Maar zijn manier bevalt mij totaal niet, hij blijft het maar over Marokkaantjes hebben bijvoorbeeld.
                        Zijn wel belangrijkere dingen natuurlijk.
                        Maar feit blijft dat deze groep een groot probleem in de samenleving zijn.

Geert Wilders heeft een grote bek en verder niks. Schreeuwt van alles maar heeft geen oplossingen voor de problemen die hij aankaart.
                        Hij doet het echter wel heel erg goed bij het publiek.

Mijn stem krijgt hij in ieder geval niet.
                        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Dan kan jij zijn programma nog niet. Dat houdt wel wat meer in dan alleen marokaantjes bestrijden. Immigratie is gewoon een groot probleem, daar heeft wilders gewoon gelijk. Hij spreekt ook veel andere punten aan (alleen zijn felle uitspraken blijven meer hangen) Bekijk eens zijn programma, dan zie je dat hij veel meer wil:

Verkiezingspamflet****-****www.pvv.nl

of je het er mee eens bent, dat is een andere vraag.

Ik stem trouwens ook niet op de PVV, dus niet denken dat ik een pro pvv ben

Comment

toch zou het leuk zijn als wilders hoge ogen ging gooien.

1: omdat meer mensen politiek gaan volgen
                            2: het is wat anders dan dat politiek correcte gezeik. ik heb iig regelmatig in een deuk gelegen om hem.
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                              Zijn wel belangrijkere dingen natuurlijk.
                              Maar feit blijft dat deze groep een groot probleem in de samenleving zijn.

Geert Wilders heeft een grote bek en verder niks. Schreeuwt van alles maar heeft geen oplossingen voor de problemen die hij aankaart.
                              Hij doet het echter wel heel erg goed bij het publiek.

Mijn stem krijgt hij in ieder geval niet.
                              Over Marokkanen: Ja Marokkanen zijn vaak betrokken bij problemen, daar heeft Wilders een zeer groot punt, alleen over de oplossing ben ik het niet altijd eens, harde hand is deels goed maar er moet ook rekening mee gehouden worden met de oorzaak, Marokkanen van de eerste generatie zijn vaak uitgebuit en onder valse voorwendselen hier naartoe gehaald. Het probleem zit dus best diep.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                                Dan kan jij zijn programma nog niet. Dat houdt wel wat meer in dan alleen marokaantjes bestrijden. Immigratie is gewoon een groot probleem, daar heeft wilders gewoon gelijk. Hij spreekt ook veel andere punten aan (alleen zijn felle uitspraken blijven meer hangen) Bekijk eens zijn programma, dan zie je dat hij veel meer wil:

Verkiezingspamflet****-****www.pvv.nl

of je het er mee eens bent, dat is een andere vraag.

Ik stem trouwens ook niet op de PVV, dus niet denken dat ik een pro pvv ben
                                Klopt, maar iemand kan nog zulke goede punten hebben, maar als je internationaal zo'n slechte naam hebt heb je niks te zoeken in het bestuur van het land, vind ik.
                                Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X