Originally posted by Patricia86
View Post
Kabinet Balkenende 4 ten einde
Collapse
X
-
Originally posted by de sterkste ophaler View Post@ patricia
Overigens, overdadige weelde slaat ook nergens op. Er zijn mensen met 3 ferrari's in de garage, 2 vakantiehuisjes en een villa. Dit andere uiterste hoeft dus echt niet he.
En hoeveel mensen zijn er dat nu werkelijk. Paar honderd in Nederland!
Ik zie het al helemaal gebeuren. Iemand die 100 uur in de week werkt en een goed lopend bedrijf uit het niets heeft opgebouwd, moet dan worden gestraft met nog meer belasting betalen dan wat hij nu al doet. Wat een bs zeg!
Ik betaal nu 45% belasting dat is al veel te veel!ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostGelukkig is dat er wel. Mensen hebben er hard voor gewerkt.
En hoeveel mensen zijn er dat nu werkelijk. Paar honderd in Nederland!
Ik zie het al helemaal gebeuren. Iemand die 100 uur in de week werkt en een goed lopend bedrijf uit het niets heeft opgebouwd, moet dan worden gestraft met nog meer belasting betalen dan wat hij nu al doet. Wat een bs zeg!. En ja zelfs in Nederland zijn dat er nog best veel.
Comment
-
Originally posted by Tommyy View PostEn zolang een groot deel van de wereldbevolking 100 uur in de week werkt voor een tiental euro's vind ik het een beetje overdreven om met 3 ferrari's rond te rijden. En ja zelfs in Nederland zijn dat er nog best veel.
Eerst naar mezelf kijken hoe ik het heb. De rest van de wereld is ver van mijn bed. Er gaat genoeg belasting geld naar dat soor landen. Veels te veel.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostWat mij betreft nog veel te weinig. Verder heb ik niks te maken met wat er in afrika gebeurt, of de rest van de wereld waar ze voor een paar eurrie per maand rond moeten komen.
Eerst naar mezelf kijken hoe ik het heb. De rest van de wereld is ver van mijn bed. Er gaat genoeg belasting geld naar dat soor landen. Veels te veel.
Comment
-
Ik snap je reactie. Maar niet iedereen die een uitkering aanvraagt is een automatisch profiteur van de samenleving. Veel rechts georienteerde mensen zeggen dit.
Overigens, overdadige weelde slaat ook nergens op. Er zijn mensen met 3 ferrari's in de garage, 2 vakantiehuisjes en een villa. Dit andere uiterste hoeft dus echt niet he.The deadlift is more functional in that it’s very hard to imagine a more useful application of strength than picking heavy shit up off the ground.--Mark Rippetoe--
Comment
-
Originally posted by NickT View PostOverdadige weelde slaat wel degelijk ergens op. Die mensen hebben daar hard voor geleerd, en hard voor gewerkt. Als het niet meer loont om ergens keihard voor te studeren en te werken zal ook geen mens dit gaan doen. Omdat ze dan met veel minder leren en werken bijna hetzelfde verdienen. Als dit het geval gaat worden is de economie binnen no-time nergens meer. Ga jij Oprah en Bill Gates maar eens vertellen dat je vind dat ze te rijk zijn, en dat ze best wel wat meer belasting kunnen betalenGeniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by NickT View PostOverdadige weelde slaat wel degelijk ergens op. Die mensen hebben daar hard voor geleerd, en hard voor gewerkt. Als het niet meer loont om ergens keihard voor te studeren en te werken zal ook geen mens dit gaan doen. Omdat ze dan met veel minder leren en werken bijna hetzelfde verdienen. Als dit het geval gaat worden is de economie binnen no-time nergens meer. Ga jij Oprah en Bill Gates maar eens vertellen dat je vind dat ze te rijk zijn, en dat ze best wel wat meer belasting kunnen betalen
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostNog steeds onaceptabel dat mensen zo gruwelijk veel geld verdienen. Teveel geld voor 1 persoon.
Ieder centje of andere producten dat de ene meer krijgt, wordt ergens anders vandaan gehaald. Kortom, gaat het de ene beter, gaat het de andere slechter. Steeds meer geld voor de rijken zorgt er dus voor, dat andere mensen benadeeld worden.
Dat je meer mag verdienen omdat je hard werkt en er voor geleerd hebt, vind ik ook zo een bullshit verhaal. Natuurlijk wil je een extraatje hebben als je wat hardere je best gedaan hebt, maar moeten dat bijvoorbeeld miljoenen per jaar zijn? Ja dan werkt die gene er 100 uur per week voor. Er zijn ook mensen die 100 uur per week moeten werken en totaal niet veel extras kunnen kopen.
Maar het kapitalisme is sowieso gedoemd te falen. Deze crisis is slechts het begin en het zal vroeg of laat toch keihard in elkaar klappen en dat zal grotere gevolgen hebben als nu het geval is.
Comment
-
Overigens, overdadige weelde slaat ook nergens op. Er zijn mensen met 3 ferrari's in de garage, 2 vakantiehuisjes en een villa. Dit andere uiterste hoeft dus echt niet he.
Ik vind het hypocriet. Waarom 'jouw' luxe wel, en andermans luxe niet? Jij hebt net zo goed dingen die je niet nodig hebt.
Ik vind het raar dat je commentaar hebt op mensen die keihard werken. Als jij thuis komt van het werken, dan hoef je meestal niet meer aan je werk te denken. Hooguit wat onenigheid/ruzie/mot, maar je hoeft niet in je vrije tijd een plan uit te stippelen. Je hebt geen verplichtingen.
Mensen met een eigen bedrijf moeten vaak 24/7 bereikbaar zijn. Een vakantie waarin ze zich compleet afsluiten van hun werk, zit er vaak niet in. Niet eens een weekend, omdat er altijd vragen zijn. Personeel kan zich zelden goed alleen redden.
De mogelijkheid om altijd bereikbaar te zijn sloopt meer dan je zou denken. En daarbij komt dan ook nog dat ze regelmatig in de avonden veel bezig zijn. Een normaal gezinsleven zit er vaak ook niet in. Vergeet niet; kinderen krijgen is ergens ook een luxe (het is niet meer dat je kinderen moet leven, om zelf te blijven bestaan als je niet meer voor jezelf kan zorgen. Het zijn geen middeleeuwen meer). Dat is luxe die jij makkelijker kan hebben dan hun).
Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen die altijd met hun werk bezig zijn, en niet op vakantie kúnnen omdat ze altijd bereikbaar moeten zijn (en de mogelijkheid moeten hebben om snel terug te kunnen), een andere uitlaatklep hebben dan wij hebben. Vakantie is vaak een uitlaatklep voor ons (leef jij niet naar je vakantie toe?). Als die auto's nu hun uitlaatklep zijn, wat is dan het probleem?
Altijd nog beter voor de economie dan het geld oppotten op de bank.
Als je het nu bv hebt over dat je het oneerlijk vind dat voetballers zoveel verdienen, zeker in vergelijking met andere topsporters, dan had ik het anders gevonden. Maar daar hoor ik je niet over. Maar zelfs in dat geval is het heel simpel een kwestie van vraag en aanbod (zou jij er nee tegen zeggen als je bv ineens 6x zoveel zou verdienen?)Last edited by Patricia86; 07-03-2010, 11:51.
Comment
-
Originally posted by Misterfit View PostHet klopt zeker wel dat sommige mensen belachelijk veel verdienen. Zo heb je bijvoorbeeld filmsterren, die miljoenen krijgen voor een film, dat slaat bijvoorbeeld nergens op. Gelukkig is dit in nederland niet zo extreem, maar toch, sommige verdienen echt belachelijk veel geld.
Ieder centje of andere producten dat de ene meer krijgt, wordt ergens anders vandaan gehaald. Kortom, gaat het de ene beter, gaat het de andere slechter. Steeds meer geld voor de rijken zorgt er dus voor, dat andere mensen benadeeld worden.
Dat je meer mag verdienen omdat je hard werkt en er voor geleerd hebt, vind ik ook zo een bullshit verhaal. Natuurlijk wil je een extraatje hebben als je wat hardere je best gedaan hebt, maar moeten dat bijvoorbeeld miljoenen per jaar zijn? Ja dan werkt die gene er 100 uur per week voor. Er zijn ook mensen die 100 uur per week moeten werken en totaal niet veel extras kunnen kopen.
Maar het kapitalisme is sowieso gedoemd te falen. Deze crisis is slechts het begin en het zal vroeg of laat toch keihard in elkaar klappen en dat zal grotere gevolgen hebben als nu het geval is.
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostLekker zon edit die ik pas heel laat zie.
Ik vind het hypocriet. Waarom 'jouw' luxe wel, en andermans luxe niet? Jij hebt net zo goed dingen die je niet nodig hebt.
Ik vind het raar dat je commentaar hebt op mensen die keihard werken. Als jij thuis komt van het werken, dan hoef je meestal niet meer aan je werk te denken. Hooguit wat onenigheid, maar je hoeft niet in je vrije tijd een plan uit te stippelen.
Mensen met een eigen bedrijf moeten vaan 24/7 bereikbaar zijn. Een vakantie waarin ze zich compleet afsluiten van hun werk, zit er vaak niet in. Niet eens een weekend, omdat er altijd vragen zijn. Personeel kan zich zelden goed alleen redden.
De mogelijkheid om altijd bereikbaar te zijn sloopt meer dan je zou denken. En daarbij komt dan ook nog dat ze regelmatig in de avonden veel bezig zijn. Een normaal gezinsleven zit er vaak ook niet in. Vergeet niet; kinderen krijgen is ergens ook een luxe (het is niet meer dat je kinderen moet leven, om zelf te blijven bestaan als je niet meer voor jezelf kan zorgen. Het zijn geen middeleeuwen meer). Dat is luxe die jij makkelijker kan hebben dan hun.
Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen die altijd met hun werk bezig zijn, en niet op vakantie kúnnen omdat ze altijd bereikbaar moeten zijn (en de mogelijkheid moeten hebben om snel terug te kunnen), een andere uitlaat klep hebben dan wij hebben. Vakantie is vaak een uitlaatklep voor ons (leef jij niet naar je vakantie toe?). Als die auto's nu hun uitlaatklep zijn, wat is dan het probleem?
Altijd nog beter voor de economie dan het geld oppotten.
Als je het nu bv hebt over dat je het oneerlijk vind dat voetballers zoveel verdienen, zeker in vergelijking met andere topsporters, dan had ik het anders gevonden. Maar daar hoor ik je niet over. Maar zelfs in dat geval is het heel simpel een kwestie van vraag en aanbod (zou jij er nee tegen zeggen als je bv ineens 6x zoveel zou verdienen?)
Edit: sorry voor de 2 posts in 2 minuten.
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View Post
Als je het nu bv hebt over dat je het oneerlijk vind dat voetballers zoveel verdienen, zeker in vergelijking met andere topsporters, dan had ik het anders gevonden. Maar daar hoor ik je niet over. Maar zelfs in dat geval is het heel simpel een kwestie van vraag en aanbod (zou jij er nee tegen zeggen als je bv ineens 6x zoveel zou verdienen?)Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by Tommyy View PostOver elke hardwerkende waar jij het over hebt zijn er minimaal 1000 die harder werken maar niet eens rond kunnen komen in de derde wereld.
Edit: sorry voor de 2 posts in 2 minuten.
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-