Kabinet Balkenende 4 ten einde

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wat zou dan een andere oplossing zijn? Ik geef toch aan een harde aanpak maar daarnaast ook investeren in scholing en problemen.
    Stokslagen helpt waarschijnlijk. Meer geld investeren heeft totaal geen zin. Het is de mentaliteit die ontbreekt en dat hebben ze aan zichzelf te danken.

Ben benieuwd trouwens naar het verhaal van OH, maar mijn mening blijft dat Marokkanen misbruikt zijn en dat dat nog steeds een oorzaak van de problemen is naast de culturele verschillen en het beleid van Nederland (wat Marokkanen in Nederland durven te flikken durven ze in Marokko niet).

[COLOR="red"]Boehoe wat zielig ze zijn 30 jaar geleden misbruikt. Denk je nou werkelijk dat de generatie van nu daar 1 seconde bij stilstaat?
    Ze hebben het veel te druk met niks doen.....ja problemen veroorzaken. Mijn familie is 30 jaar geleden ook misbruikt en gediscrimineerd....Is geweest gebeurt(niet vergeten) maar mee te leven. Geen reden om je niet aan te passen in de maatschappij. Jij geeft de Nederlander de schuld van de problemen die die kutmarrokanen veroorzaken..... /COLOR]
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
      Wat zou dan een andere oplossing zijn? Ik geef toch aan een harde aanpak maar daarnaast ook investeren in scholing en problemen.
      Stokslagen helpt waarschijnlijk. Meer geld investeren heeft totaal geen zin. Het is de mentaliteit die ontbreekt en dat hebben ze aan zichzelf te danken.

Ben benieuwd trouwens naar het verhaal van OH, maar mijn mening blijft dat Marokkanen misbruikt zijn en dat dat nog steeds een oorzaak van de problemen is naast de culturele verschillen en het beleid van Nederland (wat Marokkanen in Nederland durven te flikken durven ze in Marokko niet).

[color="red"]Boehoe wat zielig ze zijn 30 jaar geleden misbruikt. Denk je nou werkelijk dat de generatie van nu daar 1 seconde bij stilstaat?
      Ze hebben het veel te druk met niks doen.....ja problemen veroorzaken. Mijn familie is 30 jaar geleden ook misbruikt en gediscrimineerd....Is geweest gebeurt(niet vergeten) maar mee te leven. Geen reden om je niet aan te passen in de maatschappij. Jij geeft de Nederlander de schuld van de problemen die die kutmarrokanen veroorzaken..... /COLOR]
      Ik zeg niet dat de generatie van nu daar 1 seconde bij stil staat wel denk ik dat het invloed heeft gehad op de opvoeding. Trauma's van ouders hebben wel degelijk invloed op kinderen daarvan en weer kinderen daarvan, daarnaast als je geen Nederlands spreekt blijf je ook buiten de samenleving dus dat is ook wat ik bedoel met scholing. En ik vind dat er hier nogal simplistisch mee wordt omgegaan, wat heb je aan alleen maar zwaar straffen, denk je dan dat het beter gaat? En dat van jouw familie erbij halen vind ik geen voorbeeld, kun je namelijk niet vergelijken.

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
        Ik zeg niet dat de generatie van nu daar 1 seconde bij stil staat wel denk ik dat het invloed heeft gehad op de opvoeding. Trauma's van ouders hebben wel degelijk invloed op kinderen daarvan en weer kinderen daarvan, daarnaast als je geen Nederlands spreekt blijf je ook buiten de samenleving dus dat is ook wat ik bedoel met scholing. En ik vind dat er hier nogal simplistisch mee wordt omgegaan, wat heb je aan alleen maar zwaar straffen, denk je dan dat het beter gaat? En dat van jouw familie erbij halen vind ik geen voorbeeld, kun je namelijk niet vergelijken.
        Dat ze buiten de samenleving belanden doen ze zelf. Ze kunnen toch een opleiding volgen, zorgen dat je de Nederlands taal beheerst. Gewoonweg aanpassen in het land waar je nu leeft.
        Zwaar straffen....de rest hebben we al geprobeerd, word tijd voor een nieuwe aanpak wat mij betreft.

Hoezo kan je dat niet vergelijken?. Ze hebben nog ergere dingen moeten doorstaan. Lekker de schuld afschuiven naar een ander....zijn we goed in ja.
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Ik ben er weer op terug gekomen en ben nu zelfs lid van de SP geworden.

Als is het alleen maar om die ontzettend irritante Agnes Kant met haar knuppelkop. Afschieten.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post

Als is het alleen maar om die ontzettend irritante Agnes Kant met haar knuppelkop. Afschieten.
            +1

Wat een ontzettend achterlijk schreeuwend misbaksel is dat zeg.
            Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

Enige die nog erger is, is Halsema. Wat een haakplaat is dat.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

fapke .......
                Of die hete aardappel van een Pechtold.

Geef mij maar Geert, wel met zachte G dan
                Go heavy or go home!

Comment

Limboland!
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by jake22 View Post
                    +1

Wat een ontzettend achterlijk schreeuwend misbaksel is dat zeg.
                    Originally posted by GeneralIx View Post
                    Enige die nog erger is, is Halsema. Wat een haakplaat is dat.
                    fapke .......
                    Of die hete aardappel van een Pechtold.

Geef mij maar Geert, wel met zachte G dan
                    Nee die pannekoek dan, dat gaat toekomst geven aan Nederland. Beuh...dan emigreer ik!
                    En die drol van de VVd dan? Rutte....beuh...ook een nerd.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Maar ik wil het hier verder niet over politieke voorkeuren hebben. Iedereen weet nou wel dat ik links politiek georienteerd ben en dat de meesten hier juist weer rechts zijn. Boeiend.

Hier meer nieuws updates:

Kabinet stemde nog in met aanpak sms-diensten

Uitgegeven:20 februari 2010 08:38Laatst gewijzigd:20 februari 2010 08:38
                      DEN HAAG - Op de valreep ging het kabinet vrijdag nog akkoord met de wettelijke maatregel waarmee staatssecretaris Frank Heemskerk (Economische Zaken) misleidende sms-diensten wil aanpakken.

© ANP

De Tweede Kamer maande Heemskerk onlangs nog tot spoed.
                      De maatregelen volgen na veel klachten van mensen over sms-diensten, zoals bijvoorbeeld ringtones. De advertenties en de kosten zijn vaak niet duidelijk.

Vooral jongeren blijken vaak opgezadeld te worden met een duur abonnement waar ze ook nog eens moeilijk vanaf blijken te kunnen.
                      De regels voor de sector worden strikter, want eerdere afspraken bleken niet genoeg te werken, aldus het ministerie van Economische Zaken.
                      © ANP
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                        Dat ze buiten de samenleving belanden doen ze zelf. Ze kunnen toch een opleiding volgen, zorgen dat je de Nederlands taal beheerst. Gewoonweg aanpassen in het land waar je nu leeft.
                        Zwaar straffen....de rest hebben we al geprobeerd, word tijd voor een nieuwe aanpak wat mij betreft.
                        .
                        Hier sta ik 100% achter.

Comment

Wat mij toch direct opvalt in dit topic, is het feit dat wanneer het over politiek gaat, het ook meteen over de marrokanen gaat.

Dit zie ik dus als bewijs dat het voor vele van ons een zeer groot probleem is.
                          En laat dat nou juist de politieke drijfveer zijn voor dhr. Wilders.

Niemand die het hier over de financiele crisis en werkloosheid heeft, neen toch weer de ''buitenlanders''.

Begrijp me niet verkeerd, maar zodra er gestemd mag worden, zal ik zeker op Wilders stemmen, want buiten zijn standpunt over de buitenlanders, heeft de beste man zeker nog andere goede standpunten.
                          I'm in transformation mode!!!!

Comment

Het gaat mij niet zozeer om het feit dat Wilders extreem rechts is, meer om het feit dat er gewoon een keer een flinke wake up call moet zijn in Den Haag.
                            Verwacht niet dat een kabinet met Wilders de 4 jaar uitzit, dat niet .
                            Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                              Ik vind het een bullshitverhaal. Dus nee, er is verder niks veranderd.
                              Wijsheid komt met de jaren zeggen ze

Verwacht niet dat een kabinet met Wilders de 4 jaar uitzit, dat niet .
                              De burger zich maar krom werken, veel belasting betalen ed. Heerlijk al dat weggegooid geld.

PVV krijgt mijn stem
                              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                              We like it
                              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

wat ik me afvraag he... als ik drie marokkanen zie lopen of rijden in een m3 (alle gastjes in de twintig, overdag, dus niet aan het werk) waarom krijg ik dan meteen haatgevoelens?
                                turken? geen haatgevoelens
                                jappen, chinezen, duitsers, belgen, noren, geen haatgevoelens.
                                polen en fransen, een beetje.
                                ligt dat aan mij, offuh.......? zou dat nou toch echt aan de kut-karakters liggen van die gasten?
                                marokkanen heb ik zo vaak gezien dat ze ervan genieten om een ander te zieken. wat voor fucking grafbek ben je dan. getver. wor er weer ziek van. maar ik zit aan de zuurkool, missch. dat dat extra zure smaak geeft
                                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X